ردکردن این
بریتیش کلمبیا در دراو پایلوت فنی از ۷۴ نامزد مهاجرتی دعوت به عمل می آورد

تاریخ انتشار

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا در دسته های مهاجرت تخصصی و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا از متقاضیان دعوت به عمل آورد.

بریتیش کلمبیا در تاریخ ۹ فوریه،  ۷۴ دعوت نامه برای درخواست گزینش استانی برای اقامت دائم صادر کرد.

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا تحت دسته های مهاجرت تخصصی و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا برای متقاضیان دعوت نامه صادر کرد.

متقاضیان برگزیده که از دسته های فارغ التحصیلی بین المللی و نیروی کار متخصص بودند به حداقل امتیاز استانی ۸۰ احتیاج داشتند.

در دراو ۹ فوریه کمترین امتیاز ۸۰ بود. از آغاز سال جاری در پایان هدف نیز شرایط اینگونه بود.

پایلوت فنی برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا یک روش مهاجرتی سریع برای نیروهای کار حوزه فنی و دانشجویان بین المللی است.

پروژه پایلوت در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد و چندین بار تمدید شده است و در آخرین دور تا ژوئن سال ۲۰۲۱ تمدید شد.

به منظور آن که متقاضیان بتوانند در این برنامه واجد شرایط شناخته شوند باید در یکی از روند های مهاجرت استانی موجود بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده باشند و برای حداقل ۱۲ ماه در یکی از ۲۹ شغل قابل قبول پایلوت فنی دارای پیشنهاد شغلی معتبری باشند.

برای درخواست جهت مهاجرت تخصصی یا دسته اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا متقاضیان باید ابتدا از طریق پرتال آنلاین برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا یک پروفایل تشکیل دهند و تحت سیستم ثبت نام مهاجرت های تخصصی نام نویسی کنند.

متقاضیان مورد ارزیابی قرار می‌ گیرند و برای آنها امتیازی صادر می شود که تعیین می کند آیا در دور بعدی صدور دعوت نامه ها دعوت خواهند شد یا خیر. این امتیاز بر اساس فاکتورهایی مانند سطح تحصیلات، تعداد سال های تجربه کاری مستقیم و داشتن پیشنهاد شغلی در بریتیش کلمبیا است.

نمایش خبر  بریتیش کلمبیا در دور جدید دراو برنامه های کاندیدای استانی از ۴۴۴ متقاضی مهاجرتی دعوت کرد

متقاضیان اکسپرس انتری که از بریتیش کلمبیا گزینش دریافت می کنند،۶۰۰ امتیاز علاوه بر امتیاز شان در سیستم جامع رتبه بندی دریافت خواهند کرد که این امر دریافت دعوت نامه درخواست در دور بعدی دراو اکسپرس انتری فدرال را برای آنها تضمین می ‌کند.

دراوهای اکسپرس انتری فدرال معمولا دوبار در یک ماه برگزار می‌شوند و تقریباً از ۴ هزار متقاضی مهاجرتی برای درخواست اقامت دائم در کانادا دعوت به عمل می ‌آورند.

آخرین دراو اکسپرس انتری که در تاریخ ۲۱ ژانویه برگزار شد به صدور ۴۶۲۶ دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم منتشر شد که از آغاز کار سیستم در سال ۲۰۱۵ یکی از بزرگترین دوره های صدور دعوت نامه بوده است. تا این لحظه از سال اداره مهاجرت کانادا ۱۰ هزار دعوت نامه درخواست صادر کرده است عنوان کرده است که تلاش می کند تا در سال‌ های پیش رو پذیرای تعداد بیشتری از مهاجران در کشور باشد.

تا این لحظه از سال ۲۰۲۱ بریتیش کلمبیا از طریق دسته های مختلف برنامه کاندیدای استانی و روندهای مختلف خود ۶ دراو برگزار کرده است و بیش از ۸۰۰ متقاضی را برای درخواست گزینش استانی دعوت نموده است.

متقاضیان دعوت شده ۳۰ روز کاری برای درخواست گزینش استانی زمان در اختیار دارند.