ردکردن این
منیتوبا در دراو جدید برنامه کاندیدای استانی خود از ۲۰۷ متقاضی دعوت می‌کند

تاریخ انتشار

این استان تا این لحظه در سال ۲۰۲۱ از ۹۹۳ متقاضی دعوت کرده است .

منیتوبا در ۲۶ فوریه، از ۲۰۷ متقاضی مهاجرتی برای درخواست گزینش استانی دعوت به عمل آورد.

این چهارمین برنامه کاندیدای استانی منیتوبا در سال جاری است.  فارغ التحصیلان بین المللی و نیروی کار متخصص از طریق ۳ روند زیر دعوت شدند:

نیروی کار متخصص در منیتوبا

  • روند تحصیلات بین المللی
  • نیروی کار متخصص برون مرزی

 

توصیه نامه های درخواست و امتیاز توزیع علاقمندی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • نیروی کار متخصص در منیتوبا با ۱۵۸ توصیه نامه درخواست و حداقل امتیاز ۴۵۷.
  • نیروی کار متخصص برون مرزی با ۲۱ توصیه نامه درخواست و حداقل امتیاز ۶۹۸
  • روند تحصیلات بین المللی با ۲۸ توصیه نامه درخواست و بدون شرط توضیح علاقمندی

 

در این دراو ۵ دعوت نامه درخواست به متقاضیان اکسپرس انتری تعلق یافت

 

اکسپرس انتری

اکسپرس انتری روش اصلی کانادا برای مدیریت درخواست ‌های نیروی کار متخصص است.  با درخواست مستقیم از طریق اکسپرس انتری می‌توانید دعوت نامه اقامت دائم را دریافت کنید. این دعوت نامه ها از سوی اداره مهاجرت، پناهجویی و تابعیت کانادا صادر می شوند. علاوه بر این، می توانید وارد پول اکسپرس انتری شده و از یک استان مانند منیتوبا دعوت نامه دریافت کنید.  برای ورود به پول اکسپرس انتری باید شروط یکی از برنامه های اکسپرس انتری را داشته باشید سپس بر اساس سیستم جامع رتبه بندی مورد ارزیابی قرار می گیرید، و بر اساس فاکتورهایی مانند سن، تجربه کاری، تحصیلات و تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسوی یک امتیاز دریافت می کنید. متقاضیان با بالاترین امتیازات دعوت نامه درخواست برای اقامت دائم را از طریق دراو های منظم اکسپرس انتری دریافت می کنند.

نمایش خبر  آلبرتا از ژوئن ۲۰۲۰ اولین دراو خود را برگزار می‌کند

اگر گزینش استانی از یک برنامه کاندیدای استانی را دریافت کنید، ۶۰۰ امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد که این امر دریافت دعوت نامه درخواست در دوره بعد از صدور دعوت نامه ها از سوی داره مهاجرت کانادا را برای شما تضمین می کند.

 

 

در مورد برنامه کاندیدای استانی منیتوبا

اگر می خواهید از گزینش استانی منیتوبا بهره‌ مند شوید باید یک توضیح علاقمندی در برنامه کاندیدای استانی منیتوبا ثبت کنید این به شما امکان می دهد تا از طریق روندهای نیروی کار متخصص منیتوبا و نیروی کار برون مرزی یک توصیه نامه درخواست دریافت کنید سپس منیتوبا متقاضیان را بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی و همینطور ارتباط آنها با استان مورد ارزیابی قرار می‌دهد و از ۱۰۰۰ امتیاز به آنها یک امتیاز می‌ دهد.

دسته نیروهای کار متخصص برون مرزی و نیروی کار متخصص در منیتوبا به نحوی طراحی شده اند تا به استان‌ ها این امکان را بدهند تا بر اساس نیازهای بازار کار خود از متقاضیان دعوت به عمل بیاورند.

متقاضیان برون‌ مرزی باید ارتباط خود با منیتوبا را از طریق ارتباط خانوادگی، تجربه قبلی در منیتوبا یا دعوت نامه ای از طریق اقدامات استخدام استراتژیک منیتوبا نشان دهند نیازی به آن نیست که در زمان ثبت در خواست به صورت فیزیکی در منیتوبا حضور داشته باشند.  به منظور آنکه بتوانید تحت روند نیروی کار متخصص در منیتوبا دعوت نامه دریافت کنید باید از یک کارفرما در این استان دارای پیشنهاد شغلی تمام وقت باشید.

فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در منیتوبا به انجام می رسانند، می‌توانند در صورتی که نشان دهند مهارت های مورد نیاز استان را دارند تحت روند تحصیلات بین ‌المللی دعوت نامه درخواست خود را دریافت کند

نمایش خبر  چرا فرآیند اکسپرس انتری را در سال ۲۰۲۱ آغاز کنیم؟