ردکردن این
کانادا جزئیات برنامه والدین پدربزرگ و مادربزرگ ها برای سال ۲۰۲۱ را اعلام می کند

تاریخ انتشار

اداره مهاجرت کانادا یک لاتاری برگزار می کند و از ۳۰ هزار نفر برای حمایت از والدین و پدربزرگ و مادربزرگ هایشان برای مهاجرت به کانادا دعوت به عمل می آورد.

برنامه والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها یک بار دیگر یک لاتاری خواهد داشت.

این لاتاری در ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۱ انجام خواهد شد و پس از آن در طی دو هفته دعوت نامه ها ارسال می شوند. افرادی که دعوت می شوند ۶۰ روز برای ثبت درخواست حمایتی خود نزد دولت کانادا زمان در اختیار دارند.

این جزئیات و جزئیات دیگر این برنامه برای سال ۲۰۲۱ در کنگره مطبوعاتی توسط مارک مندیچینو منتشر شدند.

اداره مهاجرت، پناهجویی و تابعیت کانادا سی هزار نفر را می پذیرد که قبلاً، در فرم تکمیل شده بین ماه‌ های اکتبر و نوامبر سال ۲۰۲۰ وقتی درگاه پذیرش این برنامه باز شد، نسبت به این برنامه ابراز علاقه مندی کردند.

در طول آن دوره کوتاه که در پاییز گذشته بود شهروندان کانادایی و مقیم آن دائم واجد شرایط توانستند درخواست آنلاین خود را ثبت کنند و به سازمان مهاجرتی کانادا اطلاع دهند که علاقمند هستند تا از والدین پدربزرگ و مادربزرگ خود جهت رسیدن به وضعیت اقامت دائم کانادایی حمایت کنند.

پس از این مرحله دپارتمان مهاجرتی به طور تصادفی ۱۰ هزار اسپانسر را در ماه ژانویه ۲۰۲۱ انتخاب کرد. به گفته اداره مهاجرت کانادا ۳۰ هزار متقاضی دیگر در این سال انتخاب خواهند شد و مجدداً از چند فرآیند لاتاری استفاده می شود. افرادی که در سال ۲۰۲۰ ابراز علاقه مندی به این برنامه کردند اما برای درخواست دعوت نشدند ممکن است در دراو لاتاری سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شوند.

نمایش خبر  بسیاری از کارفرمایان ایالات متحده به دنبال استخدام استعداد ها در کانادا هستند

اداره مهاجرت کانادا به شدت متقاضیان را تشویق می کند تا اطمینان حاصل کنند که اطلاعات ثبت شده از سوی آنها در وب سایت اداره مهاجرت در پاییز سال گذشته به روز رسانی شده است است و اگر اطلاعات آنها مانند جزئیات تماس تغییر پیدا کرده است باید آنها را به روز رسانی کنند.

این برنامه به شهروندان با مقیمان دائمی کانادا این امکان را می دهد تا برای مهاجرت کانادا از والدین پدربزرگ و مادربزرگ خود حمایت کنند.

 

فاکتورهای صلاحیت سنجی برای برنامه پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و والدین

افرادی که تمایل دارند والدین، پدر بزرگ و مادربزرگ خود را تحت برنامه مربوطه به کانادا بیاورند باید شرایط صلاحیت سنجی برنامه را داشته باشند.

متقاضیان حمایت کننده تحت این برنامه باید ۱۸ سال به بالا داشته باشند شهروند کانادایی یا مقیم دائمی این کشور باشد و یا دارای وضعیت ملی از اول باشند به این معنا که می توانند از اعضای خانواده خود برای ورود به کانادا حمایت کنند.

اسپانسر ها باید اثبات کنند که درآمد کافی برای حمایت از تمام اعضای خانواده خود که از نظر مالی مسئول آنها شناخته می ‌شوند را دارند. این افراد شامل خودشان و افرادی است که پیشتر آن‌ ها را تحت حمایت قرار داده بودند. از این رو تمام متقاضیان باید بررسی کنند که برای حمایت از تعداد اعضای خانواده خود از نظر مالی مسئولان ها شناخته می شوند چه میزان پول در اختیار دارند.

یک فاکتور برای بررسی صلاحیت متقاضیان، حداقل درآمد لازم برای این برنامه می باشد. اداره مهاجرت کانادا حداقل درآمد لازم اسپانسرها برای سال های ۲۰۲۰، ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ را مورد بررسی قرار می‌دهد. این اثبات درآمد لازم برای این برنامه، پس از اعلام علاقه مندی نسبت به اسپانسرشیپ در فرم آنلاین انجام می‌شود. با این وجود، متقاضیانی که انتخاب می‌شود و برای درخواست دعوت می‌شوند و این شرط را برآورده نمی کنند با رد درخواست خود رو برو خواهند شد.

نمایش خبر  IRCC دستورالعمل های جدیدی برای دارندگان COPR منقضی شده ارائه می دهد

به خاطر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا اداره مهاجرت کانادا حداقل درآمد به لازم شما را تنها برای سال مالی ۲۰۲۰ مورد بررسی قرار می دهد. اما حداقل درآمد بعلاوه ۳۰% را مورد ارزیابی قرار نمی دهد. علاوه بر این متقاضیان می توانند مزایای بیمه استخدام و مزایا پاسخ سریع کانادا برای حداقل درآمد لازم خود در سال مالیاتی ۲۰۲۰ را در نظر بگیرند.

اسپانسرهایی که خارج از استان کبک ساکن هستند برای درخواست دعوت شده ‌اند، خودشان و امضا کننده مشترکشان باید ارزیابی را از نهاد درآمد کانادا برای هر یک از ۳ سال مالیاتی ذکر شده ارائه دهند.

افرادی که می‌ خواهند از والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود برای رسیدن به کانادا حمایت کنند و در چرخه زندگی می کنند درآمدشان باید تحت نظر وزیر مهاجرت کبک مورد ارزیابی قرار گیرد.

اداره مهاجرت کانادا و دولت کبک د امضا شده از اسپانسرهای علاقه ‌مند نیاز دارند این تعهد خود تعیین می‌کند که اسپانسر چه مدت مسئول مالی اعضای خانواده خواهد بود دت تعهد برای والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها ۲۰ سال برای مقیمان تمام استان‌ های کانادایی به جز کبک خواهد بود این میزان برای مقیمان کبک برابر با ۱۰ سال است.