ردکردن این
دراو برنامه کاندیدای استانی منیتوبا از 277 متقاضی دعوت می کند

تاریخ انتشار

منیتوبا تا به این لحظه از سال 2021 از 4999 متقاضی برنامه کاندیدای استانی دعوت کرده است.

در روز 9 جولای، منیتوبا از 277 متقاضی که اکنون می توانند از طریق برنامه کاندیدای استانی منیتوبا برای گزینش درخواست دهند دعوت کرد.

اگر آنها گزینش را دریافت کنند، می توانند به واسطه این گزینش برای اقامت دائم کانادایی درخواست دهند.

در ادامه نتایج دراو آخر را مشاهده خواهید کرد:

  • نیروهای کار متخصص در منیتوبا- 201 دعوت نامه با امتیاز حداقل 445 در توضیح علاقمندی.
  • نیروهای کار متخصص خارج از منیتوبا- 53 دعوت نامه با حداقل امتیاز 703 در سیستم توزیع علاقمندی
  • روند تحصیلات بین المللی- 23 دعوت نامه بدون شرط امتیاز توضیح علاقمندی

به طور کل، 48 دعوت نامه به متقاضیان اکسپرس انتری تعلق یافت.

 

سیستم اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست کانادا برای سه برنامه مهاجرتی فدرال است: برنامه نیروی کار متخصص فدرال, برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی.

متقاضیان در این برنامه ها مانند برخی از برنامه ‌های کاندیدای استانی بر اساس سیستم جامع رتبه بندی یک امتیاز دریافت می کنند. این امتیازات بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی به متقاضیان داده می شود. این فاکتورهای سرمایه انسانی شامل: سن، تحصیلات، تجربه کاری، تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسوی است.

ممکن است این امتیازات به یک فرد یا به یک زوج داده شود. ‌آنها به پیشنهاد شغلی نیازی ندارند، اما داشتن پیشنهاد شغلی امتیازات اضافی با خود به همراه دارد. آنها نیاز به کار یا تحصیل در کانادا ندارند گرچه در طول دوران شیوع ویروس کرونا اداره مهاجرت کانادا آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر در کانادا هستند را مورد اولویت قرار داده است.

نمایش خبر  منیتوبا جزئیات دراو جدید برنامه کاندیدای استانی را منتشر می کند

متقاضیان با بالاترین امتیازات یک دعوت نامه درخواست برای اقامت دائم دریافت می‌کنند. زمانی که یک درخواست ثبت می‌ شود اداره مهاجرت کانادا تصمیم‌ گیری نهایی را انجام خواهد داد و تاییدیه اقامت دائم را در صورت پذیرش درخواست برای متقاضی ارسال خواهد کرد. گام نهایی برای مقیمان دائمی تایید شده اقامت در کانادا و درخواست برای یک کارت اقامت دائم است. در این مرحله این افراد از نظر رسمی تابع دائمی کانادایی محسوب می‌ شوند و ممکن است در نهایت برای شهروندی کانادا درخواست خود را ارائه دهند.

متقاضیان با بالاترین امتیازات دعوت نامه درخواست برای اقامت دائم از طریق دراو اکسپرس انتری را دریافت می‌ کنند. اگر گزینش استانی از یک برنامه کاندیدای استانی دریافت کنید 600 امتیاز به امتیاز شما در سیستم جامع رتبه بندی اضافه می‌شود و این امر دریافت دعوت نامه درخواست در دور بعدی را برای شما تضمین می کند.

 

برنامه‌ های مهاجرت منیتوبا

منیتوبا چند برنامه مهاجرتی مختص جذب استعدادهای بین المللی برای اقامت در این استان دارد. دولت استانی از طریق برنامه کاندیدای استانی منیتوبا مهاجرت خود را مدیریت می‌کند که از درخواست های مهاجرتی برای دولت فدرال حمایت می کند. استان های کانادایی توانایی صدور وضعیت اقامت دائم را ندارند اما می توانند با صدور گزینش استانی به یک درخواست کمک کنند.

اگر می خواهید از یک گزینش از سوی استان منیتوبا بهره مند شوید شما باید یک توضیح علاقه مندی در برنامه کاندیدای استانی منیتوبا ثبت کنید. این شما را در موقعیتی قرار می دهد تا بتوانید از طریق روند نیروهای کار متخصص در منیتوبا و نیروهای کار متخصص برون مرزی یک توصیه نامه درخواست دریافت کنید.

نمایش خبر  275 نفر در دراو برنامه کاندیدای استانی منیتوبا دعوت شدند

سپس منیتوبا بر اساس فاکتورهای انسانی مانند ارتباط افراد با استان یک امتیاز از 1000 امتیاز به متقاضی می دهد.

دسته نیروهای کار متخصص و روند نیروهای کارآمد متخصص برون‌مرزی به نحوی طراحی شده اند تا به این استان را نجات دهند آن دسته از متقاضیانی را برگزیند که نیازهای بازار کار را به خوبی برآورده می کند.

متقاضیان برون‌ مرزی باید ارتباط خود با منیتوبا را از طریق داشتن روابط خانوادگی تجربه قبلی در استان یا یک دعوت نامه از طریق اقدامات استخدام استراتژیک منیتوبا به اثبات برسانند. نیازی نیست که در زمان درخواست در استان حضور داشته باشید.

به منظور دریافت دعوت نامه تحت روند نیروهای کار متخصص در منیتوبا باید یک پیشنهاد شغل تمام وقت از یک کارفرمای استانی داشته باشید. فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود در مناطق را تکمیل می‌کنند می‌توانند تحت روند تحصیلات بین المللی توصیه نامه درخواست دریافت کنند. این در شرایطی است که مهارت های مورد نیاز استان را دارا باشند.