ردکردن این
برنامه کاندیدای استانی منیتوبا: ۲۴۳ متقاضی دعوت شدند

تاریخ انتشار

منیتوبا تا این لحظه سال جدید از ۱۸۷۰ متقاضی مهاجرت کانادایی برای درخواست گزینش استانی دعوت کرده است. منیتوبا در تاریخ ۸ آوریل برای درخواست گزینش استانی از ۲۴۳ متقاضی مهاجرت کانادایی دعوت کرد..

متقاضیان دعوت شده می ‌توانند از طریق برنامه ی کاندیدای استانی منیتوبا برای گزینش استانی درخواست دهند. در صورت دریافت گزینش، این مدرک می تواند حامی درخواست نهایی آن را برای اقامت دائم کانادا می باشد. منیتوبا به طور منظم از طریق یکی از روند های برنامه کاندیدای استانی زیر از مهاجران دعوت به عمل می آورد: روند تحصیلات بین‌المللی، روند نیروی کار متخصص در منیتوبا و روند نیروی کار متخصص خارج از منیتوبا.

روند نیروی کار متخصص متقاضیان را ملزم می کند تا قبل از یک پروفایل توضیح علاقمندی ثبت کرده باشند.

در اینجا نتایج آخرین دراو را مشاهده می کنید:

  • نیروی کار متخصص در منیتوبا – ۲۰۸ دعوت نامه حداقل امتیاز توضیح علاقمندی ۴۵۶
  • نیروی کار متخصص برون مرزی- ۱۴ دعوت نامه با حداقل امتیاز ۷۰۸
  • روند تحصیلات بین المللی – ۲۱ دعوت نامه بدون شرط امتیاز در سیستم توضیح علاقمندی

 

به طور کل ۱۵ دعوت نامه به متقاضیان اکسپرس انتری تعلق یافت.

برنامه های مهاجرتی منیتوبا برنامه‌های مهاجرتی مختلفی دارد که مختص جذب استعدادهای بین المللی برای اقامت در این استان هستند. دولت استانی از طریق برنامه کاندیدای استانی منیتوبا مهاجرت های خود را مدیریت می کند این برنامه درخواست های مهاجرتی به دولت فدرال را حمایت می ‌کند. استان‌های کانادایی توانایی صدور وضعیت اقامت دائم را ندارند اما می توانند با صدور گزینش های استانی در این راستا کمک می کنند.

نمایش خبر  منیتوبا بزرگترین دراو نیروی کار متخصص را تا این لحظه از سال برگزار می‌کند

اگر می خواهید از مزایای گزینش و بهره مند شوید باید در سیستم برنامه کاندیدای استانی منیتوبا یک توضیح علاقمندی را تکمیل کنید. این اقدام شما را در موقعیتی قرار می دهد که بتوانید از طریق روند نیروی کار متخصص در منیتوبا و نیروی کار متخصص برون مرزی یک توصیه نامه درخواست دریافت کنید. سپس منیتوبا بر اساس فاکتورهای انسانی متقاضیان آنها را مورد ارزیابی قرار می دهد و یک امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز به آنها می‌دهد.

دسته نیروهای کار متخصص برون ‌مرزی و نیروهای کار متخصص داخل منیتوبا به نحوی طراحی می شوند تا به این استان اجازه دهد آن دسته از متقاضیان را شناسایی کند که به خوبی می توانند نیازهای بازار کار آن را برآورده کنند.

متقاضیان باید ارتباط خود با منیتوبا را از طریق ارتباط خانوادگی، تجربه قبلی در استان، یا یک دعوت نامه از طریق یکی از اقدامات استخدام استراتژیک منیتوبا به اثبات برسانند. در زمان ثبت درخواست برای واجد شرایط بودن نیازی به حضور در استان ندارید.

به منظور دریافت دعوت نامه تحت روند نیروی کار متخصص در منیتوبا باید یک پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرمای استانی داشته باشید فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در منطقه به انجام رسانده اند می توانند در صورت اثبات داشتن مهارت های مورد نیاز استان تحت روند تحصیلات بین المللی به توصیه نامه درخواست دریافت کنند.

منیتوبا از متقاضیان اکسپرس انتری دعوت به عمل می آورد

اکسپرس انتری روش اصلی مدیریت درخواست های نیروی کار متخصص است. با درخواست از طریق اکسپرس انتری به صورت مستقیم می توان فرایند برنامه کاندیدای استانی را انجام نداد و یک دعوت نامه اقامت دائم دریافت کرد. با این وجود، داشتن گزینش استانی تضمین می‌کند که اداره مهاجرت کانادا برای آماده دائم کانادا از شما دعوت به عمل خواهد آورد.

نمایش خبر  منیتوبا در دراو برنامه کاندیدای مهاجرتی جدید خود از 188 نامزد مهاجرتی دعوت می کند

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست برای ۳ برنامه مهاجرت فدرال است. وقتی پروفایل خود را ثبت می کنید، بر اساس سیستم جامع رتبه بندی فاکتورهایی مانند سن، تحصیلات ،تجربه کاری، تسلط زبانی مورد ارزایب قرار گرفته و یک امتیاز دریافت می‌کنید. متقاضیان با بالاترین امتیازات در دراوهای منظم اکسپرس انتری برای رسیدن به اقامت دائم دعوت نامه دریافت می کنند. در صورت دریافت گزینش استانی از یک برنامه کاندیدای استانی مانند برنامه کاندیدای استانی منیتوبا ۶۰۰ امتیاز دریافت خواهید کرد که امتیاز شما را به اندازه کافی بالا می‌ برد که بتواند دعوت نامه درخواست را دریافت کنید.