ردکردن این
اکسپرس انتری: متقاضیان دسته تجربه کانادایی برای دعوت در دراو جدید به حداقل امتیاز 403 نیاز دارند

تاریخ انتشار

کانادا از متقاضیان اکسپرس انتری با تجربه کار کانادایی برای درخواست اقامت دائم دعوت کرد.

کانادا از 3000 متقاضی اکسپرس انتری برای درخواست اقامت دائم در 19 آگوست دعوت کرد.

متقاضیان دعوت شده باید برای آن که برای دسته تجربه کانادایی واجد شرایط شوند باید دارای حداقل امتیاز 403 باشند. این یک امتیاز کمتر از امتیاز دراو قبل دسته تجربه کانادایی است.

متقاضیانی که حداقل امتیاز را داشتند تنها در صورتی در نظر گرفته یم شوند که پروفایلشان را قبل از 1 آگوست در ساعت 10:13 ثبت کرده باشند.

 

چرا دراو مختص دسته تجربه کانادایی؟

تا این لحظه از سال 2021، اداره مهاجرت کانادا تنها دو نوع از متقاضیان را از پول اکسپرس انتری برای قرعه کشی در نظر گرفته است: برنامه کاندیدای استانی و دسته تجربه کانادایی. تا این لحظه از سال 16 دراو درهر نوع وجود داشته است.

دلیل برگزاری این نوع از دراو ها مسائل مربوط به شیوع ویروس کرونا است. متقاضیان اکسپرس انتری که برای دسته تجربه کانادایی و برنامه کاندیدای استانی واجد شرایط هستند  احتمال زیاد در حال حاضر در کشور حصور دارند. اکثر متقاضیان دسته تجربه کانادایی در حال حاضر در کانادا هستند زیرا تجربه کار کانادایی یک معیار بسیار مهم در میان برنامه های مهاجرتی محسوب می شود. 90 درصد از متقاضیان دسته تجربه کانادایی در پول اکسپرس انتری در هر زمان مشخصی در کانادا هسند.

کانادا متقاضیان داخلی را در اولویت قرار داده است زیرا احتمال اینکه محدودیت های ویروس کرونا آنها را تحت تاثیر قرار دهد کم است. تا 21 ژوئن، دارندگان تاییدیه اقامت دائم نمی توانند برای تکمیل فرایند اقامت خود وارد کشور شوند.

نمایش خبر  اکسپرس انتری: دومین امتیاز کم CRS در دراو جدید CEC

 

دعوت نامه های اکسپرس انتری در هر سال

تعداد دعوت نامه های صادر شده در مقایسه با همین زمان در سال گذشته دو برابر شده است. تا این لحظه از سال 105779 دعوت نامه برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر شده است.

انتخاب‌های مختص دسته تجربه کانادایی دارای امتیازات موردنیاز پایین‌تری هستند، زیرا متقاضیان آنها با متقاضیان سایر گروه‌ها رقابت نمی‌کنند. انتخاب‌های مختص  برنامه استانی (به دلیل 600 امتیاز فوق العاده برای نامزدی استانی) به امتیاز بالاتری نیاز دارند.

 

درباره اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه کانادا برای سه برنامه مهاجرت فدرال است: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه نیروی کار ماهر فدرال، و برنامه تجربه کانادایی

برای ورود به استخر اکسپرس انتری، متقاضیان باید واجد شرایط یکی از برنامه‌های مذکور باشند. این افراد تحت ، و بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبان در انگلیسی یا فرانسه، و عوامل دیگر، امتیازدهی می‌شوند.

برای متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، دعوت نامه برای ارسال درخواست ارسال می‌کند. سپس آنها می‌توانند برای اقامت دائم درخواست دهند.

پس از ارسال درخواست، افسران مهاجرت پرونده متقاضیان را بررسی خواهند کرد. افراد پذیرفته شده مجاز به ورود به کانادا و دریافت وضعیت شهروندی خواهند بود.