ردکردن این
آلبرتا از ژوئن ۲۰۲۰ اولین دراو خود را برگزار می‌کند

تاریخ انتشار

جزئیات دراور روند اکسپرس انتری آلبرتا در ۸ ژانویه منتشر شده است.

آلبرتا در دراو آخر خود در برنامه کاندیدای استانی در ۸ ژانویه از متقاضیان واجد شرایط کاندیدای استانی آخر خود در ۸ ژانویه دعوت کرد.

برنامه کاندیدای مهاجرتی آلوینتا برای متقاضیانی که از طریق روند اکسپرس انتری آلبرتا واجد شرایط شناخته شدند ۵۰  دعوت نامه  در نظر گرفت.

نامزدهای دعوت شده باید یک پروفایل اکسپرس اینتری معتبر با حداقل امتیاز ۴۰۶ در سیستم رتبه بندی جامع داشته باشند.

اکسپرس انتری سیستمی است که که دولت کانادایی فدراسیون برای مدیریت اقامت دائم مدرسه روند مهاجرت فدرال از آن استفاده می‌کند:

 

  • برنامه نیروی کار متخصص فدرال
  • برنامه تجارت های تخصصی فدرال
  • دسته تجربه کانادایی

به منظور آن که نامزدها بتوانند در پول اکسپرس انتری قرار بگیرند باید برای یکی از این روند های مهاجرتی واجد شرایط شناخته شوند. آنها بر اساس فاکتورهای مانند سن تحصیلات تجربه کاری و تسلط زبانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و یک امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند.

نامزدها با بالاترین امتیازات از طریق دراوهای منظم اکسپرس انتری برای اقامت دائم دعوت می‌شوند. نامزدهایی که گزینش استانی دریافت می‌کنند ۶۰۰ امتیاز اضافی دریافت کرده و این امر دریافت دعوت نامه درخواست دور بعدی را برای آنها تضمین می‌کند.

 

روند اکسپرس انتری آلبرتا

متقاضیان در سیستم اکسپرس انتری فرصت این را دارند تا برای درخواست گزینش استانی از آلبرتا و استان‌های دیگر اکسپرس انتری همراستا با برنامه کاندیدای استانی دارند دعوت نامه دریافت کنند. آنها باید در یکی از شغل های مورد نیاز که بتواند از اولویت ها و توسعه اقتصادی استان حمایت کند دارای تجربه کاری بوده باشند.

نمایش خبر  اکسپرس انتری: امتیاز ۴۰۱ در دراو جدید دسته تجربه کانادایی

روند اکسپرس انتری آلبرتا فهرستی از شغل هایی را ارائه می دهد که آنها در نظر نخواهند گرفت.

در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۰ دولت فدرال تعداد شغل هایی که برای درخواست ارزیابی تأثیر بازار کار در آلبرتا واجد شرایط نیستند را افزایش داد. با این وجود نامزدهایی که در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۰ و پس از آنکه اطلاعیه علاقمندی را دریافت کردند می‌توانند از طریق روند اکسپرس انتری آلبرتا انتخاب شوند حتی اگر در شغل کار می‌کنند که دولت فدرال هیچ ارزیابی تاثیر بازار کاری برای آن در نظر ندارد.

آلبرتا مجاز شده در سال ۲۰۲۰ ۶۲۵۰ مجوز گزینش صادر کند. با این وجود به خاطر ویروس کرونا آلبرتا برنامه‌ریزی کرد تا فقط ۴۰۰۰ مجوز گزینش را صادر کند. روند مهاجرتی آلبرتا کاروان ۲۰۲۰ ۴ هزار مجوز صادر کرد. بدین دلیل است که هیچ راهی برای نیمه دوم سال نبوده است.

هنوز تعداد گزینش هایی که برنامه مهاجرتی آلبرت در سال ۲۰۲۱ می‌تواند صادر کند مشخص نشده است