ردکردن این
ساسکچوان از ۴۱۸ متقاضی برنامه کاندیدای استانی دعوت به عمل می آورد

تاریخ انتشار

ساسکچوان در تاریخ ۲۴ مارس، از مهاجران احتمالی برای درخواست گزینش استانی از طریق روند های اکسپرس انتری و شغل های مورد نیاز استان دعوت به عمل می آورد.

ساسکاچوان یک دراو جدید برگزار کرد و از طریق آن از متقاضیان مهاجرتی برای درخواست گزینش استانی دعوت به عمل آورد. دعوت نامه ها به متقاضیانی تعلق یافت که برای یک گزینش از برنامه های مهاجرتی ساسکاچوان واجد شرایط بودند، به خصوص از طریق دسته نیروی کار متخصص بین المللی. از بین افراد دعوت شده ۱۸۳ نفر برای دسته فرعی اکسپرس انتری برنامه کاندیدای مهاجرت به ساسکاچوان واجد شرایط هستند و ۲۳۵ نفر از طریق دسته فرعی شغل های مورد نیاز استان مورد گزینش قرار گرفتند.

بدون در نظر گرفتن روند متقاضیان دعوت شده برای دعوت شدن نیاز به حداقل امتیاز ۷۰ در سیستم توضیح علاقمندی داشته ‌اند علاوه بر آن برای نشان دادن تطابق تحصیلات خارجی خود با تحصیلات کانادایی نیاز به ارزیابی اعتبار مدارک تحصیلی خود داشتند.

علاوه بر آن باید در یکی از ۷۸ شغل عنوان شده در وب سایت دولتی دارای تجربه کاری بوده باشند. برخی از شغل های قابل قبول مانند تکنسین آزمایشگاه پزشکی، نیروی کار اجتماعی و مشاوران تحصیلی در این لیست قرار داشتند.

 

در مورد دسته فرعی شغل های مورد نیاز

دسته فرعی شغل های مورد نیاز یک برنامه پایه ای کاندیدای استانی، به این معنا است که متقاضیان مهاجرتی که دارای پروفایل اکسپرس انتری نیستند می توانند از طریق این روند درخواست خود را ارائه دهند.

این دسته فرعی برای آن دسته از نیرو های کار متخصص است که در یکی از شغل های مورد نیاز استان ساسکاچوان دارای تجربه کاری هستند و هنوز در این استان هیچ گونه پیشنهاد شغلی ندارند.

نمایش خبر  ساسکچوان در دراو جدید برنامه کاندیدای استان یا خود از ۲۷۹ متقاضی دعوت به عمل می آورد

به منظور درخواست برای مهاجرت کانادایی از طریق این دسته فرعی، اتباع خارجی باید از طریق سیستم درخواست آنلاین برنامه کاندیدای مهاجرتی ساسکاچوان یک پروفایل توضیح علاقمند ایجاد کنند. سیستم توضیحعلاقمندی ساسکاچوان به این استان‌ها اجازه می دهد تا آن دسته از متقاضیان مهاجرت را انتخاب کند که ظرفیت بالقوه برای زندگی در این استان را دارند متقاضیان در مورد نحوه تجربه کار تحصیلات تسلط بر زبان سن ارتباط با استان و نایی خود برای اقامت در این استان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و سپس از صد امتیاز طبق شبکه ارزیابی امتیازات منحصر به فرد این استان برای نیروی کار متخصص بین‌المللی یک امتیاز دریافت می‌کنند متقاضیان با بالاترین امتیازات یک دعوت نامه درخواست برای گزینش استانی جهت رسیدن به اقامت دائم کانادایی دریافت خواهند کرد.

در مورد دسته فرعی اکسپرس اینتری
اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست کانادا برای سه برنامه مهاجرتی فدرال است: برنامه نیروی کار متخصص فدرال, برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی.

متقاضیان در این برنامه ها مانند برخی از برنامه ‌های کاندیدای استانی بر اساس سیستم جامع رتبه بندی یک امتیاز دریافت می کنند. این امتیازات بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی به متقاضیان داده می شود. این فاکتورهای سرمایه انسانی شامل سن، تحصیلات، تجربه کاری، تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسوی است.

ممکن است این امتیازات به یک فرد یا به یک زوج داده شود. ‌ آنها به پیشنهاد شغلی نیازی ندارند، اما داشتن پیشنهاد شغلی امتیازات اضافی با خود به همراه دارد. آنها نیاز به کار یا تحصیل در کانادا ندارند گرچه در طول دوران شیوع ویروس کرونا اداره مهاجرت کانادا آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر در کانادا هستند را مورد اولویت قرار داده است.

نمایش خبر  ساسکچوان از ۵۴۱ نامزد مهاجرتی در دراو جدید خود در برنامه کاندیدای استانی دعوت به عمل می آورد

متقاضیان با بالاترین امتیازات یک دعوت نامه درخواست برای اقامت دائم دریافت می‌کنند. زمانی که یک درخواست ثبت می‌ شود اداره مهاجرت کانادا تصمیم‌ گیری نهایی را انجام خواهد داد و تاییدیه اقامت دائم را در صورت پذیرش درخواست برای متقاضی ارسال خواهد کرد. گام نهایی برای مقیمان دائمی تایید شده اقامت در کانادا و درخواست برای یک کارت اقامت دائم است. در این مرحله این افراد از نظر رسمی تابع دائمی کانادایی محسوب می‌ شوند و ممکن است در نهایت برای شهروندی کانادا درخواست خود را ارائه دهند.