ردکردن این
دعوت بریتیش کلمبیا از ۸۴ متقاضی در جدیدترین دارو فنی

تاریخ انتشار

استان بریتیش کلمبیا کانادا در تاریخ چهارم می ۲۰۲۱ از طریق برنامه مهاجرت استانی خود جدیدترین پذیرش خود در سال جاری را برگزار کرده است و بطور کل برای ۸۴ متقاضی دعوت نامه صادر کرده است.

در این پذیرش متقاضیان نیروی کار متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی در هر دو دسته اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا  و مهاجرت های تخصصی مورد هدف قرار گرفتند. بریتیش کلمبیا همچنین از طریق مسیر مهاجرتی کارآفرینی دعوت نامه صادر کرد.

حداقل امتیاز متقاضیان منتخب در این پذیرش ۸۰ بود. استان بریتیش کلمبیا تا این لحظه از سال جاری مجموعا برای ۳۹۷۷ متقاضی دعوت نامه صادر کرده است. اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا متقاضیانی را انتخاب می کند که در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال کانادا پروفایل معتبر دارند. دسته مهاجرت تخصص های برای کارگران متخصص و نیمه متخصصی است که شغلشان در بریتیش کلمبیا با تقاضای بالایی روبروست.

چنانچه علاقه مند به مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق اکسپرس انتری یا مهاجرت تخصصی هستید، ابتدا باید از طریق پورتال آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا پروفایلی ایجاد کنید و در سیستم ثبت نام مهاجرت تخصصی ثبت نام کنید. سپس بر اساس فاکتور هایی مانند سن، تحصیلات، دانش زبانی، سطح تحصیلات سابقه کار، مکان استخدامتان در بریتیش کلمبیا و حقوقتان رتبه بندی می شوید. در صورت تایید می توانید از انتخاب استانی تان برای ارائه درخواست اقامت دائم به وزارت مهاجرت کانادا استفاده کنید.

پذیرش های اکسپرس انتری معمولا هر دو هفته یک بار برگزار می شوند و امکان صدور دعوت نامه تا سقف ۵۰۰۰ نفر در هر پذیرش وجود دارد. بریتیش کلمبیا از طریق برنامه مهاجرت استانی خود و سایر مسیرهای مهاجرتی به صورت هفتگی پذیرش برگزار می  کند.

نمایش خبر  بریتیش کلمبیا از ۵۸ نامزد مهاجرتی برای درخواست گزینش استانی دعوت به عمل آورد

 

درباره پایلوت بریتیش کلمبیا

پایلوت فنی بریتیش کلمبیا برنامه مهاجرت استانی برای جذب سریع نیروی کار و دانشجوی بین المللی مورد نیاز در بخش تکنولوژی است. متقاضیان باید در یکی از برنامه های مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده باشند و در یکی از ۲۹ شغل واجد شرایط پایلوت فنی، پیشنهاد شغلی داشته باشند که تاریخ اعتبار حداقل ۱۲ ماهه داشته باشد.

متقاضیان برای ارائه درخواست مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق مهاجرت تخصصی یا اکسپرس انتری باید ابتدا پروفایلی را از طریق پورتال آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ایجاد کنند و تحت سیستم ثبت نام تخصص ها ثبت نام نمایند.

سپس بر اساس فاکتور های سن، تحصیلات، دانش زبانی، سطح تحصیلات سابقه کار، مکان استخدامتان در بریتیش کلمبیا و حقوقتان رتبه بندی می شوید. در صورت تایید می توانید از انتخاب استانی تان برای ارائه درخواست اقامت دائم به وزارت مهاجرت کانادا استفاده کنید.

در صورت دعوت شدن از طرف استان بریتیش کلمبیا ۳۰ روز فرصت دارید درخواست کامل خود را از طریق سیستم آنلاین برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ارائه کنید. وقتی این کار را کردید ظرف دو یا سه ماه از تصمیم استان بریتیش کلمبیا مطلع خواهید شد. در صورتی که از طرف استان انتخاب شوید می توانید تقاضای خود برای اقامت دائم از طریق دسته کاندیدای استانی را به اداره مهاجرت کانادا ارائه کنید. انتخاب شما از طرف استان تا شش ماه اعتبار دارد.

 

درباره اکسپرس انتری

سیستم اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست ها برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی نیروی کار ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و دسته تجربه ی کاناداییز سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند ۶۰۰ امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما از آنها برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دعوت خواهد شد. اکثر استان ها و مناطق کانادا نیز از این سیستم برای مدیریت درخواست های انتخاب استانی استفاده می کنند.

نمایش خبر  بریتیش کلمبیا سومین دراو بزرگ برنامه کاندیدای استانی سال ۲۰۲۱ را برگزار می کند