ردکردن این
قصد مهاجرت به کانادا را دارید؟ در اینجا در مورد نحوه آمادگی برای موفقیت مالی خود می خوانید

تاریخ انتشار

حتی اگر یک امتیاز اعتباری عالی دارید باز هم باید بدانید که کانادا سیستم اعتباری خود را دارد.

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید ممکن است بدانید که در چه منطقه ای قصد اقامت دارید و یا برای چه کارفرمای قصد کار کردن دارید.

گام های بسیار زیادی برای تکمیل فرایند مهاجرت خود به کانادا و آغاز رویای خود پیش روی شماست اما تصیم گیری در مسائل مالی مهمترین گامی است که شما باید آن را بردارید.

ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم تا به عنوان یک تازه وارد کانادایی بر مشکلات مالی و خود غلبه کنید.

 

یک حساب بانکی باز کنید

باز کردن یک حساب تازه بانکی در کانادا برای فردی که از نظر قانونی در مدرسه کانادایی یا مشاغل در این کشور حاضر نیز دشوار است.

این که به عنوان مقیم دائمی ، نیروی کار خارجی یا دانشجویی بین المللی وارد کشور شده باشید یا خیر، تفاوت ایجاد نمی کند و شما می توانید برای برنامه استارت رایت اسکوشیا بانک درخواست دهید از طریق این برنامه که برای تازه واردان طراحی شده است مشتریان واجد شرایط می‌توانند از شرایطی مانند عدم پرداخت دستمزد ماهانه برای این حساب به مدت یکسال، انتقال بدون کارمزد بین‌المللی پول به صورت نامحدود و مزایای دیگر بهره مند شوند برای درخواست باید دو فرم را ارائه دهید:

  • پاسپورت
  • کارت اقامت دائم
  • فرم شهروندی و مهاجرت کانادا

 

 

چطور امتیاز اعتباری خود را برای موفقیت بیشتر افزایش دهید

حتی اگر امتیاز اعتباری خوبی در کشور تان دارید باید مطلب باشد که کانادا از سیستم امتیازی خود استفاده می کند و شما نمی توانید امتیاز خود را به بانک های کانادا انتقال دهید.

داشتن یک امتیاز اعتباری مشخص برای پذیرش وام و خرید خانه ضروری است. در کانادا امتیازات اعتباری ممکن است برای قرارداد اجاره آپارتمان پیش از استخدام و حتی نرخ های بهتر برای استفاده از خدمات شهری مانند تلفن و اینترنت مورد بررسی قرار گیرند.

نمایش خبر  کانادا ممکن است ظرفیت برنامه های مهاجرت موقت را افزایش دهد

یکی از راحت ترین روش ها برای توسعه و افزایش این امتیاز به عنوان یک تازه وارد بازگشایی یک حساب کارت اعتباری در بانک خودتان است یک موسسه مالی معمولاً از افراد می خواهد بدون داشتن سوابق اعتباری یک کارت اعتباری معتبر و ایمن بازگشایی کنند.

از این کارت به عنوان یک کارت اعتباری استفاده کنید و به شما کمک می کندتا قصه های خود را به موقع پرداخت کنید این باعث می شود امتیاز خوبی در اولین ماه‌های ورودتان به کشور داشته باشید زمانی که سوابق اعتباری شما به اندازه کافی خوب باشند که بتوانید یک وسیله نقلیه وام یا منزل بخرید می توانید تصمیم بگیرید که از اعتبار کارت خود استفاده کنید.

ورود به کانادا به عنوان یک دانشجو تحصیل در کانادا به شما این امکان را می دهد تا از آموزش خوبی در یک کشور با هزینه رقابتی برخوردار شوید و ارتباطات بین‌المللی خود را در محیط آموزشی متنوع شکل دهید در طول تحصیل کار کنید و شانس رسیدن به اقامت دائم کانادا ای را برای خود افزایش دهید.

اگر برنامه ریزی می کنید تا بتوان یک مدرک کانادایی بگیرید این امکان برای شما وجود دارد تا از طریق یک حساب دارایی چک رایگان دانشجو هزینه های شهریه و روزانه خود را مدیریت کنید. برنامه مزیت بانکداری دانشجویی برای دانشجویان تمام وقتی برقرار است که در یک برنامه تحصیلات عالی در کانادا ثبت نام کرده باشند.

این حساب بانکی مدیریت امور مالی شما را ساده تر می کند.

 

منابع بیشتر برای اینکه کانادا به محل زندگی شما تبدیل شود

هنوز در مورد مهاجرت به کانادا سوال دارید؟ گروه مشاوران اسکوشیا بانک ما برای کمک به برنامه های مالی شما در کشور جدیدتان آماده مشاوره و کمک هستند. شما می توانید یک تماس آنلاین داشته باشید یا هم اکنون با یک کارشناس امور مالی در یکی از 900 شعبه ی ما در سرتاسر کانادا تماس حاصل کنید.

