ردکردن این
برنامه کاندیدای استانی انتاریو از ۹۴۰ دانشجوی بین المللی و نیروی کار موقت دعوت میکند

تاریخ انتشار

دانشجویان بین المللی و نیروهای کار موقت خارجی با پروفایل در سیستم توزیع علاقمندی اونتاریو برای درخواست یک گزینش استانی دعوت شدند.

اونتاریو در روز ۱۶ ژوئن یک طراح جدید مهاجرتی برگزار کرد و از ۹۴۰ نفر برای درخواست گزینش استان دعوت به عمل آورد. برنامه کاندیدای مهاجرتی اونتاریو از متقاضیان دعوت کرد که در پول جدید توضیح علاقمندی دارای پروفایل بودند. متقاضیان ممکن است برای یکی از دو روند پیشنهاد شغلی کارفرما با توجه به شرایط شناخته شوند.

۵۶۹ نفر دعوت شدند که ممکن است برای روند نیروی کار خارجی واجد شرایط باشند این متقاضیان و حداقل امتیاز ۳۸ نیاز داشتند هیچ شغلی مورد نظر نبود و همچنین هیچ شرطی برای محل کار در نظر گرفته نشده بود.

۳۷۱ نفر دیگر از روند دانشجو بین المللی برای درخواست گزینش دعوت شدند. این متقاضیان به حداقل امتیاز ۶۶ برای دعوت شدن نیاز داشتند.

 

در مورد پیشنهاد شغل کارفرما: روند نیروی کار خارجی

روند نیروی کار خارجی اونتاریو تحت دسته پیشنهاد شغلی کارفرما به روی آن دسته از اتباع خارجی باز است که از سوی یک کارفرما در اونتاریو دارای پیشنهاد شغلی قابل قبول هستند. لزوماً نیازی به درخواست از داخل از خاک کانادا نیست، و در صورتی که شرایط را دارید می توانید درخواست خود را ارائه دهید.

برای آن که واجد شرایط باشید باید به میزان ۲ سال تجربه کار، و همچنین یک پیشنهاد شغلی قابل قبول در انتاریو و  قصد مهاجرت به این استان را داشته باشید.

اگر میخواهید برای برنامه کاندیدا استانی درخواست دهید باید یک پروفایل توضیح علاقمندی در وب سایت اونتاریو ثبت کنید.

نمایش خبر  برنامه کاندیدای استانی انتاریو از 115 متقاضی فرانسوی زبان در پول اکسپرس انتری دعوت می کند

پس از ثبت پروفایل وارد پول توضیح علاقمندی می شوید، و انتاریو بر اساس اطلاعات ثبت شده به شما یک امتیاز می‌دهد.

 

در مورد پیشنهاد شغلی کارفرما: روند دانشجویی بین المللی

روند دانشگاه بین المللی اونتاریو تحت دسته پیشنهاد شغلی کارفرما به روی آن دسته از اتباع خارجی باز است که از یک کارفرما در اونتاریو پیشنهاد شغلی قابل قبول دارند.

در زمان درخواست نیازی به حضور شما در خاک کانادا وجود ندارد و تا مادامی که شرایط را دارید امکان درخواست برای شما وجود دارد.

برای واجد شرایط شدن باید یک برنامه تحصیلی را در یکی از موسسات آموزشی تعیین شده کانادایی گذرانده باشید و دارای یک پیشنهاد شغلی قابل قبول در اونتاریو باشد و قصد مهاجرت به این استان را نیز داشته باشید.

برای دریافت دعوت نامه درخواست در این برنامه باید در وبسایت اونتاریو یک پروفایل توزیع علاقمندی ثبت کنید پروفایل شما سپس وارد پول توضیح علاقمندی خواهد شد و بر اساس فایل ثبت شده که امتیاز می‌گیرید. انتاریو برای فاکتورهای سرمایه انسانی که استان تعیین کرده است یک امتیاز در نظر می‌گیرد. این فاکتورها شامل سن تجربه کاری و نیاز به مهارت شما در بازار کار این استان می باشد.

 

چطور میتوانیم برای مهاجرت به انتاریو امتیاز بگیریم؟

اونتاریو پروفایل های توضیح علاقمند را بر اساس چند فاکتور سرمایه انسانی که استان آنها را مهم در نظر گرفته است رتبه بندی می کند. شما از سطح مهارت تان در شغل مورد نظرتان و تجربه کانادایی امتیاز دریافت می کنید. استان از یک سیستم دسته بندی مشاغل ملی برای امتیاز دهی استفاده می کند.

نمایش خبر  انتاریو دعوت نامه های نیروی کار متخصص فرانسوی زبان و تجارت های تخصصی جدید را صادر می کند

سیستم امتیاز دهی برنامه کاندیدای مهاجرتی اونتاریو بسته به اینکه برای کدام روند درخواست می دهید می تواند متفاوت باشد. به جز تجربه کار و سطح مهارت حقوق تحصیلات تسلط بر زبان رسمی کشور و منطقه ای که در آن کار یا تحصیل می کنید نیز مهم هستند. استاندارد امتیاز برای پاسخ به نیازهای بازار کار در نظر گرفته است.