ردکردن این
شرط آزمایش ویروس کرونا برای مسافرانی که به کشور وارد می شوند

تاریخ انتشار

تمام مسافران ملزم هستند تا در طی ۷۲ ساعت پس از ورودشان به کشور آزمایش ویروس کرونا بدهند.

کانادا تمام مسافران بین المللی بالای ۵ سال که به کشور وارد می شوند را ملزم کرده است تا از ۲۲ فوریه آزمایش ویروس کرونا را ارائه دهند.

اینکه ثابت کنید واکسن کرونا به شما تزریق شده است شما را از آزمایش مجدد پس از ورود به کشور معاف نمی کند. به طور کلی مسافران باید آزمایشی نشان دهند که در طی ۷۲ ساعت از ورودشان به مرزها گرفته شده باشد. مسافران بین المللی که قبلاً مبتلا بوده اند و اکنون بهبود یافته اند می توانند آزمایش مثبت بین ۱۴ تا ۹۰ روز قبل از ورود شان را ارائه دهند. بدین دلیل که افراد بهبود یافته از ویروس برای مدت زمان زیادی آزمایش آن مثبت خواهد بود. به گفته وبسایت دولت در این بازه زمانی آنها مبتلا نخواهند شد.

تنها برخی از آزمایش های مولکولی ویروس کرونا قابل قبول هستند مانند آزمایش واکنش زنجیره ای پلیمراز(PCR) و RT-PCR.

به عنوان بخشی از سیاست های اولیه در فرودگاه و مرزهای کانادا مسئولان مهاجرتی بیشتری حضور خواهند داشت تا اطمینان حاصل شود که به محض ورود به کشور شما از قوانین جدید مطلع هستید.

آزمایش ویروس کرونا پیش از رسیدن به کشور جایگزین قرنطینه اجباری نمی شود . قانون لازم دانسته است که تمام مسافرانی که به کشور وارد می شوند برای ۱۴ روز در قرنطینه بمانند. این بدان معناست که آنها در داخل اتاق یا محل مخصوص تعیین شده ی خود اقامت خواهند داشت و برای خرید مواد غذایی و دارویی لازم یک برنامه ارائه می دهند. افرادی که قوانین قرنطینه را بشکنند با شش ماه زندان یا جریمه ۷۵۰ هزار دلاری روبه‌رو خواهند بود.

نمایش خبر  اعضای خانواه TFW چطور می‌توانند با وجود محدودیت های سفر به کانادا بیایند.

آزمایش ویروس کرونا پس از رسیدن به کشور

مسافران بین المللی که با اتومبیل به کانادا می آیند نیز ملزم هستند تا پس از رسیدن به کشور آزمایش ویروس کرونا بدهند. مسافران زمینی باید از طریق مرز هایی که مجهز به انجام آزمایش هستند. وارد کشور شوند در حال حاضر ۵ ورودی ذکر شده است.

  • داگلاس، بریتیش کلمبیا
  • کوتس، آلبرتا
  • پل کوینستون_ لیزتون، نیاگارا، انتاریو
  • برنارد دی لاکول، کبک
  • پل سومین استفن نیوبرانزویک

۱۱ ورودی دیگر وجود دارند که در محل آزمایش انجام می‌دهند.

مسافران بین المللی هوایی نیز باید به محض رسیدن آزمایش ویروس کرونا انجام دهند سپس باید برای سه روز در هتل های مورد تایید دولت اقامت داشته باشند تا جواب آزمایش آنها آماده شود آن دسته از مسافران که جواب آزمایش آنها منفی می ‌شود، می‌ توانند مابقی دوره ۱۴ روزه را در منزل خود بگذرانند. اما افرادی که جواب آنها مثبت می شود به محل های مخصوص برای قرنطینه ارجاع داده می ‌شوند.

برخی از افراد از انجام آزمایش پس از رسیدن معاف می شوند. این شامل افرادی است که بین ۱۴ تا ۹۰ روز قبل از سفر آزمایش ویروس کرونای آنها مثبت شده است. این شامل افرادی نیز می شود که از شروط قرنطینه معاف هستند مانند سیاستمداران. بچه های زیر ۵ سال نیز معاف هستند.

به طور کل مسافران سه بار ملزم به انجام آزمایش ویروس کرونا هستند: یک بار پیش از رسیدن، یک بار به محض رسیدن و یک بار در پایان دوره قرنطینه خود. اطلاعات به محض رسیدن افراد به کانادا ارائه خواهد شد.

نمایش خبر  قهرمانان آماتور از محدودیت های سفر به ویروس کرونا در کانادا معاف هستند

فهرست کارهایی که مسافران به کانادا باید انجام دهند

مسافران باید یک آزمایش تایید شده ی ویروس کرونا را ارائه دهند. نتیجه می‌تواند مثبت شود، از این جهت که فرد بهبود یافته است و آزمایش بین ۱۴ تا ۹۰ روز پیش از ورود به کانادا انجام شده است
مسافران باید یک اتاق در یک هتل مورد تایید دولت رزرو کنند تا سه روز قرنطینه اجباری خود را بگذرانند.

مسافران باید یک برنامه برای مابقی قرنطینه ۱۴ روزه خود پس از ترک هتل داشته باشند. آنها باید مطلع باشند که چطور می توانند به منزل یا محل قرنطینه خود منتقل شوند و بدانند که چطور باید مواد غذایی و داروهای پزشکی را تهیه کنند.

مسافران باید اپلیکیشن موبایلArriveCAN را پیش از سفر به کانادا نصب کنند و باید اطلاعات شخصی و جزئیات پرواز را در اپلیکیشن وارد کنند. در طول دوران قرنطینه باید یک خود ارزیابی روزانه را در اپلیکیشن وارد کنند.