ردکردن این
برنامه کاندیدای استانی انتاریو در سال ۲۰۲۰ بیشترین تعداد نیروهای کار متخصص و فنی را برگزید

تاریخ انتشار

انتاریو سال گذشته از طریق برنامه کاندیدای استانی خود ۱۵۳۰۳ مهاجر در کشور پذیرفت.

علی‌ رغم شیوع ویروس کرونا انتاریو تعداد زیادی از مهاجران جدید را در سال ۲۰۲۰ مورد گزینش قرار داد.

از طریق برنامه کاندیدای مهاجرتی اونتاریو این استان ۸۰۵۴ متقاضی اصلی را در سال ۲۰۲۰ گزینش کرد . که با همسر و فرزندان خود به این استان ورود پیدا کرده بودند، که در این شرایط تعداد آنها برابر با ۱۵۳۰۳ بود. یک گزینش به معنایاین نیست که لزوما نباید به انتاریو مهاجرت کنید بلکه به این معنا است که این استان درخواست مهاجرت شما را تحت حمایت خود قرار می دهد که در نهایت طبق آن برای وضعیت اقامت دائم شما تصمیم گیری می شود.

دولت فدرال به انتاریو اجازه داد تا ۷۳۵۰ مهاجر احتمالی را در کشور بپذیرد اما آنتاریو این سوال را با ۳۰۰ متقاضی دیگر از طریق پایلوت NOC C برای نیروهای کار با تخصص کم و ۴۵۰ گزینش دیگر به پایان رساند.

برنامه کاندیدای استانی انتاریو برای برآورده کردن نیازهای بازار کار قدم برمی دارد و در این جهت روش هایی را برای رسیدن به اقامت دائم نیروهای کار خارجی که قصد ورود به انتاریو دارند ارائه می دهد. در سال ۲۰۲۰ گزینه های بسیاری را برای نیرو های کار در زمینه های شغلی فنی و تخصصی فراهم آورد، زیرا این بخش ها بیشترین نیاز را به متقاضی و استعداد ها داشتند حدود ۲۰ درصد از گزینه ها به افراد تعلق یافت که دارای تجربه کاری و پیشنهاد شغل در شغل های فنی بودند مانند مهندسان و طراحان نرم افزار برنامه نویسان کامپیوتری توسعه دهندگان رسانه تعاملی تحلیلگران سیستم های هوش مصنوعی مشاوران فنی.

نمایش خبر  دراو فنی برنامه کاندیدای استانی انتاریو: ۵۲۸ متقاضی اکسپرس انتری دعوت شدند

علاوه بر این، بیش از ۲۰ درصد از کاندیدها دارای تجربه کاری در یک کار تخصصی بودند. به گزارش برنامه کاندیدای مهاجرتی انتاریو بیش از ۱۱۰۰ گزینش تحت روند تخصصی اکسپرس انتری صادر شد.

کمتراز نیمی از کاندیدها یعنی ۴۸ درصد از آنها پیش از گرفتن گزینش استانی دارای پیشنهاد شغلی در استان بودند. حدود ۹۶ درصد از آنها دارای مدرک دانشگاهی و حکم تر از ۴۳ درصد دارای سطح متوسط زبان در یکی از زبان های رسمی کشور بودند.

اکثر کاندیداهای انتاریو از متقاضیان اکسپرس انتری بودند انتاریو از طریق ۳ برنامه کاندیدای استانی ارتقا یافته خود از ۳۴۹۹ متقاضی اکسپرس انتری دعوت به عمل آورد:

  • ۱۹۹۶ متقاضی روند اولویتهای سرمایه انسانی
  • ۱۱۰۶ متقاضی از روند تجارت‌ های تخصصی
  • ۳۹۷ متقاضی از روند نیروی کار متخصص فرانسوی زبان

 

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست دولت فدرال است. اکثر مهاجران جدید به کانادا می آیند از طریق یکی از سه برنامه ی تحت مدیریت اکسپرس انتری وارد می‌شوند “برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه مشاغل تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی. متقاضیان اکسپرس انتری نیز فرصت گزینش شدن از سوی برنامه کاندیدای استانی را دارند اگر این متقاضیان گزینش استانی را دریافت کنند به طور خودکار ۶۰۰ امتیاز اضافه دریافت می‌ کنند که دریافت دعوت نامه درخواست را برای آنها تضمین می ‌کند.

فرانسوی زبان ها، مهاجرت منطقه ای, و کارآفرینان

در سال ۲۰۲۰، برنامه کاندیدای استانی ۴۳۷ گزینش برای فرانسوی زبانان صادر کرد. هدف انتاریو برای مهاجرت فرانسوی ۵ درصد از تمام گزینش ها است. با صدور ۵‌۴ درصد از گزینش ها برای افراد با تسلط بر زبان فرانسوی به سال پایان می دهد.

نمایش خبر  بررسی به تعویق انداختن ورود دانشجویان بین المللی به انتاریو از سوی کانادا

انتاریو‌ در سال ۲۰۱۹، پایلوت های مهاحرت منطقه‌ای ۲ شاله را راه اندازی کرد تا به کارفرمایان در سه دسته امکان کرفتن کار تخصصی از خارج از کشور را بدهد. بخاطر شیوع ویروس کرونا، این پایلوت از نیمه ی سال شروع به پذیرش کرد. از ۱۵۰ ظرفیت اختصاص یافته تنها ۶۷ گزینش به متقاضیان مهاجرتی اختصاص یافت. در نتیجه، برنامه کاندیدای مهاجرتی انتاریو ۲۳۳ ظرفیت را در سال ۲۰۲۱ به متقاضیان پایلوت منطقه ای اختصاص داد.

به گفته برنامه کاندیدای استانی انتاریو ” ما پیش‌بینی می‌کنیم که این ۱۸ متقاضی روند کارآفرینی ۲۲.۴ میلیون دلار سرمایه‌ گذاری خواهند کرد و پس از برپایی تجارت شان در استان ۹۲ نفر از انتاریو را به استخدام در می آورند. ما در حال رسیدگی به ۶۴ متقاضی دیگر هستیم که در سال ۲۰۲۰ دریافت شدند.”

 

سیستم توضیح علاقمندی به زودی راه ‌اندازی می ‌شود

در سال ۲۰۲۰ اونتاریو برای توسعه سیستم توزیع علاقمندی برای پیشنهاد شغل کارفرما و روند دانشجوی بین المللی مشاوره گرفت به گفته برنامه کاندیدای مهاجرتی اونتاریو این سیستم جدید در فصل بهار راه‌اندازی خواهد شد .