ردکردن این
بریتیش کلمبیا در دراو جدید برنامه کاندیدای استانی خود از ۳۷۴ متقاضی مهاجرتی دعوت به عمل آورد

تاریخ انتشار

استان بریتیش کلمبیا تا این لحظه از سال ۲۰۲۱ از ۲۹۰۹ متقاضی مهاجرتی برای درخواست گزینش استانی دعوت به عمل آورده است.

بریتیش کلمبیا در تاریخ ۳۰ مارس در دو دراو برنامه کاندیدای استانی از ۳۷۴ متقاضی مهاجرت دعوت به عمل آورد.

متقاضیان از روند های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت تخصصی از برنامه کاندید استانی بریتیش کلمبیا در دوره های اخیر دعوت نامه دریافت کردند.

به طور خاص دعوت نامه ها برای افرادی صادر شد، که از دسته های فرعی نیروی کار متخصص فارغ التحصیل بین المللی، نیروی کار نیمه متخصص و سطح مبتدی از روندهای مهاجرت تخصصی و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا بودند.

حداقل امتیاز برای بزرگترین دراو بین ۸۱ تا ۹۶ بود که به طور کل ۳۳۰ دعوت نامه صادر شدند.

یک دراو جداگانه برای مدیران حوزه خرده فروشی و عمده فروشی و مدیران رستوران و فرآوری غذا نیز برگزار شد که ۴۴ دعوت نامه برای متقاضیان با حداقل امتیاز ۱۱۳ صادر شد.‌

این استان ۱۸ دور صدور دعوت نامه برگزار کرده است و کل تعداد دعوت نامه های صادر شده در سال ۲۰۲۱ را به تعداد ۲۹۰۹ عدد می رساند.

 

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا قصد جذب نیروهای کار خارجی را دارد که مهارت ‌های آنها مورد نیاز استان می‌باشد و قصد دارند به اقامت دائم کانادا دست یابند.

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا دارای دو روند مهاجرتی به نام ‌های مهاجرت تخصص‌ها و اکسپرس انتری است، که هر دوی آنها به دسته های فرعی تقسیم می شوند. این روند ها تحت مدیریت سیستم ثبت نام مهاجرت های تخصصی بریتیش کلمبیا هستند. به منظور درخواست از طریق سیستم ثبت نام مهاجرت های تخصصی در ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید و زمانی که این کار را انجام دادید، بر اساس فاکتورهایی مانند تحصیلات، تجربه کاری و تسلط بر زبان یک امتیاز دریافت می کنید.

نمایش خبر  دراو جدید بریتیش کلمبیا از 395 متقاضی برنامه کاندیدای استانی دعوت می کند

متقاضیان با بالاترین امتیازات از دسته فرعی برای درخواست گزینش استانی جهت رسیدن به اقامت دائم دعوت می‌شوند.

اگر دعوت نامه را دریافت کنید ۳۰ روز کاری از زمان تاریخ صدور دعوت نامه برای تکمیل درخواست خود از طریق سیستم آنلاین برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا زمان در اختیار دارید.

زمانی که بسته درخواست برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا خود را تکمیل کنید، نهایتا دو تا سه ماه در مورد تصمیم‌ گیری نهایی مطلع خواهید شد. اگر گزینش شما با موفقیت انجام شود برای درخواست اقامت دائم از طریق اداره مهاجرت کانادا تحت روند کاندیدای استان واجد شرایط خواهید بود این گزینش برای تقویت شش ماه از تاریخ تایید آن قابل قبول است.

 

روند اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا

روند اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا به سیستم مدیریت درخواست مهاجرتی اکسپرس انتری فدرال مرتبط است. متقاضیان اکسپرس انتری بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی مانند سن، تجربه کاری، تحصیلات، تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسوی تحت سیستم رتبه بندی جامع یک امتیاز دریافت می کنند.همچنین آنها باید حداقل شرایط برای یکی از برنامه های اکسپرس انتری اداره مهاجرت کانادا را برآورده کنند:

  • برنامه نیروی کار متخصص فدرال
  • برنامه تجارت های تخصصی فدرال
  • دسته تجربه کانادایی

به عنوان یک کاندیدای استانی ممکن است تحت سیستم جامع رتبه بندی ۶۰۰ امتیاز اضافی دریافت کنید. از این رو امتیازتان به اندازه کافی بالا باشد تا بتوانید در دراو بعدی اکسپرس انتری فدرال یک دعوت نامه درخواست دریافت کنید. دراو های اکسپرس انتری به طور منظم و با جود محدودیت های سفر و بسته بودن مرزها در حال حاضر برگزار می‌شوند. یکشنبه گذشته اداره مهاجرت کانادا یک دراو بی ‌سابقه در اکسپرس انتری در یک روز از ۲۷۳۳۲ متقاضی مهاجرتی دعوت به عمل آورد.

نمایش خبر  بریتیش کلمبیا در دراو جدید برنامه کاندیدای استانی خود از ۸۱ نیروی کار حوزه فنی دعوت کرد