ردکردن این
وبینار: چطور با آمادگی مالی کامل به کانادا بیاییم، تهیه شده توسط Canada Visa و Scotiabank

تاریخ انتشار

در روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۲۱ ساعت ۹ صبح EST به وبینار رایگان ما بپیوندید.

کانادا ویزا و اسکوشیابانک مفتخر به برگزاری یک وبینار رایگان در ۱۴ آوریل روز چهارشنبه در ساعت ۹ صبح به نام ” آمادگی کامل به محض ورود به کشور ” هستند.

 

چه چیزهایی را آموزش می بینیم؟

مدیریت امور مالی شما یکی از رموز موفقیت شما در کانادا محسوب می شود. بدین ترتیب کانادا ویزا مفتخر به همکاری با بانک پیشروی کانادایی برای کمک به تازه واردان به کشور است.

اسکوشیابانک آماده است تا در مورد ورود با آمادگی کامل مالی به کانادا، اهمیت مدیریت پول خود در کانادا، پیشنهادات در مورد بودجه بندی پس از رسیدن به کشور، اهمیت پس انداز و موارد دیگر به شما اطلاعات لازم را ارائه دهد.

موضوعات این بخش شامل موارد زیر هستند:

  • ورود به کانادا با آمادگی کامل
  • همیت مدیریت سرمایه خود پس از رسیدن به کانادا
  • نکاتی درمورد برنامه ریزی مالی سریع پس از رسیدن به کشور
  • اهمیت پس انداز
  • چگونگی کمک برنامه استارت رایت اسکاتیبانک
  • نحوه ی ارتباط با اسکاتیبانک پیش از رسیدن به کشور و پس از ورود به کانادا

 

چطور برای وبینار ثبت نام کنیم؟

این وبینار برای تمام افرادی که قصد دارند به کانادا مهاجرت کنند (اکنون یا پس از دوران شیوع ویروس کرونا) و همچنین افرادی است که در حال حاضر در کانادا سکونت دارند.

اگر موارد زیر برای شما صدق می کند بهتر است که در این وبینار ثبت نام کنید:

  • در در حال حاضر در کانادا زندگی می کنید
  • دعوت نامه درخواست را دریافت کرده‌اید
  • درخواست خود برای اقامت دائم، یک مجوز کار یا تحصیل را ثبت کرده اید.
  • تاییدیه درخواست خود را دریافت کرده اید
  • برای ثبت درخواست نزد دولت کانادا در طی ۶ ماه آینده برنامه ریزی کرده اید
نمایش خبر  امکان مهاجرت به بریتیش کلمبیا برای آن دسته از فارغ التحصیلان بین المللی که بصورت آنلاین تحصیل کردند

 

چه کسی این وبینار را ارائه می دهد؟

مجری: کریم الاصل, مدیر سیاست گذاری کانادا ویزا
سخنگو: پارمپریت جاتول، مشاور مالی اسکاتیبانک

 

امکان پرسیدن سوال وجود دارد؟

بله این وبینار تعاملی خواهد بود. زمانی که ثبت نام می کنید لطفاً سوال خود در زمینه چگونگی رسیدن به موفقیت مالی پس از رسیدن به کانادا، را برای کانادا ویزا از طریق ایمیل ارسال کنید. علاوه بر این از شما دعوت خواهیم کرد تا در طول وبینار سوالات خود در مورد موضوعات مالی کانادایی را بپرسید.

 

در مورد کانادا ویزا

CanadaVisa.com در سال ۱۹۹۴ به عنوان یک پلتفرم آنلاین از سوی شرکت قانون مهاجرتی کوهن توسط وکیل دیوید کوهن تاسیس شد. از آن زمان به بعد این شرکت به عنوان یکی از مطمئن ترین منابع اطلاعات در مورد نحوه مهاجرت به کانادا و سکونت در آنجا رشد پیدا کرده است. ویژگی های وب سایت شامل Cicnews و اخبار هفتگی آن, تبادل نظر، و موارد دیگر است. تمام منابع ارائه شده از سوی کانادا ویزا به قصد کمک به افراد در سرتاسر دنیا است تا بتوانند به اطلاعات قابل اطمینان و واقعی در جهت مهاجرت به کانادا دست یابند.

 

درمورد اسکوشیابانک

اسکوشیابانک یکی از برترین بانک های کانادایی و یک بانک پیشرو در قاره امریکا است. با شعار « برای تمام آینده ها» به مراجعه کنندگان خود، خانواده هایشان و جوامع آنها کمک می‌کنیم تا از طریق توصیه ها، محصولات و خدمات مختلفی که ما ارائه می دهیم به موفقیت دست یابند.

برنامه استارترایت اسکوشیابانک از سال ۲۰۰۸ آغاز به کار کرد و به نحوی طراحی شده است تا بتواند فرآیند بانکداری برای تابعان دائمی کانادا، دانشجویان بین المللی و نیروهای کار خارجی که اخیراً به کانادا ورود پیدا کرده اند را ساده کند. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا با بازگشایی یک حساب بین المللی اسکاتیابانک انتقال پول به کانادا را آسان کنید، که به شما این امکان را می دهد تا پیش از ورود به کانادا تا۵۰ هزار دلار در حساب خود در این بانک انتقال دهید، کلاس ما کمک می کند تا به راحتی تمکن مالی خود را ارائه دهید. علاوه بر این مسیر پرسرعت ای را برای مجوز تحصیل از طریق برنامه CIG دانشجویان اسکاتیابانک در اختیار شما خواهیم گذاشت.

نمایش خبر  چطور به عنوان یک دانشجوی بین لمللی به کانادا مهاجرت کنیم و در آنجا ساکن شویم

از طریق برنامه استارترایت اسکاتیا بانک به شما کمک می شود تا فرایند بانکداری خود را برای دوازده ماه به صورت رایگان انجام دهید و بدون سوابق برای داشتن کارت اعتباری آن را به دست آورید. تمام اینها بخشی از دلیل محبوب بودن اسکاتیابانک برای تازه واردان به کشور است.