ردکردن این
بریتیش کلمبیا از سرعت آخرین دراو های گزینش استانی می کاهد

تاریخ انتشار

بریتیش کلمبیا تنها استانی است که یک دراو کلی یا مورد هدف در هفته آخر داشته است.

بریتیش کلمبیا با برنامه استانی خود دو دراو مورد هدف و کلی را در تاریخ 28 نوامبر برگزار کرد.

استان 253 دعوت نامه برای درخواست برای نامزدهای عمومی صادر کرد و حداقل 75 دعوت نامه درخواست برای افراد حرفه ای و مورد هدف صادر نمود.

تمام استان ها برنامه کاندیدای استانی مختص خود را دارا می باشند، یک روند مهاجرت اقتصادی که از آن طریق دولتهای استانی می توانند استعداد های متخصص خارجی را برای مهاجرت به استان های خود و برآورده کردن نیازهای کاری اشان گزینش کنند.

برنامه کاندیدای استانی به برنامه های مهاجرتی کانادا اضافه می شود و انتظار می روند که تا سال 2024 برنامه های تحت مدیرتی اکسپرس انتری را در دست بگیرد؛ برنامه های تحت مدیریت اکسپرس انتری بعنوان روشهای مهاجرت اصلی برای نیروهای کار خارجی به کانادا شناخته می شوند.

نتایج دراو گزینش استانی بریتیش کلمبیا- 28ام نوامبر-دوم دسامبر

این هفته بریتیش کلمبیا یک دراو برنامه کاندیدای استانی برگزار کرد و 300 دعوت نامه درخواست را صادر کرد. برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا برای کل روندهای برنامه های کاندیدای استانی این استانی دعوت نامه صادر کرد که شامل موارد زیر می باشند:

  • نیروهای کار متخصص
  • گزینه EEBC-نیروهای کار متخصص
  • فارغ التحصیلان بین المللی
  • گزینه EEBC- فارغ التحصیلان بین المللی و
  • روندهای نیروهای کار نیمه متخصص و سطح ورودی

علاوه بر این بریتیش کلمبیا یک دراو مورد هدف را تحت این روندها برای افراد حرفه ای در زمینه های خاص برگزار کرد که استان به دنبال استخدام آنها است. این موارد عبارتند از:

  • مدرس و دستیار نونهالان
  • نیروهای کار حوزه سلامت
  • دستیار سلامت
  • مشاغل با اولویتهای دیگر، بخصوص دامپزشکان و تکنسین های حوزه دام پزشکی و تکنولوژیستهای حوزه سلامت حیوانات
نمایش خبر  چرا عدم پذیرش برخی افراد به خاک کشور کانادا رفع نمی‌شود؟

کل تعداد دراوها شامل حداقل امتیاز CrS مطابق جدول زیر می باشد.

DateStreamNumber of InvitationsMinimum ScoreDescription 
28th of November 2022Skilled Worker253105General draw (includes tech occupations)
Skilled Worker – EEBC option105
International Graduate105
International Graduate – EEBC option105
Entry Level and Semi Skilled82
28th of November 2022Skilled Worker, International Graduate (includes EEBC option)4960Targeted draw: Childcare: Early childhood educators and assistants (NOC 42202)
Skilled Worker, International Graduate, Entry Level and Semi-Skilled (includes EEBC option)2460Targeted draw: Healthcare (unless specified below)
Entry Level and Semi-Skilled<560Targeted draw: Healthcare: Health care assistants (NOC 33102)
Skilled Worker, International Graduate (includes EEBC option)<560T>argeted draw: Other priority occupations (NOCs 31103, 32104)

تاثیر تغییر NOC

دو هفته اخیر کمترین دراوها ی برنامه های کاندیدای استانی را داشته اند. درحالیکه پایان سال باعث کاهش در فعالیتها می شوند یک تغییر سیاست مهم تاثیر زیادی بر مهاجرت اقتصادی به کانادا داشته است: بروزرسانی کد های دسته بندی مشاغل ملی.

در روز 16 نوامبر، کانادا NOC 2016 را به کدهای جدید NOC2021 تغییر داد. در حالیکه این تغییرها برای اهداف دسته بندی بود و شایان ذکر است که 16 شغل جدید به فهرست صلاحیت سنجی اکسپرس انتری اضافه شده اند.

همچنان که NOC ها راه اصلی دسته بندی مشاغل برای مهاجرت اقتصادی هستند، سیستم های تحت مدیریت اکسپرس انتری و برنامه های کاندیدای استانی را تحت تاثیر قرار می دهند. (بریتیش کلمبیا برای مثال اخیرا سیستم های امتیاز دهی خود را مطابق با NOC های جدید امتیاز بندی کرده است.)

نمایش خبر  کانادایی ها چگونه دیوالی را جشن می گیرند؟

درواقع از زمان این تغییر در روز 16 نوامبر، تنها سه دراو وجود داشته اند. بسیار محتمل است که استانها برنامه های خود را با دسته بندی های جدید و عناوین مشاغل اضافه شده، که به طور منظم به کار باز می گردد تنظیم کنند .