ردکردن این
بریتیش کلمبیا سومین دراو بزرگ برنامه کاندیدای استانی سال ۲۰۲۱ را برگزار می کند

تاریخ انتشار

تا این لحظه از سال ۲۰۲۱ بریتیش کلمبیا ۳۴۴۱ دعوت نامه برای درخواست گزینش استانی از طریق روند ها و دسته های مختلف برنامه کاندیدای استانی خود صادر کرده است.

بریتیش کلمبیا در ۴ دراو برنامه کاندیدای استانی که در ۱۳ آوریل برگزار شد از ۴۵۱ متقاضی مهاجرتی دعوت به عمل آورد.

دعوت نامه ها برای متقاضیان از رودهای مهاجرت تخصصی و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا از برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا صادر شدند. به طور خاص افرادی که دعوت نامه را دریافت کردند از دسته های فرعی نیروی کار متخصص، فارغ التحصیل بین المللی و نیمه متخصص و مبتدی از روندهای مهاجرت تخصصی و اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا بودند.

حداقل امتیاز برای بزرگترین دراو بین ۷۹ تا ۹۵ امتیاز بود ۴۲۰ متقاضی مهاجرتی در این دراو دعوت شدند برای پنجمین بار در سال جاری بریتیش کلمبیا یک دراو جداگانه برای مدیران مشاغل خرده فروشی و عمده فروشی و مدیران خدمات غذا و رستوران برگزار کرد که در این دور ۲۱ دعوت نامه برای متقاضیان با حداقل امتیاز ۱۱۳ صادر شد.

این استان از طریق روندهای مهاجرت کارآفرینی نیز ۱۱ دعوت نامه صادر کرده است.

این استان تا این لحظه از سال ۲۰۲۱ ،۲۳ دور صدور دعوت نامه از طریق برنامه‌ های کاندیدای استانی خود داشته است و تعداد کل دعوت نامه های صادر شده را به عدد ۳۴۴۱ دعوت نامه رسانده است.

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا قصد جذب نیروهای کار خارجی را دارد که مهارت ‌های آنها مورد نیاز استان می‌باشد و قصد دارند به اقامت دائم کانادا دست یابند.

نمایش خبر  بریتیش کلمبیا در دوم فوریه برای ۸  متقاضی کار آفرینی و ۲۰۸ نیروی کار متخصص و فارغ التحصیلی بین المللی دعوت نامه صادر کرد.

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا دارای دو روند مهاجرتی به نام ‌های مهاجرت تخصص‌ها و اکسپرس انتری است، که هر دوی آنها به دسته های فرعی تقسیم می شوند. این روند ها تحت مدیریت سیستم ثبت نام مهاجرت های تخصصی بریتیش کلمبیا هستند. به منظور درخواست از طریق سیستم ثبت نام مهاجرت های تخصصی در ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید و زمانی که این کار را انجام دادید، بر اساس فاکتورهایی مانند تحصیلات، تجربه کاری و تسلط بر زبان یک امتیاز دریافت می کنید.

متقاضیان با بالاترین امتیازات از دسته فرعی برای درخواست گزینش استانی جهت رسیدن به اقامت دائم دعوت می‌شوند.

اگر دعوت نامه را دریافت کنید ۳۰ روز کاری از زمان تاریخ صدور دعوت نامه برای تکمیل درخواست خود از طریق سیستم آنلاین برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا زمان در اختیار دارید.

زمانی که بسته درخواست برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا خود را تکمیل کنید، نهایتا دو تا سه ماه در مورد تصمیم‌ گیری نهایی مطلع خواهید شد. اگر گزینش شما با موفقیت انجام شود برای درخواست اقامت دائم از طریق اداره مهاجرت کانادا تحت روند کاندیدای استان واجد شرایط خواهید بود این گزینش برای تقویت شش ماه از تاریخ تایید آن قابل قبول است.

 

روند اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا

روند اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا به سیستم مدیریت درخواست مهاجرتی اکسپرس انتری فدرال مرتبط است. متقاضیان اکسپرس انتری بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی مانند سن، تجربه کاری، تحصیلات، تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسوی تحت سیستم رتبه بندی جامع یک امتیاز دریافت می کنند.همچنین آنها باید حداقل شرایط برای یکی از برنامه های اکسپرس انتری اداره مهاجرت کانادا را برآورده کنند:

  • برنامه نیروی کار متخصص فدرال
  • برنامه تجارت های تخصصی فدرال
  • دسته تجربه کانادایی
نمایش خبر  بریتیش کلمبیا در دراو های جدید برنامه کاندیدای استانی 488 دعوت نامه صادر می کند

به عنوان یک کاندیدای استانی ممکن است تحت سیستم جامع رتبه بندی ۶۰۰ امتیاز اضافی دریافت کنید. از این رو امتیازتان به اندازه کافی بالا باشد تا بتوانید در دراو بعدی اکسپرس انتری فدرال یک دعوت نامه درخواست دریافت کنید. دراو های اکسپرس انتری به طور منظم و با جود محدودیت های سفر و بسته بودن مرزها در حال حاضر برگزار می‌شوند. یکشنبه گذشته اداره مهاجرت کانادا یک دراو بی ‌سابقه در اکسپرس انتری در یک روز از ۲۷۳۳۲ متقاضی مهاجرتی دعوت به عمل آورد.