ردکردن این
برنامه کاندیدای استانی ساسکاچوان از ۲۹۹ متقاضی اکسپرس انتری دعوت به عمل می آورد

تاریخ انتشار

ساسکاچوان تا این لحظه از سال ۲۰۲۱ تعداد ۱۷۲۷ دعوت نامه صادر کرده است.

ساسکاچوان در ۲۵ فوریه یک دراور جدید برگزار کرد و از متقاضیان برای درخواست گزینش استانی جهت رسیدن به اقامت دائم کانادا دعوت به عمل آورد. برنامه کاندیدای مهاجرت به ساسکاچوان از ۲۹۹ متقاضی از دسته نیروی کار متخصص بین المللی دعوت کرد. تنها متقاضیانی که می‌توانستند برای دسته فرعی اکسپرس انتری برنامه کاندیدای مهاجرتی ساسکاچوان واجد شرایط شوند در این دراو برنامه کاندیدای استانی دعوت شدند. متقاضیان به امتیاز ۷۰ در توضیح علاقمندی نیاز داشتند تا بتوانند دعوت شوند. علاوه بر این، متقاضیان باید در یکی از ۷۰ شغل مورد نیاز است که در وبسایت دولتی این استان ثبت شده است دارای تجربه کاری می‌ بودند. متقاضیان دعوت شده در یکی از شغل های مورد نیاز استان دارای تجربه کاری بودند. برخی از مشاغل قابل قبول شامل دستیاران اجرایی در حوزه پزشکی، خرده فروشان و عمده فروشان و مهندسان زمین شناسی بودند.

برنامه کاندیدای مهاجرتی ساسکاچوان از سیستم توزیع علاقه‌مندی برای انتخاب متقاضیان استفاده می‌کند، که شرایط بالقوه برای موفقیت در بازار کار منطقه را دارا می‌باشند. متقاضیان باید تعهد خود نسبت به سکونت در ساسکاچوان را نشان دهند. آنها برای این کار می‌توانند از تجربه کاری خود، تحصیلات، تسلط بر زبان، سن و هرگونه ارتباط دیگری با این استان استفاده کنند. ساسکاچوان از 100 امتیاز مطابق با شبکه ارزیابی امتیازات نیروی کار متخصص بین المللی به متقاضیان یک امتیاز می‌دهد. سپس متقاضیان با بالاترین امتیازات یک دعوت نامه درخواست برای گزینش استانی از ساسکاچوان را دریافت می کنند. از ماه نوامبر ۲۰۲۰ ساسکاچوان به افرادی که به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می کنند امتیازات بیشتری  می دهد.

نمایش خبر  ساسکچوان در دراو جدید برنامه کاندیدای استانی خود از 496 مهاجر احتمالی دعوت می کند

در مورد دسته فرعی اکسپرس انتری

ساسکاچوان در دور قبلی صدور دعوت نامه ها تنها برای متقاضیانی دعوت نامه صادر کرد که در پول اکسپرس انتری دارای پروفایل بودند.

دسته فرعی اکسپرس انتری یک برنامه کاندیدای استانی ارتقا یافته به این معنا است که به سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط می ‌باشد.

پول اکسپرس انتری، نامزدها را برای سه برنامه مهاجرتی دسته اقتصادی اصلی کانادا تحت مدیریت قرار می دهد : برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی.

متقاضیانی که در اکسپرس انتری دارای پروفایل هستند نیز باید برای ساسکاچوان یک پروفایل توضیح علاقمندی ها ایجاد کنند تا برای دریافت گزینش استانی دعوت نامه بگیرند.

آن دسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از استان ساسکاچوان برای گزینش استانی درخواست می دهند و آن را دریافت می کنند ۶۰۰ امتیاز علاوه بر امتیازشان در سیستم جامع رتبه ‌بندی دریافت کرده و این امر دریافت دعوت نامه درخواست در دور بعدی صدور دعوت نامه ها را برای آنها تضمین می کند.