ردکردن این
دانشجویان بین المللی بیشتری برای درخواست از سوی برنامه کاندیدای استانی انتاریو

تاریخ انتشار

دانشجویان بین المللی با پیشنهاد شغلی در انتاریو اکنون می توانند برای یک گزینش استانی درخواست دهند.

158 دانشجوی بین المللی اکنون می توانند پس از دراو روز 26 می برای یک گزینش استانی نزد انتاریو درخواست دهند.

برنامه کاندیدای مهاجرتی انتاریو از متقاضیانی دعوت که کرد که در پول توضیح علاقمندی دارای پروفایل بودند و ممکن است برای روند دانشجویان بین المللی: پیشنهاد شغلی کارفرما انتاریو واجد شرایط هستند.

از میان تمام افراد دعوت شده، 147 نفر در دراو عمومی بودند که متقاضیان در آن دراو به حداقل 73 امتیاز نیاز داشتند. 11 مورد باقیمانده تحت پایلوت مهاجرت منطقه ای بودند که هیچ امتیاز حداقلی لازم نبود.

 

درمورد پیشنهاد شغلی کارفرما: روند دانشجوی بین المللی

روند دانشجو بین المللی انتاریو تحت دسته پیشنهاد شغلی کارفرما به روی افرادی باز است که دارای پیشنهاد شغلی قابل قبول از یک کارفرما در این استان هستند.

اگر تمام شرایط صلاحیت سنجی را برآورده می کنید برای درخواست لزومی برای حضور در کانادا وجود ندارد. شما باید یک برنامه تحصیلی را در یک موسسه آموزشی کانادایی تکمیل کرده باشید و دارای یک پیشنهاد شغلی قابل قبول در انتاریو باشید و قصد مهاجرت به استان را داشته باشید.

اگر می خواهید برای یک برنامه کاندیدای استانی درخواست دهید باید در وبسایت انتاریو یک پروفایل توضیح علاقمندی ثبت کنید.

پس از ثبت پروفایل خودتان، وارد پول توضیح علاقمندی می شوید. انتاریو بر اساس چند فاکتور مانند سطح تخصص شما برای پیشنهاد شغلی و تجربه کاری، حقوق، تحصیلات، تسلط بر زبان رسمی، منطقه ای که در کار یا تحصیل کرده اید و موارد دیگر به شما امتیاز می دهد.

نمایش خبر  بازگشایی دفتر جدید نتفلیکس در تورنتو

 

چطور برای مهاجرت انتاریو امتیاز بگیریم؟

پروفایل های سیستم توضیح علاقمندی بر اساس فاکتور هایی هستند که استان تعیین کرده است و کمک می کند تا مناسب ترین متقاضیان را برگزیند. شما ممکن است از چند مهارت از پیشنهاد شغلی اتان امتیازاتی بگیرید. این استان از سیستم  دسته بندی مشاغل ملی ( NOC ) برای تعیین امتیازات استفاده می کند.

سیستم امتیاز دهی OINP بسته به اینکه از کدام روند برای درخواست استفاده می کنید متفاوت است. بجز تجربه کاری و سطح مهارت، حقوق، تحصیلات، تسلط بر زبان رسمی، و منطقه ای که در آن کار یا تحصیل می کنید نیز در نظر گرفته می شود. این استان برای پاسخ دهی به نیاز های بازار کار نیز 10 امتیاز در نظر دارد.