ردکردن این
برنامه کاندیدای استانی انتاریو از 115 متقاضی فرانسوی زبان در پول اکسپرس انتری دعوت می کند

تاریخ انتشار

انتاریو چهارمین دراو سال برنامه کاندیدای استانی برای متقاضیان اکسپرس انتری فرانسوی زبانان را برگزار کرد.

انتاریو برای 115 متقاضی اکسپرس انتری دو زبانه را در روز 21 جولای دعوت نامه صادر کرد.

متقاضیان منتخب ممکن است از طریق روند نیروی کار متخصص فرانسوی زبان اکسپرس انتری انتاریو برای مهاجرت به کانادا واجد شرایط شوند. متقاضیان باید در سیستم اکسپرس انتری با امتیازی بین 461 تا 467 دارای پروفایل باشند.

FSSW یک روند برنامه کاندیدای استانی ارتقا یافته هستند، به این معنا است که با سیستم اکسپرس انتری همراستا است. متقاضیانی که NOI را در این دراو دریافت کردند باید پروفایل اکسپرس انتری خود را پس از 21 جولای 2020 دریافت کرده باشید.

از طریق برنامه کاندیدای مهاجرتی انتاریو با این متقاضیان تماس حاصل می کند و 45 روز کاری برای درخواست آنلاین گزینش استانی زمان دارند.

این چهارمین دراو FSSW سال است و کل تعداد NOI ها را از طریق این روند به تعداد 489 رسانده است.

 

صلاحیت سنجی برای FSSW

اولین گام داشتن پروفایلی در سیستم اکسپرس انتری است. این برنامه برای افرادی است که شروط صلاحیت سنجی را برای دسته تجربه کانادایی یا برنامه نیروی کار متخصص فدرال است.

متقاضیان به نمره 7 در زبان فرانسوی و 6 در زبان انگلیسی نیاز دارند. در میان شروط صلاحیت سنجی دیگر،OINP شرایط تمکن مالی متقاضیان را مورد بررسی قرار می دهد.

 

مزایای داشتن یک برنامه کاندیدای استانی چیست؟

برنامه های کاندیدای استانی به استان های کانادایی این امکان را می دهد تا از آن دسته از متقاضیان مهاجرتی دعوت کنند که ممکن است بهترین گزینه برای بازارهای کار منطقه ایی باشند.

نمایش خبر  دراو فنی برنامه کاندیدای استانی انتاریو: ۵۲۸ متقاضی اکسپرس انتری دعوت شدند

متقاضیان اکسپرس انتری که گزینش را دریافت می کنند می توانند در سطح فدرال در دراو بعدی دعوت نامه درخواست را دریافت کنند. با یک گزینش استانی، متقاضیان 600 امتیاز دریافت می کنند. دریافت دعوت نامه درخواست به راحتی فرد را پذیرش در دراو اکسپرس انتری می رساند.

از آنجائیکه افراد دعوت شده در دراو امروز در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل دارند، دریافت گزینش استانی از انتاریو 600 امتیاز اضافه به آنها می دهد.