ردکردن این
کانادا به عنوان جذاب ترین مقصد برای نیروهای کار از ایالات متحده پیشی می گیرد.

تاریخ انتشار

شیوع ویروس کرونا عامل اصلی تاثیرگذار برای اولویت های نیروهای کار خارجی بود .

طبق گزارش منتشر شده از سوی استعداد جهانی، کانادا به عنوان جذاب ترین مقصد برای نیروهای کار خارجی بالاتر از ایالات متحده قرار گرفته است.

گروه مشاوره بوستون و نتورک ۲۰۹۰۰۰ نفر در ۱۹۰ کشور را مورد بررسی و تحقیق قرار دادند و گزارش آن حاکی از این است که شیوع ویروس کرونا نقش مهمی در این زمینه بازی می کند. بطور کل افراد کمتری وجود دارند که به خاطر شیوع ویروس کرونا ترجیح بدهند در خارج از کشور خود مشغول به کار شوند و تنها ۵۰ درصد افراد بین ماه اکتبر و دسامبر ۲۰۲۰ نسبت به کار خارج از کشور خود علاقه نشان دادند. در سال ۲۰۱۸ این رقم برابر با  ۵۷ درصد بود در حالی که در سال ۲۰۱۴  این رقم برابر با ۶۴ درصد بود.

فاکتور دیگری که رتبه بندی مقصد کار را تحت تاثیر قرار می دهد نحوه برخورد کشورها با شیوع ویروس کرونا است. برای مثال کانادا، استرالیا، ژاپن، سنگاپور و نیوزلند تعداد نسبتا پایینی از مبتلایان به ویروس کرونا را داشته اند و در ۱۰ کشور مطرح جهان از این حیث قرار می گیرند. علاوه بر این، مقصد های محبوب مانند آلمان و فرانسه نیز دو جایگاه در این رتبه بندی را به خود اختصاص می دهند. در حالی که ایتالیا و اسپانیا در ۱۰ مورد برتر این لیست نبودند.

به همین ترتیب بسیاری از شهرهای معروف مانند نیویورک، بارسلونا و روم حالا در میان شهرهای دیگر برای نیروهای کار خارجی از محبوبیت و جذابیت کمتری برخوردار هستند. شهرهای دیگری که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفتند مانند توکیو، سنگاپور، دبی و ابوظبی محبوب ‌تر می شوند.

نمایش خبر  مجوز کار کانادا گزینه ای بجای مجوز مالک/ گرداننده برای کارآفرینان مهاجر

کانادا در اولین رتبه فهرست قرار دارند. کانادا در میان پاسخ دهندگان با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا نیروهای کار با تجربه دیجیتال که زیر سی سال سن داشتند بیشترین رتبه را داشت.

علاوه بر این، ضوابط سخت گیرانه مهاجرت در ایالات متحده به ویژه در دوران ریاست جمهوری ترامپ علاقه نیرو های کار به کار خارج از کشور را کاهش داده است. عامل دیگری که ممکن است نقش مهمی در کاهش توجهات بازی کند، بی عدالتی های نژادپرستانه و موضوعات وحشی گرایانه پلیس در ایالات متحده است.

اگر با کار از راه دور نگرانی ها در مورد مسائل سیاسی اجتماعی و سلامت را در نظر نگیریم، ایالات متحده می ‌توانست شماره یک باشد. حدود ۵۷ درصد از نیرو های کار تمایل دارند از راه دور کار کنند. این نیروهای کار هنوز در مورد کار کردن از راه دور برای شرکت ها در ایالات متحده و کانادا بسیار دقیق هستند.

نیروهای کار بخش فنی و دیجیتال تمایل به کار از راه دور دارند. حدود ۷۱ درصد از نیروهای کار در این زمینه عنوان کردند که تمایل دارند بدون حضور فیزیکی در یک کشور برای یک شرکت کار کنند. شرکت ‌های کانادایی ممکن است بتوانند از این شرایط بهره‌ مند شوند.

 

چرا در کانادا کار کنیم؟

کار کردن در کانادا مزایای بسیاری دارد که شامل تحصیلات با کیفیت برای کودکان برای من شدن از سیستم سلامت جهانی کانادا و بهره مندی از زیبایی بی نظیر کانادا خواهد بود.

به دست آوردن تجربه ارزشمند این کار کانادایی نیز به شما کمک می کند تا بتوانید شرایط لازم برای رسیدن به اقامت دائم کانادا را داشته باشید. برای مثال ممکن است بتوانید از طریق برنامه نیروی کار متخصص فدرال تحت سیستم اکسپرس انتری کانادا امتیازات بیشتری به دست آورید. علاوه بر این، ممکن است حتی یکی از برنامه ‌های کاندیدای استانی و کانادا واجد شرایط شوید. اگر یک یا چند سال تجربه کاری در کانادا دارید دسته تجربه کانادایی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کار کردن در کانادا نه تنها شرط تجربه کاری برای دسته تجربه کانادایی را به وجود می آورد بلکه به شما کمک می کند تا بتوانید به تسلط بالایی بر زبان انگلیسی و فرانسوی برسید. از طریق این شرایط به وجود آمده می توانید مهارت های زبانی خود را بهبود بخشید و شرط حداقلی و برنامه ‌های مختلف را برآورده کنید.

نمایش خبر  چطور اسپانسر همسر خود از هند باشیم