ردکردن این
نیو برانزویک به طور موقت درخواست های برنامه کاندیدای استانی را از کارگران می پذیرد

تاریخ انتشار

در پی حمایت از ضوابط جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نیوبرانزویک شرایط درخواست برای روند نیروی کار متخصص را ساده تر می کند.

کارگران واجد شرایط در نیوبرانزویک که می‌خواهند به اقامت دائم کانادا دست یابند اکنون می توانند برای گزینش استانی درخواست خود را ارائه دهند.

روند نیروی کار متخصص نیوبرانزویک اکنون برای دارندگان مجوز کار پس از فارغ ‌التحصیلی که در شغل های کار می کنند که در سطح NOC D است باز است. این شغل ها معمولاً برای شغل هایی هستند که در آن آموزش داده می شود و شامل افرادی است که میوه می چینند، در بخش نظافت هستند یا به عنوان نیروی کار در پمپ بنزین کار می کنند.

نیروهای کار موقت که در این شغل ها کار می کنند، طبق گزارش‌های منتشر شده، می توانند حداکثر تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۱، برای برنامه کاندیدای استانی نیوبرانزویک درخواست خود را ارائه دهند.

برنامه کاندیدای استان نیوبرانزویک درخواست ‌های مقیمان موقت دارنده شرایط زیر را می پذیرد؛

  • تمام ضوابط صلاحیت سنجی روند نیروی کار متخصص نیوبرانزویک را دارید.
  • فارغ التحصیل یک موسسه دانشگاهی تعیین شده در نیو برانزویک هستید.
  • دارای مجوز کار پس از فارغ التحصیلی هستید که پس از فارغ‌التحصیلی از یکی از موسسات نیوبرانزویک برای شما صادر شده است.

 

ضوابط لازم برای روند نیروی کار متخصص نیوبرانزویک

روند نیروی کار متخصص نیوبرانزویک به روی افراد با ملیت خارجی در داخل کشور  و خارج از خاک کشور که دارای پیشنهاد شغلی تمام وقت در استان می باشند باز است. ضوابط اصلی این است که قصد اقامت در نیو برانزویک را داشته باشید، و همچنین دارای پیشنهاد شغل تمام وقت، دائمی، سالانه در یکی از شغل های قابل قبول باشید. کارفرمای شما باید قصد حمایت از درخواست شما را داشته باشد و اگر در یکی از این شغل ها کار می‌کنید باید مجوزی از یک مرکز قانونی ارائه دهید. وبسایت دولت نیوبرانزویک در مورد شغل ها در این دسته و اطلاعات مربوط به آن اطلاعاتی را منتشر کرده است.

نمایش خبر  نیوبرانزویک پایلوت مهاجرتی جدید را برای فارغ التحصیلان بین المللی راه اندازی می کند

اگر برای روند نیروی کار متخصص نیوبرانزویک واجد شرایط هستید، بر اساس سن، تسلط زبانی، تحصیلات، تجربه کاری پیشین و فاکتورهای دیگر یک امتیاز دریافت می کنید. شما به حداقل ۶ امتیاز از صد امتیاز نیاز دارید تا واجد شرایط شناخته شوید.

باید بین ۱۹ تا ۵۵ سال باشید و بر یکی از زبان های انگلیسی یا فرانسوی تسلط داشته باشید و نمره زبانی شما در تمام مهارت ها حداقل ۴ باشد. نیوبرانزویک یک استان دو زبانه است و برای افرادی که در هر دو زبان دارای مدرک با نمره ۴ در تمام مهارت هستند امتیاز بیشتری در نظر گرفته می شود.

حداقل به دیپلم دبیرستان احتیاج دارید، مدارک تحصیلاتی خارجی که کمتر از ۵ سال از آنها گذشته است، باید مورد ارزیابی مدارک آموزشی قرار بگیرند.

به حداقل یک سال تجربه کاری نیاز دارید مگر آنکه از یک دانشگاه یا موسسه آموزشی تعیین شده در نیوبرانزویک فارغ التحصیل شده باشید و مدرک دانشگاهی، دیپلم یا هر مدرک دیگری که دارید باید حداقل یک ساله باشد.

نیوبرانزویک نیز برای آن دسته از متقاضیانی که در بخش‌های دارای اولویت مانند مراکز خدمات تجاری، آموزش، سلامت و بهداشت، ساخت و ساز، و حمل و نقل کار می‌ کنند امتیازات بیشتری قائل است.

درصورت که بتوانید ارتباط خود با استان را ثابت کنید امتیاز بیشتری نیز برای شما در نظر گرفته خواهد شد، این ارتباط می تواند از طریق تحصیلات،شغل، زبان و مهارت های دیگر اثبات شود.