ردکردن این
بریتیش کلمبیا در دراو جدید برنامه کاندیدای استانی ۱۹۵ دعوت نامه صادر می کند

تاریخ انتشار

بریتیش کلمبیا تا این لحظه از سال جاری،  ۴۴۸ نامزده مهاجرتی را برای درخواست گزینش استانی دعوت کرده است.

بریتیش کلمبیا از طریق دراو به برنامه کاندیدای استانی که در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۱ برگزار شد از ۱۹۵ نامزد مهاجرت دعوت به عمل آورد.

دعوت نامه های جدید به نامزدهای روندهای مهاجرت تخصصی و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا، به خصوص نیروی کار متخصص، فارغ التحصیل بین المللی و دسته های نیمه تخصصی و سطح مبتدی تعلق یافت.

حداقل امتیاز برای این رابطه بین ۸۰ تا ۱۰۶ امتیاز بود.

دسته اکسپرس انتری کلمبیا برای نامزد های دارای پروفایل معتبر در سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال است که روش اصلی کانادا برای مهاجران متخصص علاقمند به اقامت دائم کانادا می باشد.

دسته مهاجرت های تخصصی برای نیروهای کار متخصص و نیمه متخصص است که شغل هایشان در استان بریتیش کلمبیا مورد نیاز است.

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا تحت سیستم ثبت مهاجرت های تخصصی بریتیش کلمبیا تحت مدیریت قرار می‌گیرد. به منظور درخواست از طریق سیستم ثبت مهاجرت های تخصصی، نامزدهای واجد شرایط در ابتدا باید یک حساب ایجاد کنند. زمانی که این گام انجام شد بر اساس فاکتورهای مانند تحصیل، تجربه کاری و تسلط بر زبان یک امتیاز دریافت می کنند.

نامزدها بالاترین امتیازات در دور بعدی دراو کلمبیا دعوت می‌شوند.

دسته هایی که تحت مدیریت ثبت اجرت تخصصی هستند از نامزدها می خواهند که از یک کارفرما در بریتیش کلمبیا پیشنهاد شغلی معتبر داشته باشند.

در ادامه جزئیات دسته های فرعی که در دراو ۱۹ ژانویه در نظر گرفته شده بود و همچنین حداقل امتیاز برای دریافت  دعوت نامه  را خواهید دید:

  • مهاجرت تخصصی، نیروی کار متخصص: ۹۶
  • مهاجرت تخصص‌ها، فارغ التحصیلی بین المللی: ۹۶
  • مهاجرت تخصصی، سطح نیمه تخصصی و مبتدی: ۸۰
  • اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا: نیروی کار متخصص: ۱۰۶
  • اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا: فارغ التحصیل بین المللی: ۱۰۳
نمایش خبر  برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا از 51 متقاضی مهاجرتی در دراو فنی دعوت می کند

وضعیت ادامه دار شیوع ویروس کرونا فعالیت های بخش ها و تجارت های خاصی در بریتیش کلمبیا را تحت تاثیر قرار می دهد. به این دلیل برخی از مشاغل همچنان از دراو های اخیر حذف شدند. می توانید فهرستی از مشاغلی که در دراواخر درنظر گرفته نشدند را در وب سایت برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا مشاهده می کنید.

نامزدهای دعوت شده تروند اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا: نیروی کار متخصص اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا: دسته های فارغ التحصیلی بین المللی، می‌توانند تحت سیستم رتبه بندی جامع ۶۰۰ امتیاز دریافت کرده و از طریق آن دعوت نامه درخواست دریافت کنند.

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست های دولت فدرال است. نامزد های اکسپرس انتری بر اساس فاکتورهای انسانی مانند سن، تجربه کاری، تحصیلات و تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسوی امتیاز دریافت می کنند.

با وجود شیوع وبروس کرونا، دراوهای اکسپرس انتری هر دو هفته یکبار انجام می‌شوند.