ردکردن این
بریتیش کلمبیا از ۵۸ نامزد مهاجرتی برای درخواست گزینش استانی دعوت به عمل آورد

تاریخ انتشار

گزینش ها از طریق یک دراو پایلوت فنی که چهار روند برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا را مد نظر دارند برای نامزد ها صادر شدند.

بریتیش کلمبیا از ۵۸ نامزد مهاجرتی که در بخش تکنولوژی پیشنهاد شغلی داشتند و از طریق آن برای گزینش استانی جهت رسیدن به اقامت دائم درخواست دادند، دعوت کرد.

دراو پایلوت فنی برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا، در ۲۹ دسامبر، تحت دسته های مهاجرت تخصصی و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا نامزد ها را انتخاب نمود.

نامزدهای انتخاب شده از دسته های فرعی فارغ التحصیلان بین المللی و نیروی کار متخصص بودند و به حداقل امتیاز استانی ۸۰ نیاز داشتند. پایلوت فنی برنامه کاندیدای استانی کلمبیا یک مسیر مهاجرتی سریع برای دانشجویان بین المللی و نیروی کار فنی است.‌ این روند از طریق روندهای مهاجرتی استانی موجود کار می کند.

ویژگی های این پروژه شامل خدمات سرایداری برای کارفرمایان، دراو های هفتگی برای نیروهای کار فنی، اولویت بندی تر خواستها و انعطاف‌پذیری در طول مدت زمان پیشنهادات شغلی است.

به منظور اینکه نامزدها برای این برنامه مهاجرتی واجد شرایط شناخته شوند، به یک پیشنهاد شغلی معتبر حداقل 12 ماهه در یکی از 29 شغل قابل قبول در حوزه فنی نیاز دارند.

برای درخواست در یکی از دسته های اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا یا مهاجرت تخصصی ابتدا باید از طریق پورتال آنلان برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا درخواست خود را تکمیل کنید که این پورتال سیستم ثبت نام مهاجرت تخصص ها (SIRS) نامیده می شود. بریتیش کلمبیا این سیستم را در سال 2016 راه اندازی کرد . SIRS یک سیستم امتیاز محور است که نامزد های واجد شرایط را براساس امتیازی رتبه بندی می کند که طبق عواملی مانند تحصیلات، تجربه کاری، تسلط بر زبان انگلیسی و نوع پیشنهاد شغلی ای که گرفته اند تعیین می شود.

نمایش خبر  بریتیش کلمبیا دعوت نامه های بیشتری را در دراو های برنامه کاندیدای استانی صادر می کند

نامزد ها با بالاترین رتبه ها در دسته مهاجرت های تخصصی و اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا که از SIRS استفاده می کند برای گزینش استانی از طریق دراو های منظم پول نامزد ها انتخاب می شوند.

دسته نیرو های کار متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی از اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا به سیستم اکسپرس انتری فدرال متصل هستند و به برنامه کاندیدای مهاجرتی بریتیش کلمبیا اجازه می دهند تا نامزد های نیروی کاری که دارای پروفایل اکسپرس هستند را برگزینند.

نامزد های اکسپرس انتری که از بریتیش کلمبیا گزینش استانی را دریافت کرده اند 600 امتیاز اضافه بر امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و این امر دریافت دعوت نامه درخواست در دور بعدی صدور دعوت نامه ها را برای آنها آسان می کند.

بریتیش کلمبیا سومین استان بزرگ در کانادا از لحاظ اندازه و جمعیت است. ونکوور که یکی از خوش آینده ترین شهر ها است و همینطور بسیاری از شهرستان های زیبای کوچم و متوسط از نظر مساحت نیز در این استان قرار دارند.