ردکردن این
ساسکچوان از ۲۸۴ متقاضی برنامه کاندیدای استانی دعوت به عمل می آورد

تاریخ انتشار

تا این لحظه از سال ۲۰۲۱ ساسکاچوان از ۱۹۷۵ متقاضی مهاجرتی برای درخواست گزینش استانی دعوت به عمل آورده است.

ساسکاچوان در تاریخ ۱۱ مارس از ۲۴۸ متقاضی اصلی برای درخواست گزینش استانی دعوت کرد.

برنامه کاندیدای مهاجرتی ساسکاچوان از متقاضیان در دسته نیروی کار متخصص بین المللی دعوت کرد. از میان دعوت شدگان ممکن است ۷۲ نفر برای دسته فرعی اکسپرس انتری برنامه کاندیدای مهاجرتی ساسکاچوآن واجد شرایط باشند و ۱۷۶ نفر از طریق دسته فرعی شغل های مورد نیاز گزینش را دریافت کنند. علیرغم این مورد، متقاضیان دعوت شده به حداقل امتیاز ۷۱ در توضیح علاقمندی نیز نیاز داشتند، تا دعوت شوند. علاوه بر این، آنها باید مدارک تحصیلی خود را مورد ارزیابی قرار می دادند تا نشان دهند که تحصیلات خارجی آنها با استانداردهای کانادایی مطابقت دارد. علاوه بر آن، به یک تجربه کاری در یکی از ۷۰ شغل مورد نیاز که در وبسایت دولتی ثبت شده است نیاز داشتند. برخی از شغل های واجد شرایط شامل مسئولان و نمایندگان خرید، نیروهای کار خدمات اجتماعی و مشاوران تحصیلی بود.

 

در مورد دسته فرعی شغل های مورد نیاز

دسته فرعی شغل های مورد نیاز یک برنامه پایه کاندیدای استانی است. به این معنا که متقاضیان مهاجرتی دارای پروفایل اکسپرس انتری فدرال می توانند در این برنامه شرکت کنند.

این دسته فرعی برای نیروهای کار با تخصص بالا و دارای تجربه کاری در یکی از شغل های مورد نیاز استان ساسکاچوان است، که هنوز در این استان هیچ پیشنهاد شغلی ای ندارند . به منظور درخواست برای مهاجرت کانادایی از طریق این دسته فرعی افراد خارجی باید یک پروفایل توضیح علاقه مندی از طریق سیستم درخواست آنلاین برنامه کاندیدای مهاجرتی ساسکاچوان ایجاد کنند.

نمایش خبر  ساسکاچوان در دراو برنامه کاندیدای استانی جدید خود از ۲۵۹ نفر دعوت می‌کند

سیستم توضیح علاقمندی ساسکاچوان به این استان اجازه می دهد تا متقاضیان مهاجرتی که شرایط بالقوه برای برآورده کردن نیازهای استان دارند را انتخاب کند. متقاضیان بر اساس تجربه کاری، تحصیلات، تسلط بر زبان، سن و ارتباطشان با استان و اثبات این که قصد آغاز زندگی خود در آنجا را دارند مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

بر اساس شبکه ارزیابی امتیازات نیروی کار متخصص بین‌المللی برنامه کاندیدای مهاجرتی ساسکاچوان از ۱۰۰ امتیاز یک امتیاز دریافت می کنند. متقاضیان با امتیازات بالاتر یک دعوت نامه درخواست برای گزینش استانی جهت رسیدن به اقامت دائم کانادا را دریافت میکنند.

در مورد دسته فرعی اکسپرس انتری

دسته فرعی اکسپرس انتری یک برنامه کاندیدای استانی ارتقا یافته به این معنا است که به سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است. اکسپرس انتری، پول نامزدها برای سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا را تحت مدیریت دارد: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی متقاضیان دارای پروفایل اکسپرس اینتری باید یک پروفایل توضیح علاقه مندی برای احساس پرتوان را نیز ایجاد کنند تا بتوانند ی گزینش این استان نیز در نظر گرفته شود متقاضیان اکسپرس اینتری که برای گزینش استانی درخواست می دهند و آن را دریافت می‌کنند ۶۰۰ امتیاز اضافی علاوه بر امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند که این امر دریافت دعوت نامه درخواست در دور بعدی صورت دعوت نامه ها را برای آنها تضمین می کند و از این جهت می‌توانند به اقامت دائم کانادا دست یابند