ردکردن این
انتاریو از ۱۰۲ متقاضی دوزبانه طی جدیدترین پذیرش خود دعوت کرد

تاریخ انتشار

استان انتاریو جدیدترین پذیرش خود را در تاریخ چهارم می ۲۰۲۱ برگزار کرده و طی آن متقاضیان دوزبانه ،مسلط به انگلیسی و فرانسه، را دعوت کرده است.

بدین ترتیب تا به اینجای سال ۲۰۲۱ استان انتاریوی کانادا از طریق برنامه مهاجرتی نیروی کار متخصص فرانسوی زبان مجموعا برای ۳۷۴ متقاضی اکسپرس انتری توضیح علاقمندی صادر کرده است.

متقاضیان منتخب می توانند از طریق نیروی کار فرانسوی زبان اکسپرس انتری به کانادا مهاجرت کنند. متقاضیان دعوت شده در اکسپرس انتری پروفایل داشتند و حداقل امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی بین ۴۵۸ تا ۴۶۷ بوده است.

برنامه مهاجرتی نیروی کار فرانسوی زبان اکسپرس انتری یک برنامه مهاجرت استانی تقویت شده یا هماهنگ با اکسپرس انتری است. متقاضبانی که طی این پذیرش انتخاب شده اند پروفایل اکسپرس انتری خود را بین ۴ می ۲۰۲۰ تا ۴ می ۲۰۲۱ ایجاد کرده بوده اند.

این سومین پذیرش برنامه نیروی کار فرانسوی زبان اکسپرس انتری در سال جاری میلادی است؛ اولین پذیرش طی سال جاری در ۱۳ ژانویه و دومین پذیرش در ۳ مارس برگزار شد. بدین ترتیب کل دعوت نامه های صادره از طریق این مسیر مهاجرتی طی سال جاری به ۳۷۴ رسید.

در صورتی که متقاضیان از طرف انتاریو انتخاب شوند به صورت خودکار ۶۰۰ امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدی اکسپرس انتری حتما دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم کانادا دریافت خواهند کرد. این اصل در مورد هر فردی که از طرف یکی از برنامه های مهاجرت استانی انتخاب شود صدق می کند.

نمایش خبر  مجلس تحقیقات درمورد تاثیر ویروس کرونا بر مهاجرت کانادا را منتشر می کند

انتاریو سال گذشته میلادی از طریق مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی مجموعا از ۶,۷۱۶ متقاضی اکسپرس انتری دعوت کرد تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند.

 

شرایط نیروی کار متخصص فدرال فرانسوی زبان

اولین گام بعد از دریافت دعوتامه این است که ببینید واجد شرایط هستید یا خیر چرا که دریافت دعوتنامه به تنهایی ضمانتی برای انتخاب شما نیست. به طور کلی باید واجد شرایط دسته تجربه کانادایی  یا نیروی کار متخصص فدرال باشید. شرایط خاص بسته به این دارد که کدام برنامه مهاجرت استانی یا برنامه کاندیدای استانی شرایط شما را ارزیابی می کند.

همچنین باید در زبان فرانسه حداقل نمره CLB 7 و در زبان انگلیسی حداقل نمره CLB 6 داشته باشید. از جمله شرایط دیگر این است که برنامه مهاجرت استانی انتاریو از شما می خواهد که منابع مالی خود را برای تامین هزینه های اسکان در انتاریو ارائه کنید.

 

اکسپرس انتری چیست؟

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها دعوت نامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

نمایش خبر  انتاریو در دو روز دومین برنامه کاندیدای استانی را برگزار می ‌کند

 

مزیت مهاجرت به کانادا از طریق کاندیدای استانی

علاوه بر اکسپرس انتری، برنامه های مهاجرت استانی یا برنامه کاندیدای استانی هستند که به استان های کانادا اجازه می دهند تا آندسته از متقاضیان مهاجرت به کانادا را که برای تامین نیاز بازار کار گزینه مناسبی هستند انتخاب نمایند. انتخاب شدن از طرف استان باعث می شود که متقاضی در سیستم جامع رتبه بندی ۶۰۰ امتیاز اضافی کسب کند. امتقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند در موقعیتی خوبی برای دریافت دعوتن امه در پذیرش بعدی اکسپرس انتری فدرال قرار دارند.