ردکردن این
نوا اسکوشیا از متقاضیان اکسپرس انتری فرانسوی ‌زبان دعوت می کند

تاریخ انتشار

جزئیات دراو دوم برگزار شده در سال جاری از طریق روند اولویت‌ های بازار کار نوا اسکوشیا منتشر شده است.

نوا اسکوشیا از ۳۲۹ متقاضی فرانسوی ‌زبان از طریق روند اولویت ‌های بازار کار مرتبط با اکسپرس انتری خود دعوت به عمل آورده است. این دعوت نامه ها برای آن دسته از متقاضیان اکسپرس انتری صادر شد که زبان فرانسوی زبان اول آنها بود و در این زبان دارای مدرک ۹ یا بالاتر در تمام مهارت های زبانی خود بودند.

متقاضیان باید در زبان انگلیسی دارای مدرک سلپیپ ۷ یا بالاتر نیز می بودند. علاوه بر آن، باید دارای مدرک کارشناسی یا یک برنامه تحصیلی سه ساله یا بیشتر در یک دانشگاه کالج یا مدرسه فنی و تجاری نیز می بودند متقاضیان باید دارای شماره اکسپرس انتری معتبر و شروط صلاحیت سنجی در این سیستم مدیریت درخواست ها می بودند .

در این دراو هیچ امتیاز حداقلی برای سیستم جامع رتبه بندی مطرح نشد.

امتیاز سیستم جامع رتبه بندی رتبه متقاضی در پول اکسپرس انتری را تعیین می کند و بر اساس فاکتورهایی مانند سن، تحصیلات، تجربه کار تخصصی و تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسوی است. متقاضیان اکسپرس انتری دارای گزینش استانی ۶۰۰ امتیاز علاوه بر امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند و از این طریق دریافت دعوت نامه درخواست برای آنها تضمین می شود.

متقاضیانی که توصیه نامه درخواست را در این دراو دریافت کردند حدود ۶۰ روز کاری برای ثبت درخواست کامل خود نزد برنامه کاندیدای نوا اسکوشیا زمان در اختیار دارند آنها باید نسخه نتایج آزمون زبان خود را به عنوان اثبات تسلط خود بر زبان و همچنین مدارک تحصیلی و خود را نیز ارائه دهند.

نمایش خبر  در پی اعلام برنامه های جدید مهاجرتی کانادا وبسایت های آیلتس و CELPIP با مشکل روبرو شدند

 

در مورد سیستم اکسپرس انتری

اکسپرس انتری سیستم مدیریت درخواست کانادا برای سه برنامه مهاجرتی فدرال است: برنامه نیروی کار متخصص فدرال, برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی.

متقاضیان در این برنامه ها مانند برخی از برنامه ‌های کاندیدای استانی بر اساس سیستم جامع رتبه بندی یک امتیاز دریافت می کنند. این امتیازات بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی به متقاضیان داده می شود. این فاکتورهای سرمایه انسانی شامل سن، تحصیلات، تجربه کاری، تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسوی است.

ممکن است این امتیازات به یک فرد یا به یک زوج داده شود. ‌ آنها به پیشنهاد شغلی نیازی ندارند، اما داشتن پیشنهاد شغلی امتیازات اضافی با خود به همراه دارد. آنها نیاز به کار یا تحصیل در کانادا ندارند گرچه در طول دوران شیوع ویروس کرونا اداره مهاجرت کانادا آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر در کانادا هستند را مورد اولویت قرار داده است.

متقاضیان با بالاترین امتیازات یک دعوت نامه درخواست برای اقامت دائم دریافت  می کنند . زمانی که یک درخواست ثبت می‌ شود اداره مهاجرت کانادا تصمیم‌ گیری نهایی را انجام خواهد داد و تاییدیه اقامت دائم را در صورت پذیرش درخواست برای متقاضی ارسال خواهد کرد. گام نهایی برای مقیمان دائمی تایید شده اقامت در کانادا و درخواست برای یک کارت اقامت دائم است. در این مرحله این افراد از نظر رسمی تابع دائمی کانادایی محسوب می‌ شوند و ممکن است در نهایت برای شهروندی کانادا درخواست خود را ارائه دهند.

از زمان راه اندازی برنامه کاندیدای نوا اسکوشیا از سال ۲۰۱۸ ، شانزده دراو از روند اولویت های بازار کار آن برگزار شده است، که این مورد را نیز شامل می شود.  برخی از مشاغلی که دعوت شده‌اند شامل نیروهای کار در آموزش کودکان، حسابرسان مالی، حسابداران، نیروهای کار اجتماعی، پرستاران، برنامه‌ نویسان و نجاران هستند.

نمایش خبر  ارائه اطلاعات غیرواقعی- اشتباهات مهم هستند