ردکردن این
پایان قرنطینه هتل در کانادا

تاریخ انتشار

هیئت علمی مشاور دولت کانادایی توصیه می‌ کند تا اقامت سه روزه در هتل پایان یابد، اما قرنطینه در منزل همچنان پابرجاست.

هیئت علمی مسئول بررسی شرایط مربوط به ویروس کرونا و ارائه توصیه های لازم به دولت فدرال کانادا است و در حال حاضر دستور به اتمام قرنطینه در هتل را صادر کرده است.

از ۲۲ فوریه مسافران هوایی به کانادا از سوی قانون ملزم بوده اند تا برای سه روز به محض رسیدن به کانادا در قرنطینه در هتل باشند. علاوه بر این باید به محض رسیدن یک آزمایش منفی ویروس کرونا ارائه دهند، و تا سه روز برای گرفتن نتایج خود در هتل بمانند. سپس باید قرنطینه ۱۴ روزه اجباری خود را بگذرانند و ۳ روز اقامت در هتل در این ۱۴ روز محسوب می شود.

دلایل این هیئت شامل هزینه و این واقعیت است که این سه روز عنوان دوره پنهان ویروس شناخته نمی شود.

  • علی رغم فرض حذف شرط اقامت در هتل به دوره قرنطینه ضروری شناخته می شود.
  • این یکی از توصیه های بسیار در مورد آسان‌ سازی محدودیت های سفر به کانادا بود، این هیئت موضوع قرنطینه را به طور کامل مورد بررسی قرار داد.
  • این هیئت عنوان می‌ کند که قوانین باید به سرعت تغییر کند اما بیان می‌ کند که رویکرد پیشنهادی بر اساس ضوابط تنظیم شده است و نشان دهنده موقعیت جهانی درمورد تاثیرگذاری واکسن می باشد.

آنها قوانین را برای پنج گروه از مسافران شامل موارد زیر مطرح کرده‌اند:

  • افرادی که واکسیناسیون شده‌اند و از محدودیت های سفر موجود معاف هستند.
  • افرادی که یک دوز از واکسن را دریافت کرده‌اند و از محدودیت های سفر موجود معاف نیستند
  • افرادی که کاملا واکسیناسیون شده اند و از محدودیت های سفر موجود معاف نیستند.
  • افرادی که قبلاً مبتلا شده اند و از محدودیت‌ های موجود معاف هستند.
  • افرادی که از محدودیت های سفر معاف هستند.
نمایش خبر  بسیاری از کارفرمایان ایالات متحده به دنبال استخدام استعداد ها در کانادا هستند

در حال حاضر مسافران به کانادا باید آزمایش منفی ویروس کرونا که در طی ۷۲ ساعت سفر خود انجام داده اند را ارائه دهند. آنها باید پس از رسیدن ۱۴ روز در قرنطینه باشند و یک آزمایش ویروس کرونای دیگر را در طی ده روز دوره قرنطینه خود ارائه دهند. به گفته این هیئت مسافرانی که کاملاً واکسیناسیون شده اند نباید قرنطینه شوند، یا پس از ۱۰ روز آزمایش ویروس کرونا دهند. با این وجود، هنوز باید به محض رسیدن یک آزمایش ویروس کرونا ارائه دهند و در صورت مثبت بودن آزمایش قرنطینه شوند.

 

مشخص نیست آیا قرنطینه هتل تاثیری دارد یا خیر؟

این هیئت به این نتیجه رسید که مشخص نیست آیا قرنطینه سه روز در هتل برای مسافران هوایی تاثیری دارد یا خیر.

طبق گزارشات در حالی که یک قرنطینه اولیه اجباری سه روزه در هتل های مورد تایید دولت سطح پیروی از ضوابط در طول سه روز را بهبود می‌بخشد. میزان پیروی از آنها پس از این دوره مشخص نیست.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان سلامت عمومی کانادا بین ۲۲ فوریه تا ۶ مارس، ۳۱۶۱۶ نمونه آماده آزمایش بودند. با این وجود، تنها ۲۱۱۰۰ نمونه برای آزمایش دوم تایید شدند.

 

قرنطینه کوتاه‌ تر

هیئت عنوان می کند قرنطینه ۷ روزه با یک آزمایش در پایان دوره قرنطینه نسبت به قرنطینه ۱۴ روز بدون آزمایش تاثیر بیشتری دارد.

به گفته هیئت لزوم انجام آزمایش در روز هفتم قرنطینه برای آسان کردن خروج از ضوابط قرنطینه و ایجاد انگیزه‌ای برای پیروی از ضوابط  می باشد و نتایج بهتری را ارائه می دهد.

نمایش خبر  مجوز های کار سریع تحت CUKTCA

دوره پنهان ویروس بیشتر از سه روز نخواهد بود بسیاری از مبتلایان به ویروس کرونا از یک هفته علایم را نشان دادند. این نشان می‌ دهد که اقامت سه روز در هتل نسبت به چیزی که انتظار می‌ رود تاثیر کمتری دارد. قرنطینه هتل ناعادلانه و گران قیمت است. دلایل عنوان شده را برای حذف کلیه این موضوع نیز بیان کرد.

با این وجود، هیئت عنوان کرد که باید یک دوره قرنطینه برای مسافران وجود داشته باشد.

 

چه کسی از محدودیتهای سفر معاف است؟

کانادا هنوز به مسافران ضروری اجازه ورود به کشور را می‌دهد. افرادی که برای دلایل مانند سرگرمی، خرید و گردشگری وارد کشور می‌شوند امکان سفر به کشور را نخواهند داشت.

مقیمان دائمی و شهروندان و اعضای خانواده آنها از محدودیت های سفر موجود معاف هستند.

برخی از نیرو های کار موقت خارجی و دانشجویان بین المللی که در یک موسسه آموزشی تعیین شده دارای برنامه آمادگی ویروس کرونا حضور می یابند نیز معاف هستند.

معافیت ها به افراد تحت حمایت و افرادی که می‌خواهم برای دلایل هم دردی وارد کشور شوند نیز اعمال می شود.