ردکردن این
کانادا، کمک های مهاجران و پناهجویان در کمپین های جهانی را می پذیرد

تاریخ انتشار

یک کمپین بین المللی به رهبری دولت کانادا قصد روشن سازی تاثیرات مثبت مهاجرت بر جوامع در سرتاسر دنیا را دارد.

به عنوان بخشی از کمپین جدید جهانی به نام « یک جامعه می شود» کانادا روش های مثبت بسیاری را معرفی می ‌کند که مهاجران از طریق آن می‌توانند عوامل داخلی را تحت تاثیر قرار دهند.

این اقدامات تحت حمایت دولت کانادا و دولت ‌های داخلی و ملی دیگر، تجارت ها، شبکه های جوان و بخش های جامعه مدنی قرار دارد، و تمرکز آن بر مهاجران و اعضای دیگر جامعه است که به ایجاد جوامع قوی ‌تر به خصوص در طول دوران شیوع ویروس کرونا کمک می کنند

این کمپین که از ۲۹ مارس آغاز شد، خواسته بخش ‌های مختلف را کنار یکدیگر می آورد و به عنوان یک جنبش جهانی مطرح می شود که تمام مردم، شامل مهاجران و پناهجویان را فرا می خواند تا داستان های مثبت و واقعی از نحوه کارکرد آنها برای تقویت جوامعشان را ارائه دهند. هدف این کمبین بررسی اطلاعات اشتباه و حساسیت های ضد مهاجر، مبارزه علیه افزایش تبعیض سخن تنفر آمیز و بیگانه هراسی در سرتاسر دنیا است، آنها این کار را با جشن گرفتن کمک هر یک از این افراد به بهتر کردن جامعه انجام می‌دهند، و برای آنها اهمیتی ندارد که این افراد در کجا متولد شده اند.
به گفته ی کمپین آگاهی جهانی در مورد تاثیر مثبت مهاجرت دفعات اخیر داستان های نادرست و آسیب رسانی را در مورد مهاجران در سرتاسر دنیا شنیده‌ ایم. این چالشی است که با وجود شیوع ویروس کرونا بسیار ضروری تلقی می شود.

نمایش خبر  واکسن کرونا برای مهاجران در کانادا

اکنون بیش از همیشه برای ما مهم است که کنار یکدیگر جمع شویم تا اطمینان حاصل کنیم که تمامی افراد حمایت و حفاظت مورد نیاز خود برای جامعه را دریافت می ‌کنند و پس از دوران شیوع ویروس کرونا به بهترین شرایط برسیم.

در طی ۱۲ ماه آینده این کمپین داستان هایی در مورد نحوه بهتر شدن زندگی مهاجران توسط خودشان را منتشر خواهد کرد. این افراد در هر جایی مورد توجه قرار می ‌گیرند تا با به اشتراک گذاشتن داستان شخصی زندگی خود در مورد رسانه های اجتماعی با استفاده از هشتگ itTakesacommunity # و با برداشتن گام های مثبت در این جنبش شرکت کنند.

هر فردی که نقش مهمی در این پروژه بازی می ‌کند می ‌تواند به ابزار های مختلف، مطالب شخصی سازی شده و پیغام های ساده برای افزایش آگاهی در مورد تاثیر مثبت مهاجرت در جوامع تصویری داشته باشد. این ابزار ها به زبان انگلیسی و فرانسوی در دسترس هستند. اما در وبسایت کمپین به زبان ‌های دیگر نیز ارائه خواهد شد.

به گفته مارکو مندیچینو، وزیر مهاجرت کانادا در یک رسانه مطبوعاتی « به رسمیت شناختن روش های مختلفی که مهاجران و پناهجویان می‌توانند از طریق آنها در زمینه شیوع ویروس کرونا و پس از آن به جامعه خود کمک کنند بسیار مهم است».

با ارائه داستان ها و صحبت در مورد اینکه چطور کشور، شهر ها و سازمان های ما با کنار هم گرد آمدن قوی تر می شوند، می توانیم نقش مهمی در این کمپین بازی کنیم تا تبعیض ها را کنار بگذاریم و جوامع پذیرنده بهتری برای همگی به وجود آوریم.

نمایش خبر  محل های کار مختص مهاجران از مسئولیت مدیران واسط است

کانادا بر اساس کمک اقتصادی و نیاز های انسان دوستانه و گرد هم آمدن اعضای خانواده از بین مهاجران انتخاب خود را انجام می دهد.

کانادا برای تعدادی از مهاجران که از دسته های مختلف مهاجرتی آنها را می پذیرد اهدافی تعیین می کند این اهداف در زمینه مشاوره با عموم جوامع مختلف و سازمان های تجاری استان ‌ها و مناطق و گروه های حمایتی هستند.

اهداف سال ۲۰۲۱ پذیرش ۴۰۱ هزار مهاجر در کشور است که از این تعداد تقریبا ۶۰ درصد از آنها به ‌عنوان مهاجران اقتصادی وارد کشور می‌شوند و به جبران وضعیت اقتصادی پس از دوران شیوع ویروس کرونا کمک خواهند کرد.