ردکردن این
ساسکچوان در دراو جدید برنامه کاندیدای استان یا خود از ۲۷۹ متقاضی دعوت به عمل می آورد

تاریخ انتشار

متقاضیان مهاجرتی برای درخواست از طریق روند های شغل های مورد نیاز و اکسپرس انتری ساسکچوان دعوت شدند.

ساسکچوان در هشتم آوریل یک دراو جدید برگزار کرد و از مقاضیان مهاجرتی برای درخواست گزینش استانی دعوت به عمل آورد.

این دعوت نامه ها به متقاضیانی تعلق یافت که ممکن است برای برنامه کاندیدای استانی ساسکچوان بخصوص برای دسته نیروی کار متخصص بین المللی واجد شرایط باشند. از میان افراد دعوت شده، 146 نفر برای دسته فرعی اکسپرس انتری برنامه کاندیدای مهاجرتی ساسکچوان واجد شرایط هستند و 133 نفر ممکن است از طریق دسته فرعی شغل های مورد نیاز استان گزینش شوند.

بدون توجه به نوع دسته مهاجرتی، متقاضیان دعوت شده برای دعوت شدن به حداقل امتیاز 70 در سیستم توضیح علاقمندی نیاز داشتند. علاوه بر آن به ارزیابی مدارک تحصیلی نیز احتیاج داشتند تا بتوانند نشان دهند که تحصیلات خارجی آنها با استاندارد های کانادایی قابل مقایسه است.

آنها به تجربه کاری در یکی از 58 شغل مورد نیاز عنوان شده در وبسایت دولت نیز نیاز داشتند.برخی از  شغل های قابل قبول شامل تکنیسین های آزمایشگاه پزشکی، نیروهای کار اجتماعی و مشاوران آموزشی در این فهرست قرار داشتند.

درمورد دسته فرعی شغل های مورد نیاز

دسته فرعی شغل های مورد نیاز یک برنامه کاندیدای استانی به این معنا است که آن دسته از متقاضیانی می توانند از آن برای مهاجرت استفاده کنند که دارای پروفایل اکسپرس انتری نیستند.

این دسته فرعی برای نیروهای کار متخصص با تجربه کاری در یکی از شغل های مورد نیاز ساسکچوان است که هنوز پیشنهاد شغلی در استان ندارند.

نمایش خبر  ساسکچوان از ۵۴۱ نامزد مهاجرتی در دراو جدید خود در برنامه کاندیدای استانی دعوت به عمل می آورد

به منظور درخواست برای مهاجرت کانادایی از طریق این دسته فرعی، افراد با تابعیت خارجی باید از طریق سیستم درخواست آنلاین برنامه کاندیدای استانی ساسکچوان یک پروفایل توضیح علاقمندی ثبت کنند.

سیستم توضیح علاقمندی ساسکچوان به این استان اجازه می دهد تا آن دسته از  متقاضیان مهاجرتی را انتخاب کند که ظرفیت بالقوه برای کمک به این استان را دارند. متقاضیان براساس تجربه کار، تحصیلات، سن، تسلط بر زبان و ارتباطشان با استان توانایی اقامت و کارشان در این استان را به ثبات می رسانند.

آنها سپس بر اساس شبکه ارزیابی امتیازات نیروی کار متخصص بین المللی برنامه کاندیدای مهاجرتی ساسکچوان یک امتیاز از 100 امتیاز دریافت می کنند. متقاضیان با بالاترین امتیازات برای رسیدن به اقامت دائم کانادایی یک گزینش استانی دریافت می کنند.

درمورد دسته فرعی اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست کانادا برای سه برنامه مهاجرتی فدرال است: برنامه نیروی کار متخصص فدرال, برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی.

 

متقاضیان در این برنامه ها مانند برخی از برنامه ‌های کاندیدای استانی بر اساس سیستم جامع رتبه بندی یک امتیاز دریافت می کنند. این امتیازات بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی به متقاضیان داده می شود. این فاکتورهای سرمایه انسانی شامل سن، تحصیلات، تجربه کاری، تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسوی است.

 

ممکن است این امتیازات به یک فرد یا به یک زوج داده شود. ‌ آنها به پیشنهاد شغلی نیازی ندارند، اما داشتن پیشنهاد شغلی امتیازات اضافی با خود به همراه دارد. آنها نیاز به کار یا تحصیل در کانادا ندارند گرچه در طول دوران شیوع ویروس کرونا اداره مهاجرت کانادا آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر در کانادا هستند را مورد اولویت قرار داده است.

نمایش خبر  PNP ساسکچوان از 502 نامزد مهاجرتی دعوت می کند

 

متقاضیان با بالاترین امتیازات یک دعوت نامه درخواست برای اقامت دائم دریافت می‌کنند. زمانی که یک درخواست ثبت می‌ شود اداره مهاجرت کانادا تصمیم‌ گیری نهایی را انجام خواهد داد و تاییدیه اقامت دائم را در صورت پذیرش درخواست برای متقاضی ارسال خواهد کرد. گام نهایی برای مقیمان دائمی تایید شده اقامت در کانادا و درخواست برای یک کارت اقامت دائم است. در این مرحله این افراد از نظر رسمی تابع دائمی کانادایی محسوب می‌ شوند و ممکن است در نهایت برای شهروندی کانادا درخواست خود را ارائه دهند.