ردکردن این
بریتیش کلمبیا در دور جدید دراو برنامه های کاندیدای استانی از ۴۴۴ متقاضی مهاجرتی دعوت کرد

تاریخ انتشار

تا این لحظه از سال ۲۰۲۱ بریتیش کلمبیا از ۱۸۳۱ متقاضی مهاجرت برای درخواست گزینش استان دعوت کرده است.

بریتیش کلمبیا در دراو برنامه کاندیدای استانی که در تاریخ دوم مارس برگزار شد از ۴۴۴ متقاضی مهاجرت دعوت کرده برای متقاضیان در روندهای اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت های تخصصی از برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا صادر شده اند، به طور خاص، افرادی که دعوت نامه ها از دسته های فرعی نیروی کار متخصص، فارغ التحصیل بین المللی و نیروی متخصص و سطح مبتدی از روند های مهاجرت تخصصی و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا دریافت کردند.

حداقل امتیاز برای بزرگترین دراو بین ۸۳ تا ۹۷ امتیاز بود‌. به طور کل ۴۱۸ نفر در این دراو دعوت شدند یک دراو جداگانه برای مدیران تجاری خرده‌ فروش و عمده فروش و مدیران خدمات غذا و رستوران نیز برگزار شد، که در طی آن ۲۶ دعوت نامه برای متقاضیان با امتیاز حداقل ۱۱۸ صادر شد.

استانتاکنون ۱۱ دور دعوت نامه  برگزار کرده است و کل تعداد دعوت نامه های سال تا این لحظه از سال ۲۰۲۱ به تعداد ۱۸۳۱ رسانده است.‌

 

در مورد برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا قصد دارد نیروهای کار خارجی که در استان به مهارت آنها احتیاج است و افرادی که می‌خواهند اقامت دائم در کانادا دست یابند را در کشور دعوت کند.

برنامه کاندیدای استانی بیریتیش کلمبیا ۲ روند مهاجرتی دارد، روند مهاجرت تخصصی و اکسپرس انتری که هر دوی آنها به چند دسته فرعی تقسیم می شوند. هر دو روند تحت سیستم ثبت نام مهاجرت های تخصصی بریتیش کلمبیا مدیریت می شوند. به منظور درخواست از طریق سیستم ثبت مهاجرت های تخصصی،در ابتدا باید یک حساب باز کنید زمانی که این کار را انجام دهید و بر اساس فاکتورهایی مانند تحصیلات تجربه کاری و تسلط بر زبان یک امتیاز دریافت می کنید.

نمایش خبر  پایلوت فنی برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا به یک برنامه دائمی تبدیل می شود

متقاضیان با بالاترین امتیازات از هر دسته فرعی برای گزینش استانی دعوت می‌شوند تا بتوانند برای اقامت دائم از طریق یکی از دراو های منظم که توسط بریتیش کلمبیا برگزار می شود درخواست دهند.

اگر دعوت نامه دریافت کنید ۳۰ روز از زمان دریافت دعوت نامه  فرصت دارید تا درخواست کامل خود را از طریق سیستم آنلاین برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا ثبت کنید.

زمانی که درخواست برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا را ثبت می کنید در طی دو تا سه ماه از تصمیم‌ گیری انجام شده در مورد درخواست خود از سوی استان مطلع میشوید اگر گزارش شما با موفقیت همراه باشد واجد شرایط خواهید بود تا برای اقامت دائم تحت دسته کاندیدای استانی نزد اداره مهاجرت کانادا درخواست خود را ارائه دهید گزینش برای تقریباً ۶ ماه از تاریخ تایید آن معتبر خواهد بود.

 

روند اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا

دسته فرعی اکسپرس انتری یک برنامه کاندیدای استانی ارتقا یافته به این معنا است که به سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط می ‌باشد.

پول اکسپرس انتری، نامزدها را برای سه برنامه مهاجرتی دسته اقتصادی اصلی کانادا تحت مدیریت قرار می دهد :

  • برنامه نیروی کار متخصص فدرال
  • برنامه تجارت های تخصصی فدرال
  • دسته تجربه کانادایی

آن دسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از یک استان برای گزینش استانی درخواست می دهند و آن را دریافت می کنند ۶۰۰ امتیاز علاوه بر امتیازشان در سیستم جامع رتبه ‌بندی دریافت کرده و این امر دریافت دعوت نامه درخواست در دور بعدی صدور دعوت نامه ها را برای آنها تضمین می کند.

نمایش خبر  دعوت بریتیش کلمبیا از ۸۴ متقاضی در جدیدترین دارو فنی