ردکردن این
اونتاریو در اولین دراو فنی ۲۰۲۱ خود از ۱۱۸۶ متقاضی اکسپرس انتری دعوت می کند

تاریخ انتشار

اونتاریو یک دراو برنامه کاندیدای استانی جدید برگزار کرد و از طریق آن از متقاضیان اکسپرس انتری دارای تجربه کاری در یکی از ۶ بخش فنی دعوت به عمل آورد. انتاریو دراو جدید خود را در ۱۶ فوریه برگزار کرد و از ۱۱۸۶ متقاضی مهاجرتی با تجربه کاری در بخش فنی برای درخواست گزینش استانی دعوت به عمل آورد.

برنامه کاندیدای مهاجرتی اونتاریو برای متقاضیان اکسپرس انتری با امتیاز سیستم جامع رتبه بندی بین ۴۵۳ تا ۴۶۷ دعوت‌ نامه صادر کرد. برنامه کاندیدای مهاجرتی اونتاریو برای آن دسته از متقاضیان دعوت نامه صادر کرد که تحت روند اولویت های سرمایه انسانی برای گزینش واجد شرایط شناخته می شدند.

متقاضیان دعوت شده همگی باید اثبات می کردند که در یکی از شغل های مورد نظر دارای تجربه قابل قبولی هستند تا بتواند گزینش برنامه کاندیدای استانی را دریافت کنند. این شش شغل شامل موارد زیر هستند:

  • مدیران سیستم های کامپیوتر و اطلاعات
  • مهندسان کامپیوتر
  •  تحلیلگران پایگاه داده و مدیران داده
  •  مهندسان نرم افزار و طراحان
  •  برنامه نویس کامپیوتر و توسعه دهندگان رسانه تعاملی
  • توسعه ‌دهندگان و طراحان وب

 

افرادی که دعوت نامه دریافت کردند ۴۵ روز کاری برای ثبت درخواست خود در برنامه کاندیدای استان زمان دارند.

افرادی که از آنتاریو گزینش دریافت کردند به طور خودکار ۶۰۰ امتیاز اضافی دریافت می کنند و این امر دریافت دعوت نامه درخواست در دور بعدی صدور دعوت نامه ها را برای آنها، تضمین می ‌کند. این شرایط برای هر فردی که از هر برنامه کاندیدای استانی دارای گزینش استانی است برقرار خواهد بود.

نمایش خبر  دراو فنی برنامه کاندیدای استانی انتاریو: ۵۲۸ متقاضی اکسپرس انتری دعوت شدند

این اولین دراو فنی انتاریو در سال جاری است. دراو قبلی اولویت های سرمایه انسانی از متقاضیان اکسپرس انتری در شغل های مورد نظر به خصوص در زمینه امور مالی، و شغل های بهداشت و درمان دعوت به عمل آورد. سال گذشته انتاریو از ۶۷۱۶ متقاضی اکسپرس انتری برای درخواست گزینش استانی از طریق روند و اولویت‌ های سرمایه انسانی دعوت به عمل آورد. این بزرگترین سهم گزینش های برنامه کاندیدای استانی وابسته‌ به اکسپرس انتری بود که اونتاریو در سال ۲۰۲۰ صادر کرد.

 

چطور به عنوان یک نیروی کار فنی از انتاریو دعوت نامه دریافت کنیم؟

اولین گام برای اینکار ایجاد پروفایل در سیستم اکسپرس انتری کانادا است.

اکسپرس انتری یک سیستم مدیریت درخواست برای ۳ برنامه فدرال مهاجرت دسته اقتصادی: برنامه نیروی کار متخصص فدرال ،برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی.

متقاضیان اکسپرس انتری بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری، تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسوی یک امتیاز دریافت می کنند.

دراو فنی برنامه کاندیدای مهاجرتی انتاریو از متقاضیان اکسپرس انتری دعوت می ‌کند تا به عنوان نیروی کار حوزه فنی برای گزینش استانی درخواست دهند.

درخواست برای گزینش استانی مانند درخواست برای مهاجرت کانادایی نیست. اگر متقاضیان دعوت شده با موفقیت گزینش  استانی را از آنتاریو به دست آورند می توانند از آن برای درخواست اقامت دائم از دولت فدرال استفاده کنند.

زمانی که از سوی دولت فدرال مورد تایید قرار گیرند، مقیمان دائمی در انتاریو مشغول به کار خواهند شد.