ردکردن این
فهرست منتشرشده کانادا از هتل ‌های مجاز دولت برای قرنطینه

تاریخ انتشار

طبق گزارش برآورد شده است ، اقامت مسافران در هتل و انتظار سه روزه برای گرفتن جواب آزمایش دو هزار دلار هزینه دارد.

دولت کانادا فهرست نام برخی از هتل‌ هایی که مورد تایید دولت برای میزبانی از مسافران بین المللی هوایی برای شرط قرنطینه اجباری هستند را منتشر کرده است.

از ۲۲ فوریه مسافران هوایی بین المللی به کانادا باید به محض رسیدن به فرودگاه یک آزمایش ویروس کرونا انجام دهند و سپس باید تا حداکثر سه روز در یکی از هتل های مورد تایید دولت اقامت داشته باشند، تا نتیجه آزمایش آنها مشخص شود.

وزیر مهاجرت، جاستین ترودو، قبلاً از ضوابط و مقررات جدید برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در ماه ژانویه خبر داده بود. در آن زمان او هزینه مسافران را حدود ۲ هزار دلار برآورد کرد.

با این وجود، گزارش مطبوعات کانادایی اعلام می‌ کند، که هزینه مسافران در واقع کمتر خواهد بود. دو هتل در فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو مشخص می کند که برنامه های قرنطینه اجباری آنها برای یک فرد بین ۳۱۹ تا ۳۳۹ دلار خواهد بود. هتل میریوت داخل فرودگاه کلگری هزینه را برابر با ۱۲۷۲ دلار اعلام کرده است که مالیات را نیز شامل می شود. فرودگاه کلگری در خدمات خود غذا برای سه روز و مسائل امنیتی را نیز عنوان کرده است.

این هتل‌ها در چهار شهر کانادایی قرار دارند که در حال حاضر مسافران هوایی بین المللی را می‌پذیرند: ونکوور، کلگری، تورنتو و مونترال. این فهرست کامل نیست و در روزهای آتی این فهرست تکمیل خواهد شد.

 

نمایش خبر  اعضای خانواه TFW چطور می‌توانند با وجود محدودیت های سفر به کانادا بیایند.

فهرست هتل های مجاز دولتی برای قرنطینه سه روزه

فرودگاه بین المللی ونکوور
فرودگاه مرکزی ونکوور وستین وال

فرودگاه بین المللی کلگری
هتل اکلیپ
فرودگاه مریوت کلگری

فرودگاه پیرسون تورنتو
هتل آلت فرودگاه پیرسون چهار منطقه توسط شراتون و المنت فرودگاه تورنتو
هتل هالیدی در فرودگاه بین المللی تورنتو
هتل شرایتون در فرودگاه بین المللی تورنتو

فرودگاه بین‌المللی ترودو پیر الیوت مونترال
فرودگاه آلوفت مونترال
کرون پلازا فرودگاه مونترال
هتل هالدی در فرودگاه مونترال
مریوت فرودگاه مونترال

 

چطور برای قرنطینه اجباری یک هتل رزرو کنیم؟

برای رزرو محل اقامت خود به گفته وبسایت دولت کانادا می توانید با این شماره های مشخص شده تماس بگیرید: ۱۸۰۰۲۹۴۸۲۵۳ تماس رایگان از آمریکای شمالی، و ۱۶۱۳۸۳۰۲۹۹۲ خارج از آمریکای شمالی. می توانید درخواست های خاص خود ارائه دهید، در مورد حیوان خانگی خود اطلاعات بگیرید و یا در مورد آدرس هر محل خاصی مطلع شوید.

دولت در طی ۴ روز پس از رزرو یک تاییدیه از طریق ایمیل برای شما ارسال می کند.

به مسافران گفته می شود تا برای اثبات اینکه اتاقی در هتل رزرو کرده اند در اپلیکیشن ArriveCAN‌ آنرا ثبت کنند.‌

 

شروط جدید قرنطینه برای مسافران هوایی چه هستند؟

پیش از سفر، مسافران هوایی به کانادا آنها باید برای سوار شدن به هواپیما یک آزمایش ویروس کرونا ارائه دهند. سپس مجدداً پس از رسیدن به کانادا آزمایش می دهند. با به اجرا درآمدن شرط جدید از ۲۲ فوریه این مسافران منتظر دریافت جواب نتیجه آزمایش خود می مانند و در طی این مدت در یکی از هتل های مورد تایید دولت اقامت خواهند داشت.‌

نمایش خبر  قهرمانان آماتور از محدودیت های سفر به ویروس کرونا در کانادا معاف هستند

زمانی که نتایج را دریافت کنید می توانید ۱۴ روز قرنطینه را در منزل خود سپری کنید. از آن پس انتظار می‌رود که آزمایش ویروس کرونای دیگری را در روزهای آخر قرنطینه خود انجام دهید. پیش از ترک فرودگاه دستورالعمل و کیت آزمایش به مسافران داده خواهد شد.