ردکردن این
بریتیش کلمبیا در دراو های جدید برنامه کاندیدای استانی 488 دعوت نامه صادر می کند

تاریخ انتشار

تا این لحظه از سال جاری، بریتیش کلمبیا تاکنون 8089 دعوت نامه برای درخواست گزینش استانی صادر کرده است

بریتیش کلمبیا در روز 31 آگوست، از طریق دراو های برنامه کاندیدای استانی  از 488 متقاضی مهاجرتی دعوت کرد.

بریتیش کلمبیا از فوریه دو دور جداگانه برای صدور دعوت نامه ها تحت برنامه های استانی خود برگزار کرده است. این استان یک دراو عمومی و یک دراو ثانویه با نشانه گیری مدیران تجارت خرده فروشی و عمده فروشی و مدیران خدمات غذا و رستوران برگزار کرد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط این استان این دومین دراو بخاطر تعداد بالای افراد ثبت نام کرده در سیستم ثبت نام مهاجرت های تخصصی BC PNP بود. با برگزاری این دراو های اضافی، این استان قصد دارد نیازهای بازار کار استان را به تعادل برساند.

متقاضیان از روندهای اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت تخصصی از برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا در دراو عمومی دعوت نامه دریافت کردند.

بطور ویژه، دعوت نامه ها برای افرادی صادر شدند که از دسته های فرعی نیروهای کار متخصص، فارغ التحصیل بین المللی، و اکسپرس انتری و نیمه متخصص از روند های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت تخصص ها بودند.

حداقل امتیازات برای آن دراو بین 69 تا 90 امتیاز بودند. بطور کل 467 متقاضی دعوت شدند.

دراو جداگانه نیز تحت دسته های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت تخصص ها برگزار شد و متقاضیان مورد هدف که شغلشان تحت NOC 9621 ,NOC 0613 بودند دعوت شدند.  دراو به صدور 21 با امتیاز 106 منجر شد.

 

درمورد برنامه کاندیدای استانی برتیشی کلمبیا

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا قصد جذب نیروهای کار خارجی را دارد که مهارت ‌های آنها مورد نیاز استان می‌باشد و قصد دارند به اقامت دائم کانادا دست یابند.

نمایش خبر  بریتیش کلمبیا دعوت نامه های بیشتری را در دراو های برنامه کاندیدای استانی صادر می کند

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا دارای دو روند مهاجرتی به نام ‌های مهاجرت تخصص‌ها و اکسپرس انتری است، که هر دوی آنها به دسته های فرعی تقسیم می شوند. این روند ها تحت مدیریت سیستم ثبت نام مهاجرت های تخصصی بریتیش کلمبیا هستند. به منظور درخواست از طریق سیستم ثبت نام مهاجرت های تخصصی در ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید و زمانی که این کار را انجام دادید، بر اساس فاکتورهایی مانند تحصیلات، تجربه کاری و تسلط بر زبان یک امتیاز دریافت می کنید.

متقاضیان با بالاترین امتیازات از دسته فرعی برای درخواست گزینش استانی جهت رسیدن به اقامت دائم دعوت می‌شوند.

اگر دعوت نامه را دریافت کنید ۳۰ روز کاری از زمان تاریخ صدور دعوت نامه برای تکمیل درخواست خود از طریق سیستم آنلاین برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا زمان در اختیار دارید.

زمانی که بسته درخواست برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا خود را تکمیل کنید، نهایتا دو تا سه ماه در مورد تصمیم‌ گیری نهایی مطلع خواهید شد. اگر گزینش شما با موفقیت انجام شود برای درخواست اقامت دائم از طریق اداره مهاجرت کانادا تحت روند کاندیدای استان واجد شرایط خواهید بود این گزینش برای تقویت شش ماه از تاریخ تایید آن قابل قبول است.

گزینش برای تقریبا شش ماه از تاریخ تایید معتبر است.

بعنوان یک کاندیدای استانی، شما ممکن است ششصد امتیاز اضافی تحت CRS دریافت کنید و از اینرو به اندازه کافی امتیاز برای دریافت دعوت نامه درخواست دارید تا در طول دراو بعدی اکسپرس انتری بتوانید آن را دریافت کنید.