نمایش خبر  دانشجویان بین المللی بیشتری برای درخواست از سوی برنامه کاندیدای استانی انتاریو

مراکز منبع ما برای یادگیری در مورد زندگیتان در کانادا را از دست ندهید. توصیه های کارشناسان ما درمورد خرید یک منزل جدید در استان مورد علاقه اتان درمورد اینکه چطور یک شغل و کار در آنجا بیابید را بخوانید.

 

 

درمورد اسکوشیابانک

اسکوشیابانک یکی از برترین بانک های کانادایی و یک بانک پیشرو در قاره امریکا است. با شعار « برای تمام آینده ها » به مراجعه کنندگان خود، خانواده هایشان و جوامع آنها کمک می‌کنیم تا از طریق توصیه ها، محصولات و خدمات مختلفی که ما ارائه می دهیم به موفقیت دست یابند.

برنامه استارترایت اسکوشیابانک از سال ۲۰۰۸ آغاز به کار کرد و به نحوی طراحی شده است تا بتواند فرآیند بانکداری برای تابعان دائمی کانادا، دانشجویان بین المللی و نیروهای کار خارجی که اخیراً به کانادا ورود پیدا کرده اند را ساده کند. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا با بازگشایی یک حساب بین المللی اسکوشیابانک انتقال پول به کانادا را آسان کنید، که به شما این امکان را می دهد تا پیش از ورود به کانادا تا۵۰ هزار دلار در حساب خود در این بانک انتقال دهید، کلاس ما کمک می کند تا به راحتی تمکن مالی خود را ارائه دهید. علاوه بر این مسیر پرسرعت ای را برای مجوز تحصیل از طریق برنامه CIG دانشجویان اسکوشیابانک در اختیار شما خواهیم گذاشت.

خدمات اسکوشیابانک به تازه واردان کمک می‌کند تا پیش از مهاجرت و پس از آن به راحتی بتوانند امور مالی خود را مدیریت کنند. برنامه استارت رایت اسکوشیا بانک جهت ساده سازی امور بانکداری برای مقیمان دائمی کانادا دانشجویان بین المللی و نیروهای کار خارجی تازه وارد به کشور تنظیم شده است و مزایایی به همراه دارد که در جهت موفق شدن شما در این زمینه طراحی شده است:

  • عدم پرداخت کارمزد ماهانه برای یک سال برای حساب های بانکی جهت معاملات نامحدود و انتقال الکترونیکی.
  • انتقال پول بین المللی نامحدود بدون کارمزد.
  • بسته سپرده امنیتی کوچک رایگان برای یک سال کارت اعتباری بدون سوابق اعتباری
  • وثیقه نامه اختصاصی برای تازه واردان به کانادا
  • کمک های اطلاعاتی از سویی مشاوران امور مالی
نمایش خبر  دراو برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد: 113 متقاضی مهاجرتی دعوت شدند

 

چگونه از حضور یک مشاور بهره مند شویم

وقتی که یک حساب بانکی در اسکوشیا بانک باز می کنید، از وجود یک مشاور بانکداری بهره مند خواهید شد. آنها به شما کمک می کند که سیستم مالی کانادایی را یاد بگیرید و به اهداف مالی شخصی خود دست یابید. آنها به شما کمک می کند تا برنامه شخصی و امور مالی خود را داشته باشید، که به بهترین نحو می ‌تواند برای شما و خانواده تان عمل کند. وقتی با یک مشاور صحبت می ‌کنید اهداف مالی خود را با آنها به اشتراک می گذارید، به شما در مورد گام های مورد نیاز در جهت رسیدن به اهداف تان  راهنمایی های لازم را ارائه می دهد، و می تواند به شما کمک کند تا یک حساب بانکی باز کنید که به بهترین نیاز های مالی شما را برآورده می‌کند که با ابزارهای سرمایه‌ گذاری موجود در کانادا آغاز می ‌شود. مانند حساب های پس انداز بدون مالیات و برنامه های پس انداز بازنشستگی. در مورد نحوه مدیریت امور مالی خود در کانادا می توانید در وبسایت رسمی این بانک مطالب آموزشی مختلفی را بخوانید.

مشاور شما به عنوان راهنمای مالی شخصی شما است، که می‌تواند به شما کمک کند تا یک سیستم مالی جدید را پیش ببرید در صورتی که قصد خرید خانه یا برنامه ریزی برای پس انداز خود دارید می توانید از کمک یک مشاور بهره مند شوید