ردکردن این
منیتوبا بزرگترین دراو نیروی کار متخصص را تا این لحظه از سال برگزار می‌کند

تاریخ انتشار

منیتوبا تا این لحظه از سال ۲۰۲۱ از ۲۶۳۶ متقاضی برنامه کاندیدای استانی برای درخواست گزینش استانی دعوت به عمل آورده است

منیتوبا از ۳۶۷ متقاضی مهاجرتی برای درخواست گزینش استانی دعوت کرد که اکثر آنها نیروهای کار و متخصص در استان هستند. این استان از طریق برنامه کاندیدای استانی منیتوبا از متقاضیان دعوت به عمل می آورد. اکثر این متقاضیان دعوت شده برای روند نیروی کار متخصص در منیتوبا واجد شرایط هستند. اینها نیروهای کار موقت خارجی و فارغ التحصیلان بین المللی هستند که در استان دارای شغل تخصصی هستند.

متقاضیان از طریق روند برنامه کاندیدای استانی دعوت می‌شوند. یعنی روند فارغ التحصیلی بین المللی و روند نیروی کار متخصص.

روند های نیروی کار متخصص حداقل امتیاز دارند زیرا متقاضیان باید پروفایل توضیح علاقمندی داشته باشند در اینجا نتایج خود را به ۲۷ آوریل را می‌بینیم:

  • نیروی کار متخصص در منیتوبا،۳۰۱ دعوت‌نامه با حداقل امتیاز ۴۴۰
  • نیروهای کار متخصص برون مرزی ۱۱ دعوتنامه با حداقل امتیاز ۷۲۱
  • روند فارغ التحصیلی بین المللی ۵۵ دعوتنامه بدون شرط امتیاز.

۳۴ دعوت نامه به متقاضیان اکسپرس انتری تعلق یافت.

 

برنامه‌ های مهاجرت منیتوبا

منیتوبا چند برنامه مهاجرتی مختص جذب استعدادهای بین المللی برای اقامت در این استان دارد. دولت استانی از طریق برنامه کاندیدای استانی منیتوبا مهاجرت خود را مدیریت می‌کند که از درخواست های مهاجرتی برای دولت فدرال حمایت می کند. استان های کانادایی توانایی صدور وضعیت اقامت دائم را ندارند اما می توانند با صدور گزینش استانی به یک درخواست کمک کنند.

اگر می خواهید از یک گزینش از سوی استان منیتوبا بهره مند شوید شما باید یک توضیح علاقه مندی در برنامه کاندیدای استانی منیتوبا ثبت کنید. این شما را در موقعیتی قرار می دهد تا بتوانید از طریق روند نیروهای کار متخصص در منیتوبا و نیروهای کار متخصص برون مرزی یک توصیه نامه درخواست دریافت کنید.

نمایش خبر  برنامه کاندیدای استانی منیتوبا: ۲۴۳ متقاضی دعوت شدند

سپس منیتوبا بر اساس فاکتورهای انسانی مانند ارتباط افراد با استان یک امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز به متقاضی می دهد.

دسته نیروهای کار متخصص و روند نیروهای کارآمد متخصص برون‌مرزی به نحوی طراحی شده اند تا به این استان را نجات دهند آن دسته از متقاضیانی را برگزیند که نیازهای بازار کار را به خوبی برآورده می کند.

متقاضیان برون‌ مرزی باید ارتباط خود با منیتوبا را از طریق داشتن روابط خانوادگی تجربه قبلی در استان یا یک دعوت نامه از طریق اقدامات استخدام استراتژیک منیتوبا به اثبات برسانند. نیازی نیست که در زمان درخواست در استان حضور داشته باشید.

به منظور دریافت دعوت نامه تحت روند نیروهای کار متخصص در منیتوبا باید یک پیشنهاد شغل تمام وقت از یک کارفرمای استانی داشته باشید. فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود در مناطق را تکمیل می‌کنند می‌توانند تحت روند تحصیلات بین المللی توصیه نامه درخواست دریافت کنند. این در شرایطی است که مهارت های مورد نیاز استان را دارا باشند.

 

 اکسپرس انتری منیتوبا

اکسپرس انتری سیستمی است که کانادا از آن برای کنترل درخواست ها از سوی نیروی کار متخصص استفاده می کند. می‌توان با درخواست از طریق اکسپرس انتری فرایند برنامه کاندیدای استانی را انجام نداد و یک دعوت نامه اقامت دائم دریافت کرد. با این وجود، داشتن گزینش استانی تضمین می کند که شما اقامت دائم را از کانادا دریافت خواهید کرد.

اکسپرس انتری یک سیستم مدیریت درخواست برای روند مهاجرت فدرال است. وقتی شما پروفایلتان را ثبت می کنید بر اساس سیستم جامع رتبه‌بندی مورد ارزیابی قرار می‌گیرید که فاکتورهایی مانند سن، تجربه کاری، تحصیلات و مهارت‌های زبانی شما را مورد ارزیابی قرار می‌ دهد.

نمایش خبر  برنامه کاندیدای استانی منیتوبا از ۲۱۸ نامزد مهاجرتی دعوت به عمل می آورد

متقاضیان با بالاترین امتیازات دعوت نامه درخواست برای اقامت دائم از طریق دراو اکسپرس انتری را دریافت می‌ کنند. اگر گزینش استانی از یک برنامه کاندیدای استانی دریافت کنید ۶۰۰ امتیاز به امتیاز شما در سیستم جامع رتبه بندی اضافه می‌شود و این امر دریافت دعوت نامه درخواست در دور بعدی را برای شما تضمین می کند.