ردکردن این
کبک از 90 نیروی کار خارجی برای درخواست انتخاب دائمی دعوت می کند

تاریخ انتشار

این چهارمین دور صدور دعوت نامه ها در سال جاری برای مهاجران اقتصادی کبک است که در برنامه آریما اعلام علاقمندی کرده اند.

کبک در روز 27 می از 90 متقاضی مهاجرتی برای اقامت دائم دعوت کرد.

وزیر مهاجرت و فرانسوی سازی کبک از متقاضیان تحت برنامه نیروی کار متخصص که در پرتال آنلاین کبک پروفایل توضیح علاقمند ثبت کرده بودند دعوت کرد.

دو دسته از متقاضیان دعوت شده در دوره اخیر وجود دارند:

  • افرادی که دارای پیشنهاد شغلی معتبر بودند
  • افرادی که به عنوان یک دیپلمات مسئول کنسولگری نماینده ملل متحد و نماینده هر یک از سازمانهای بین دولتی با کار در استان و کارکنانشان در کبک حضور داشتند.

 

دراو جدید چهارمین دراو سال اجرا شده توسط کبک است دو دراو دیگر در تاریخ 30 مارس، 26 ژانویه و 29 آوریل برگزار شدند. به طور کل 386 متقاضی برای ثبت درخواست انتخاب دائمی توسط استان کبک در سال 2021دعوت شده اند.

برنامه های مهاجرتی کبک تحت کنترل استان هستند و راه های مهاجرت به کانادا متمایز هستند در نهایت اداره مهاجرت کانادا در مورد مهاجرت این تصمیم‌گیری نهایی را انجام خواهد داد

 

درمورد آریما

آریما در سال 2018برای مدیریت پول درخواست های RSWP راه اندازی شد و سیستم پذیرش درخواست هایی که قبلا بر اساس رویکرد رسیدگی به اولین درخواست ثبت شده بود، را آسان کرد.

آن دسته از متقاضیانی که 18 سال و یا بیشتر دارند و نسبت به مهاجرت به کبک از طریق RSWP علاقه مند هستند باید در آریما یک پروفایل توضیح علاقمند کند و پس از آن در طول نامزدها قرار می گیرند‌.

نمایش خبر  چطور برای اقامت دائم کبک درخواست دهیم

سپس MIFI بر اساس نیازهای بازار کار موجود در استان و ظرفیت بالقوه فرد برای یکپارچه شدن در جامعه کبک نامزدهای مورد نظر را برمی‌گزیند و از آنها دعوت به عمل می آورد.

افرادی که برای انتخاب دائمی دعوت شدند زمان محدودی برای ثبت درخواست مهاجرت تکمیل شده، و پرداخت دستمزد های مورد نیاز و ارائه تمام مدارک لازم دارند.

زمانی که پرونده تکمیل و ثبت می شود وزیر مهاجرت استان درخواست را مورد بررسی قرار می‌دهد و با استفاده از شبکه انتخاب RSWP که معیارهایی مانند تحصیلات، سن، تسلط بر زبان و تجربه کاری برای آن مهم هستند فرد را مورد بررسی قرار می دهد و به او یک امتیاز می‌دهد.

افرادی که یک امتیاز قابل قبول دارند می توانند مجوز انتخاب را دریافت کنند، این مجوز یک مدرک مورد نیاز درک می باشد که گواهی می‌دهد متقاضی مورد نظر برای انتخاب دائمی از سوی استان مورد تایید است.

افرادی که این مجوز انتخابات دریافت می کنند می توانند برای اقامت دائم در دولت فدرال کانادا درخواست دهند. از آن به بعد، آنها باید یک آزمایش پزشکی و بررسی سوابق کیفری برای ادامه ی فرایند ارائه دهند.

 

سطوح مهاجرتی برنامه‌ریزی شده

هر دو استان کبک و دولت فدرال متعهد هستند تا اهداف مهاجرتی خود را برای سالهای پیش رو را افزایش دهن.د در سال 2021 کبک قصد دارد تا حداکثر  47500 تازه وارد را در کشور بپذیرد. ضمنا، کانادا قصد دارد بیش از 400 هزار مهاجر را تحت برنامه های مهاجرتی مختلف خود در طی سال آینده در کشور بپذیرد.

نمایش خبر  دو پایلوت جدید مهاجرت دائمی کبک برای متقاضیان باز است