ردکردن این
منیتوبا برنامه کاندیدای استانی جدید را برگزار می‌کند و از ۲۹۹ متقاضی مهاجرتی دعوت به عمل می آورد

تاریخ انتشار

شرقی ترین استان دشتی تا این لحظه از سال ۲۰۲۱، از ۱۲۹۲ متقاضی مهاجرتی دعوت کرده است.

منیتوبا در یازدهم مارس از ۲۹۹ متقاضی مهاجرتی برای درخواست یک گزینش استانی دعوت کرد. این پنجمین دراو برنامه کاندیدای استانی منیتوبا در سال جاری است.

نیروهای کار متخصص و فارغ‌ التحصیلان بین‌المللی از طریق سه روند زیر توصیه نامه های درخواست را صادر کردند، در اینجا حداقل امتیاز توضیح علاقمندی را نیز می بینید:

  • نیروی کار متخصص درون استانی، ۲۶۱ دعوت نامه با حداقل امتیاز ۴۵۹
  • نیروی کار متخصص برون مرزی، دعوت نامه با حداقل امتیاز ۷۲۸
  • روند فارغ التحصیل بین المللی، ۳۵ دعوت نامه

در این دراو ۳۵ توصیه نامه درخواست به متقاضیان اکسپرس انتری تخصیص یافت.

 

اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست کانادا برای سه برنامه مهاجرتی فدرال است: برنامه نیروی کار متخصص فدرال, برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی.

متقاضیان در این برنامه ها مانند برخی از برنامه ‌های کاندیدای استانی بر اساس سیستم جامع رتبه بندی یک امتیاز دریافت می کنند. این امتیازات بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی به متقاضیان داده می شود. این فاکتورهای سرمایه انسانی شامل سن، تحصیلات، تجربه کاری، تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسوی است.

ممکن است این امتیازات به یک فرد یا به یک زوج داده شود. ‌ آنها به پیشنهاد شغلی نیازی ندارند، اما داشتن پیشنهاد شغلی امتیازات اضافی با خود به همراه دارد. آنها نیاز به کار یا تحصیل در کانادا ندارند گرچه در طول دوران شیوع ویروس کرونا اداره مهاجرت کانادا آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر در کانادا هستند را مورد اولویت قرار داده است.

نمایش خبر  برنامه کاندیدای استانی منیتوبا از متقاضیان اکسپرس انتری و نیروهای کار متخصص برون‌ مرزی دعوت می کند

متقاضیان با بالاترین امتیازات یک دعوت نامه درخواست برای اقامت دائم دریافت می‌کنند. زمانی که یک درخواست ثبت می‌ شود اداره مهاجرت کانادا تصمیم‌ گیری نهایی را انجام خواهد داد و تاییدیه اقامت دائم را در صورت پذیرش درخواست برای متقاضی ارسال خواهد کرد. گام نهایی برای مقیمان دائمی تایید شده اقامت در کانادا و درخواست برای یک کارت اقامت دائم است. در این مرحله این افراد از نظر رسمی تابع دائمی کانادایی محسوب می‌ شوند و ممکن است در نهایت برای شهروندی کانادا درخواست خود را ارائه دهند.

درمورد برنامه کاندیدای استانی منیتوبا

اگر می خواهید از گزینش استانی منیتوبا بهره‌ مند شوید باید یک توضیح علاقمندی در برنامه کاندیدای استانی منیتوبا ثبت کنید این به شما امکان می دهد تا از طریق روندهای نیروی کار متخصص منیتوبا و نیروی کار برون مرزی یک توصیه نامه درخواست دریافت کنید سپس منیتوبا متقاضیان را بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی و همینطور ارتباط آنها با استان مورد ارزیابی قرار می‌دهد و از ۱۰۰۰ امتیاز به آنها یک امتیاز می‌ دهد.

دسته نیروهای کار متخصص برون مرزی و نیروی کار متخصص در منیتوبا به نحوی طراحی شده اند تا به استان‌ ها این امکان را بدهند تا بر اساس نیازهای بازار کار خود از متقاضیان دعوت به عمل بیاورند.

متقاضیان برون‌ مرزی باید ارتباط خود با منیتوبا را از طریق ارتباط خانوادگی، تجربه قبلی در منیتوبا یا دعوت نامه ای از طریق اقدامات استخدام استراتژیک منیتوبا نشان دهند نیازی به آن نیست که در زمان ثبت در خواست به صورت فیزیکی در منیتوبا حضور داشته باشند. به منظور آنکه بتوانید تحت روند نیروی کار متخصص در منیتوبا دعوت نامه دریافت کنید باید از یک کارفرما در این استان دارای پیشنهاد شغلی تمام وقت باشید.

نمایش خبر  منیتوبا از 404 متقاضی اکسپرس انتری در دراو جدید PNP خود دعوت می کند

فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در منیتوبا به انجام می رسانند، می‌توانند در صورتی که نشان دهند مهارت های مورد نیاز استان را دارند تحت روند تحصیلات بین ‌المللی دعوت نامه درخواست خود را دریافت کند