ردکردن این
منیتوبا در اولین دراو برنامه کاندیدای استانی خود در سال جدید از ۲۷۲ نامزد دعوت می‌کند

تاریخ انتشار

منیتوبا برای فارغ التحصیلان دانشجویی بین المللی و نیروهای کار در استان و خارج از استان دعوت نامه ها را صادر میکند

 

منیتوبا از ۲۷۲ نامزد مهاجرتی برای درخواست گزینش استانی در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۱ دعوت به عمل آورد.

برنامه کاندیدای استان منیتوبا از نیروهای کار متخصص و دانشجویان بین المللی برای درخواست از طریق یکی از روندهای زیر دعوت به عمل آورد:

  • نیروهای کار متخصص در منیتوبا
  • روند تحصیلات بین المللی
  • نیروهای کار متخصص خارجی

چند دعوت نامه به نام توصیه نامه درخواست وجود دارند که در ادامه تعداد این دعوت نامه های صادر شده و حداقل امتیاز توضیح علاقمندی آنها را می‌بینیم:

  • نیروی کار متخصص در منیتوبا ۲۳۶ توصیه نامه درخواست با حداقل امتیاز ۴۶۱
  • نیروی کار متخصص برون مرزی با ۷ توصیه نامه درخواست با حداقل امتیاز ۷۲۲
  • روند تحصیلات بین المللی با ۲۹۰۳ نامه‌ درخواست بدون شرط امتیاز توضیح علاقه‌مندی

از ۲۷۲ توصیه نامه درخواست ۱۸ مورد به نامزدهای اکسپرس انتری تعلق یافت به گفته برنامه کاندیدای استانی منیتوبا هر نامزدی که شناسه معتبر اکسپرس انتری ، یا کد جستجوی کار و تجربه قابل اثبات در یکی از شغل های مورد نیاز استان را نداشته باشد رد خواهد شد.

برنامه کاندیدای استانی منیتوبا در این قرعه کشی تنها در صورتی نامزدهای نیروی کار متخصص برون مرزی را در نظر گرفت که آنها تحت روند استخدام استراتژیک به صورت مستقیم استخدام شده باشند

 

اگر نامزد ها نسبت به امتیاز حداقل دارای امتیاز بیشتری باشند اما توصیه نامه درخواست را دریافت نکرده باشند ممکن است دلیل یکی از موارد زیر باشد:

  • آزمون زبان طرف سوم آنها دارای شماره آزمون معتبری نباشد
  • آزمون زبان آنها دیگر معتبر نباشد
  • نامزدها تحت اقدامات استخدام استراتژیک دعوت شده باشند اما شماره دعوت معتبری را ارسال نکرده باشند.
نمایش خبر  منیتوبا جزئیات دراو جدید برنامه کاندیدای استانی را منتشر می کند

به گفته برنامه کاندیدای استانی منیتوبا نامزدهایی که یکی از شرایط بالا را دارند می توانند با اطلاعات صحیح پروفایل خود را به روز رسانی کنند تا در دور بعدی در نظر گرفته شوند.

نامزدهایی که در یکی از شغل های تعیین شده کار می‌کنند در این دور دعوت شده‌اند.به گفته برنامه کاندیدای استانی منیتوبا نامزدهایی که واقعاً در این شغل ها کار نمیکنند یا نمی‌توانند آن را اثبات کنند دعوت نمی شوند و افرادی که در این موقعیت هستند میتوانند توصیه نامه درخواست خود را رد کنند.

 

در مورد روند های مهاجرتی منیتوبا

دسته نیروی کار متخصص برون‌مرزی و نیروهای کار متخصص در منیتوبا به استان اجازه می دهد تا آن دسته از نیروهای کار متخصص را گزینش کند که می توانند از نیازهای بازار کار منیتوبا حمایت کنند.

افرادی که خارج از استان هستند و درخواست خود را ارائه می‌دهند باید ارتباط خود را منیتوبا را اثبات کنند این ارتباط می تواند از طریق ارتباط خانوادگی یا دوست،تجربه قبلی در مانیتوبا دعوت نامه تحت یکی از اقدامات استراتژیک استخدام در منیتوبا اثبات شود.

نامزدها در زمان ارائه درخواست نیاز به حضور فیزیکی در استان ندارند

نامزدهای موفق در دسته نیروهای کارآمد متخصص منیتوبا باید ضوابط خاصی را برآورده کنند مانند داشتن پیشنهاد شغل تمام وقت دائمی از سوی یک کارفرما در منیتوبا.

دانشجویان بین المللی که از موسسات تحصیلی منیتوبا فارغ التحصیل شده اند ممکن است تحت روند تسهیلات بین المللی و در شرایطی که یکی از مهارت های مورد نیاز استان را دارند دعوت شده و توصیه نامه درخواست را دریافت کنند.

نمایش خبر  275 نفر در دراو برنامه کاندیدای استانی منیتوبا دعوت شدند

 

اکسپرس انتری منیتوبا

اولین گام برای دریافت گزینش استانی از طریق برنامه کاندیدای استانی ارتقا یافته منیتوبا ثبت پروفایل در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال است.

نامزدهایی که برای اکسپرس انتری واجد شرایط هستند بر اساس امتیاز سیستم جامع رتبه بندی امتیاز می گیرند که در این سیستم فاکتورهای انسانی مانند سن، تجربه کاری، تحصیلات و تسلط بر زبان در نظر گرفته می شود.

نامزدها بالاترین امتیازات از طریق قرعه کشی های منظم پول اکسپرس انتری برای اقامت دائم کانادا دعوت می شوند.

افرادی که دارای گزینش استانی هستند ۶۸۰ اضافی علاوه بر امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و این امر دریافت دعوت نامه درخواست از طریق اداره مهاجرت کانادا را برای آنها آسان می‌کند.

نامزدهای اکسپرس انتری در این دراو با گزینش استانی را دریافت کردند یک شناسه معتبر اکسپرس انتری و کد معتبر جستجو شغل دریافت کردند

دپارتمان جدید برای کمک به تقویت مهاجرت به منیتوبا

در ۵ ژانویه ۲۰۲۱، منیتوبا اعلام کرد  بعنوان بخشی از برنامه جبران وضعیت اقتصادی استان پس از شیوع ویروس کرونا، سازمان جدیدی برای تحصیلات پیشرفته، تخصص ها و مهاجرت ایجاد می کرد.

طبق اخبار منتشر شده برنامه جبران وضعیت اقتصادی ما پس از دوران شیوع ویروس کرونا بر سر کار آوردن مجدد مردم و تضمین فرصت شغلی جدید برای جوانان منیتوبا و مهاجران جدید در استان خواهد بود.

این دپارتمان جدید بر همراستا کردن موسسات آموزشی پیشرفته با نیازهای بازار کار روز و آینده متمرکز خواهد بود و به جوانان منیتوبا مهارت های لازم برای موفقیت را می دهد

نمایش خبر  منیتوبا در دراو جدید برنامه کاندیدای استانی از ۲۹۶ نامزد مهاجرتی دعوت می کند