ردکردن این
بریتیش کلمبیا در دراو جدید برنامه کاندیدای استانی خود از 373 متقاضی دعوت می کند

تاریخ انتشار

بریتیش کلمبیا از آغاز سال جاری 5249 دعوت نامه برای درخواست گزینش استانی صادر کرده است.

بریتیش کلمبیا در 8 ژوئن 2021 در دو دراو برنامه کاندیدای استانی از 373 متقاضی مهاجرتی دعوت کرد.

بریتیش کلمبیا از ماه فوریه دو دور جداگانه برای صدور دعوت نامه تحت برنامه PNP خود برگزار کرده است. یک دراو عمومی و یک دراو دوم با هدف گیری مدیران مشاغل عمده فروشی و خورده فروشی مانند رستوران ها و مدیران خدمات غذا مورد هدف قرار گرفتند. در این دو شغل تعداد افراد زیرادی در سیتسم ثبت نام مهاجرت تخصصی BC PNP ثبت نام شده اند، و استان بدنبال متعادل سازی نیازها در تمام بخش های بازار کار استانی است.

متقاضیان از روند های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت تخصصی از برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) در دراو عمومی دعوت نامه دریافت کردند.

بطور ویژه، دعوت نامه ها برای افرادی صادر شدند که در دسته های فرعی سطح نیمه تخصصی و مبتدی و همچنین نیروهای کار متخصص و فارغ التحصیل بین المللی از روند های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت تخصصی ثبت نام کرده بودند.

حداقل امتیازات برای دراو بین 76 تا 93 امتیاز بود. بطور کل 323 متقاضی دعوت شدند.

دراو جداگانه ای نیز تحت دسته های مهاجرت تخصصی و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا برگزار شد و متقاضیان مورد هدف افرادی بودند که شغلشان تحت NOC 0621 , 0631 قرار می گرفت. این دراو به صدور 50 دعوت نامه با امتیاز 110 منتج شد.

تا این لحظه از سال، بریتیش کلمبیا 5249 دعوت نامه از طریق روندهای مختلف برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا صادر کرده است.

نمایش خبر 

 

درمورد برنامه کاندیدای استانی برتیشی کلمبیا

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا قصد جذب نیروهای کار خارجی را دارد که مهارت ‌های آنها مورد نیاز استان می‌باشد و قصد دارند به اقامت دائم کانادا دست یابند.

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا دارای دو روند مهاجرتی به نام ‌های مهاجرت تخصص‌ها و اکسپرس انتری است، که هر دوی آنها به دسته های فرعی تقسیم می شوند. این روند ها تحت مدیریت سیستم ثبت نام مهاجرت های تخصصی بریتیش کلمبیا هستند. به منظور درخواست از طریق سیستم ثبت نام مهاجرت های تخصصی در ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید و زمانی که این کار را انجام دادید، بر اساس فاکتورهایی مانند تحصیلات، تجربه کاری و تسلط بر زبان یک امتیاز دریافت می کنید.

متقاضیان با بالاترین امتیازات از دسته فرعی برای درخواست گزینش استانی جهت رسیدن به اقامت دائم دعوت می‌شوند.

اگر دعوت نامه را دریافت کنید ۳۰ روز کاری از زمان تاریخ صدور دعوت نامه برای تکمیل درخواست خود از طریق سیستم آنلاین برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا زمان در اختیار دارید.

زمانی که بسته درخواست برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا خود را تکمیل کنید، نهایتا دو تا سه ماه در مورد تصمیم‌ گیری نهایی مطلع خواهید شد. اگر گزینش شما با موفقیت انجام شود برای درخواست اقامت دائم از طریق اداره مهاجرت کانادا تحت روند کاندیدای استان واجد شرایط خواهید بود این گزینش برای تقویت شش ماه از تاریخ تایید آن قابل قبول است.