ردکردن این
بریتیش کلمبیا در دراو فنی جدید خود 82 دعوت نامه صادر می کند

تاریخ انتشار

بریتیش کلمبیا  در روز 18 می از طریق برنامه کاندیدای استانی یک دراو جدید برگزار کرد.

دراو پایلوت فنی برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا تحت دسته مهاجرت تخصصی و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا  82 دعوت نامه را برای متقاضیان صادر کرد.

متقاضیان انتخاب شده که از دسته های فرعی فارغ التحصیلی بین المللی و نیروی کار متخصص بودند به حداقل امتیاز ۸۰ برای برنامه‌های استانی نیاز داشتند. پایلوت فنی برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا یک روند مهاجرتی سریع برای نیروهای کار فنی مورد نیاز و دانشجویان بین المللی است.

 

در مورد پایلوت فنی برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا

این پروژه پایلوت در سال ۲۰۱۷ راه‌ اندازی شد، و چندین بار تمدید شده است. که آخرین تمدید آن ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ بود به منظور آنکه تحت این برنامه واجد شرایط شناخته شوید، شما به عنوان یک متقاضی باید در یکی از روند های مهاجرت استانی موجود در بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده باشید و دارای یک پیشنهاد شغلی معتبر حداقل ۱۲ ماهه در یکی از شغل‌ های قابل قبول پایلوت فنی باشید.

برای درخواست جهت رسیدن به مهاجرت تخصصی یا اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا متقاضیان باید ابتدا از طریق پرتال آنلاین برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا یک پروفایل تشکیل دهند و تحت سیستم ثبت نام مهاجرت‌های تخصصی ثبت نام کنند. متقاضیان مورد ارزیابی قرار می‌ گیرند و یک امتیاز برای آنها صادر می‌شود که این امتیاز تعیین می‌کند آیا آنها در دور بعدی دعوت خواهند شد یا خیر. این امتیاز بر اساس سطح تحصیلات، تعداد سال های تجربه کاری متقاضی، داشتن یک پیشنهاد شغلی در بریتیش کلمبیا می باشد.

نمایش خبر  افت امتیاز اکسپرس انتری به ۴۱۷ با دعوت اداره مهاجرت کانادا از ۶ هزار متقاضی

تا این لحظه از سال ۲۰۲۱ بریتیش کلمبیا از طریق دسته های برنامه کاندیدای استانی مختلف خود ۱۹ دراو برگزار کرده است و تقریباً از سه هزار متقاضی برای درخواست گزینش استانی دعوت نموده است.

 

پایلوت فنی برای متقاضیان اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست کانادا برای سه برنامه مهاجرتی فدرال است: برنامه نیروی کار متخصص فدرال, برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی.

متقاضیان در این برنامه ها مانند برخی از برنامه ‌های کاندیدای استانی بر اساس سیستم جامع رتبه بندی یک امتیاز دریافت می کنند. این امتیازات بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی به متقاضیان داده می شود. این فاکتورهای سرمایه انسانی شامل سن، تحصیلات، تجربه کاری، تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسوی است. اگر متقاضیان از بریتیش کلمبیا گزینش را دریافت کنند 600 امتیاز به امتیازاتشان در سیستم جامع رتبه بندی اضافه می شود.

متقاضیان با بالاترین امتیازات یک دعوت نامه درخواست برای اقامت دائم دریافت می‌کنند. زمانی که یک درخواست ثبت می‌ شود اداره مهاجرت کانادا تصمیم‌ گیری نهایی را انجام خواهد داد و تاییدیه اقامت دائم را در صورت پذیرش درخواست برای متقاضی ارسال خواهد کرد. گام نهایی برای مقیمان دائمی تایید شده اقامت در کانادا و درخواست برای یک کارت اقامت دائم است. در این مرحله این افراد از نظر رسمی تابع دائمی کانادایی محسوب می‌ شوند و ممکن است در نهایت برای شهروندی کانادا درخواست خود را ارائه دهند.