ردکردن این
فردی برای جعل اسناد جهت ورود غیرقانونی به کانادا محکوم شد

تاریخ انتشار

یک نامه اشتغال به کار جعلی را در مرز ارائه داد، اما قصد او ملاقات با دوست دخترش بود.

یک شهروند آمریکایی به خاطر ارائه اطلاعات نادرست در مرز کانادا و ایالات متحده گناهکار شناخته شد این فرد اعلام کرده بود که برای انجام کار ضروری به دنبال عبور از مرز است در حالی که در واقعیت قصد ملاقات دوست دخترش را داشته در کانادا زندگی می کند.

این فرد، لیل سولیوان بوترمور، به دنبال ورود از مرز لندسون بود و به عنوان گواهی برای اثبات ادعایش یک نامه اشتغال ارائه داد.

مسئولان نهاد خدمات مرزی کانادا متوجه مغایرتها در نامه اشتغال شدند و با مورد سوال قرار دادن او به این نتیجه رسیدند که ایشان اسناد جعلی راه داده است و قصد داشته است با ارائه اطلاعات نادرست برای ملاقات دوست دخترش وارد کشور شود.

سپس از او دستگیر شد و محکوم این شد که به دنبال ورود غیر قانونی با وجود محدودیت های مرزی بوده است و تلاش می کرده تا با استفاده از اسناد جعلی وارد کشور کانادا شود.

در ۸ دسامبر، بوترمور محکوم به ارائه اطلاعات نادرست مهاجرتی در بروکویل، انتاریو شد. او به ۱۲ ماه آزادی مشروط محکوم شد این بدان معناست که تا زمانی که تخلف دیگری صورت ندهد هیچ مجازاتی برای او در نظر گرفته نخواهد شد. این بند شامل ۲۰۰۰ دلار کانادا کمک به مراکز خدمات سلامت روان و معتادان گرنوبل، لیدز و لانارک بود.

به گفته استفانی شنیور، یک مدیر در منطقه آنتالیا شمالی « مسئولان ما مطمئن می شوند که کسانی که مجاز به ورود به کانادا می شوند از مصوبه حمایت از پناهجویان و مهاجرت و محدودیت های مرزی موجود تبعیت می کنند. جلوگیری کردن از ورود افرادی که اطلاعات نادرست را ارائه می‌دهند برای حمایت از ایمنیبا سلامت کانادایی ها و حفظ یکپارچگی مردها و فرآیندهای مهاجرتی ما مهم است.»

نمایش خبر  شرط آزمایش ویروس کرونا برای مسافرانی که به کشور وارد می شوند

در ماه مارس ۲۰۲۰ کانادا محدودیتهای صفر و مرز را مطرح کرد تا بتواند از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند. مسافران باید بنا بر دلایل ضروری وارد کشور شوند. این محدودیت ها همچنان پابرجا هستند.

افراد خاصی از این محدودیت های سفر معاف هستند مانند شهروندان کانادایی، مقیمان دائمی و اعضای خانواده درجه یک آنها.

با این وجود، کانادا به شدت مقیمان کانادا را تشویق می کند تا از سفر برای یک دلیل غیرضروری خودداری کنند.  نخست وزیر جاستین ترودو در روز سه‌شنبه اعلام کرد افرادی که برای سفر برای لاغیر روزی یا تعطیلات می روند نمی توانند به منزل بازگشت از هزار دلار کانادا برای پوشش دهی هزینه دوره قرنطینه خود بهره‌مند شوند.