ردکردن این
تعداد گزینش های استانی که در سال 2021 در انتاریو صادر می شوند

تاریخ انتشار

هر ساله، هر یک استان های کانادایی می توانند تعداد مشخصی از گزینش ها را صادر کنند و هر استان ظرفیت مشخصی برای حمایت از درخواست های اقامت دائم دارند. انتاریو ظرفیت ها برای سال 2021 را منتشر کرده است.

دولت فدرال به انتاریو این امکان را داده است تا 8350 گزینش صادر کند، 250 مورد به طور اختصاصی برای نیروهای کار خارجی که در مشاغلی با سطح مهارت C  کار می کنند. این شغل ها عموما به تحصیلات دبیرستانی یا آموزش خاص در مشاغل نیاز دارند.

برای مقایسه، انتاریو علارغم بسته بودن مرزها و دیگر محدودیت های ناشی از ویروس کرونا ، 8054 درخواست برای متقاضیان اصلی صادر کرده است. در سال 2019، انتاریو 7391 فرد را گزینش کرد.  این سالی بود که وزیر مهاجرت انتاریو، ویک فدلی، با دولت فدرال برای تخصیص 13300 ظرفیت تا سال 2022 رایزنی کرد.

در حال حاضر در سال 2021 شاهد آن هستیم که برنامه کاندیدای مهاجرتی انتاریو رکورد شکن است. این سال برنامه کاندیدای مهاجرتی انتاریو سیستم توضیح علاقمندی را برای برنامه های تحت دسته پیشنهاد شغلی کارفرما راه اندازی کرده است. این به آن معنا است که متقاضیان مهاجرتی می توانند در هر زمانی برای داشتن شانس دریافت گزینش استانی از طریق برنامه های کاندیدای استانی ثبت نام کنند که از متقاضیان سیستم اکسپرس انتری دعوت نمی کند.

 

مهاجرت به انتاریو از طریق برنامه کاندیدای استانی

انتاریو محبوب ترین مقصد برای مهاجران جدید به کشور است. به این ترتیب، تعداد برنامه مهاجرتی وجود دارد که مختص افرادی است که می خواهند در انتاریو اقامت داشته باشند.

نمایش خبر  دراو برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد: 113 متقاضی مهاجرتی دعوت شدند

برنامه های کاندیدای مهاجرتی به نحوی طراحی می شوند که به استان ها این امکان را می دهد تا از نیاز های خاص اقتصاد منطقه اشان حمایت کنند. به این ترتیب، بسیاری از مهاجرت برنامه کاندیدای استانی که در بازار کار انتاریو موفق شده اند، اغلب در سال اول ورود شغل را به دست می آورند. یک تحقیق از سوی اداره آمار کانادا نشان می دهد که متقاضیان برنامه کاندیدای استانی بخاطر داشتن تجربه کار کانادایی بخوبی عمل می کنند.

بهترین برنامه مهاجرتی باری شما بسته به موقعیت شما می تواند متفاوت باشند. برای برخی از برنامه های کاندیدای استانی انتاریو، می توانید بدون ورود به کانادا اقدام کنید مانند روند اولویت های سرمایه انسانی. در موارد دیگر به پیشنهاد شغلی نیاز دارید و یا حداقل تحصیلات داخلی برای روند های فارغ التحصیلی ارشد مورد نیاز است.

دو دسته گسترده از برنامه های کاندیدای استانی وجود دارد. برنامه های کاندیدای استانی پایه، مانند دسته پیشنهاد شغلی، که در استان کار می کند. برنامه های کاندیدای استانی ارتقا یافته، مانند روند های اکسپرس انتری انتاریو، که از متقاضیانی دعوت می کند که پروفایل خود را در سیستم اکسپرس انتری ثبت کرده اند.

یک گزینش استانی تضمینی برای گرفتن اقامت دائم نیست. با این وجود می تواند از درخواست شما حمایت کند. تنها دولت فدرال می تواند تصمیم گیری نهایی در مورد درخواست مهاجرتی شما را انجام دهد.

 

اکسپرس انتری و انتاریو

شما نیازی به درخواست برای یک برنامه کاندیدای استانی برای مهاجرت به انتاریو ندارید. سیستم اکسپرس انتری به شما این امکان را می دهد تا مستقیما به دولت فدرال درخواست دهید. این سیستم یک روند درخواست مهاجرتی سریع است و به کانادا کمک می کند برترین متقاضیان را دعوت کند.

نمایش خبر  چطور می توان از ایالات متحده به کانادا مهاجرت کرد

برای درخواست از طریق اکسپرس انتری باید برای یکی از سه برنامه تخصصی فدرال واجد شرایط باشید:

  • برنامه نیروی کار متخصص فدرال
  • برنامه دسته تجربه کانادایی
  • برنامه مشاغل تخصصی فدرال

زمانی که ثبت نام می کنید پروفایلتان در پول قرار می گیرد و بر اساس مواردی مانند، سن، تحصیلات، مهارت، زبان و موارد دیگر یک امتیاز دریافت می کنید.

سپس متقاضیان با بالاترین امتیازات از طریق دراو های منظم اکسپرس انتری، برای اقامت دائم دعوت می شوند.