ردکردن این
دراو فنی برنامه کاندیدای استانی انتاریو: ۵۲۸ متقاضی اکسپرس انتری دعوت شدند

تاریخ انتشار

انتاریو از متقاضیان اکسپرس انتری با تجربه کاری در یکی از شغل های فنی برای درخواست گزینش استانی دعوت به عمل آورد.

اونتاریو از ۵۲۸ متقاضی اکسپرس انتری با تجربه کار فنی برای درخواست گزینش استانی دعوت به عمل آورد. دعوت نامه ها به آن دسته از متقاضیان تعلق یافت که برای روند اولویت‌ های سرمایه انسانی اکسپرس انتری اونتاریو واجد شرایط هستند. آنها باید یک پروفایل در سیستم اکسپرس انتری داشته باشند و امتیاز آنها در سیستم جامع رتبه بندی بین ۴۵۶ تا ۴۶۷ باشد. علاوه بر این، متقاضیان به یک سال تجربه کار در یکی از مشاغل زیر نیز نیاز دارند.

  • مدیر سیستم اطلاعات و کامپیوتر
  • مهندس کامپیوتر
  • تحلیلگر پایگاه داده و مدیر داده
  • مهندس و طراح نرم افزار
  • برنامه نویس کامپیوتر و توسعه دهنده رسانه تعاملی
  • توسعه دهنده و طراح وب

 

وبسایت برنامه کاندیدای مهاجرتی اونتاریو می گوید “متقاضیانی که نمی توانند تجربه کاری خود در یکی از این مشاغل را نشان دهند رد صلاحیت می‌ شوند. همچنین متقاضیان دعوت شده با تحصیلات خارجی نیز باید ارزیابی مدارک آموزشی را ثبت کنند، به نحوی که استان بتواند تایید کند که تحصیلات آنها با مدارک کارشناسی کانادایی‌ها سطح بالاتر معادل است.”

افرادی که دعوت نامه دریافت کردند ۴۵ روز کاری برای ثبت درخواست خود برای برنامه کاندیدای استانی انتاریو زمان در اختیار دارند.

افرادی که گزینش را از اونتاریو دریافت می‌ کنند به طور خودکار ۶۰۰ امتیاز اضافی دریافت کرده و این امتیاز به امتیاز آنها در سیستم جامع رتبه بندی اضافه خواهد شد و تضمین می‌کند که این متقاضیان دعوت نامه درخواست را در دور بعدی صدور دعوت نامه ها دریافت می کنند. این به شرایط هر فردی که از یک برنامه کاندیدای استانی هم راستا با اکسپرس انتری گزینش دریافت کند اعمال خواهد شد.

نمایش خبر  انتاریو از ۱۰۲ متقاضی دوزبانه طی جدیدترین پذیرش خود دعوت کرد

این دومین دراو فنی سال جاری اونتاریو است. در اولین دراو بیش از ۱۱۰۰ متقاضی برای درخواست گزینش استانی دعوت شدند.

سال گذشته اونتاریو از طریق روند و اولویت‌ های سرمایه انسانی از ۱۹۹۶ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد. حدود ۲۰ درصد از گزینش ها به متقاضیان دارای تجربه کاری و پیشنهاد شغلی به عنوان مهندس نرم افزار برنامه نویس کامپیوتر توسعه دهنده رسانه تعاملی و دیگران تعلق یافت.

 

چطور اولویت های سرمایه انسانی به اقامت دائم می‌انجامد

زمانی که تصمیم گرفتید می‌خواهید به اونتاریو مهاجرت کنید یکی از گزینه‌ های شما ایجاد پروفایل در سیستم اکسپرس انتری کانادا خواهد بود.

اکسپرس انتری یک سیستم مدیریت درخواست برای ۳ برنامه مهاجرت دسته اقتصادی فدرال است: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی .

متقاضیان اکسپرس انتری بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی مانند سن، تجربه کاری، تحصیلات، تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسوی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و یک امتیاز به آنها تعلق می یابد.

شما می توانید مستقیماً از طریق سیستم اکسپرس انتری درخواست دهید و فرایند برنامه کاندیدای استانی را انجام ندهید. با این وجود، برخی از افراد با امتیاز پایین در سیستم جامعه رتبه بندی ممکن است شایسته یک برنامه کاندیدای استانی باشند. زیرا دریافت گزینش ۶۰۰ امتیاز برای آنها در پی خواهد داشت که به اندازه کافی بالا است تا بتوانند در یک دراو اکسپرس انتری دعوت شوند.

از طریق برنامه کاندیدای مهاجرتی اونتاریو متقاضیان اکسپرس انتری دعوت می‌شوند که ممکن است برای روند و اولویت های سرمایه انسانی واجد شرایط باشند تا بتوانند به گزینش استانی دست یابند. درخواست برای گزینش استانی مانند درخواست برای مهاجرت کانادایی نیست. اگر با موفقیت بتوانید گزینش استانی خود را دریافت کنید سپس می‌توانید از آن برای درخواست اقامت دائم از دولت فدرال استفاده کنید.

نمایش خبر  انتاریو در دو روز دومین برنامه کاندیدای استانی را برگزار می ‌کند

زمانی که برای مهاجرت از سوی دولت فدرال تایید شوید و فرآیند ورود به کشور را تکمیل کنید رسماً به یک مقیم دائم کانادایی تبدیل خواهید شد.