ردکردن این
دپارتمان مهاجرتی کانادا فهرست اقدامات در طول دوران ویروس کرونا را منتشر می کند

تاریخ انتشار

یک برنامه بروزرسانی شده از سوی اداره مهاجرت کانادا منتشر شده که پنجره ای جدید به سوی رسیدگی به وضعیت درخواست ها در چند برنامه مهاجرتی را باز می کند.

دپارتمان مهاجرتی کانادا اخیراً فهرست رسیدگی به درخواست ها را منتشر کرد تا ظرفیت کاری خود در طول دوران شیوع ویروس کرونا را نشان دهد

اداره مهاجرت، پناهندگی و تابعیت کانادا در وب سایت خود اعلام می کند افرادی که تلاش دارند تا به خدمات مهاجرتی دسترسی پیدا کنند ممکن است به خاطر ویروس کرونا، شاهد تاخیر در .رسیدگی به درخواست ها باشند. این دپارتمان درخواست ها برای افرادی که معاف از محدودیت استفاده هستند را در اولویت رسیدگی قرار می دهد.

طبق گزارش منتشر شده از وبسایت اداره مهاجرت کانادا در ۲۶ مارس این زمان های رسیدگی به روزرسانی شده، اعلام شدند. اداره مهاجرت کانادا اعلام  می کند اطلاعات وب سایت در رابطه با مرحله رسیدگی به درخواست ها بر اساس ۸۰ درصد از درخواست ها عنوان می شود

 

اقامت دائم

به گفته اداره مهاجرت کانادا، این سازمان با تمام ظرفیت خود برای رسیدگی به درخواست های اقامت دائم در حال کار است. با وجود اینکه ویروس کرونا باعث انباشته شدن درخواست ها شده است، ممکن است شاهد تأخیرهای در زمان رسیدگی به این درخواست ها باشیم.

در زمان نوشتن این مقاله اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد که به اکثر درخواست های دسته تجربه کانادایی که بین ۲۴ می تا ۳۰ می دریافت شده اند رسیدگی می کنند. به این معنی که تصمیم گیرندگان روی درخواست هایی مشغول به کار هستند که حدود ۱۰ ماه پیش آنها را دریافت کردند

نمایش خبر  اونتاریو در دراو مشاغل تخصصی از ۹۸۶ متقاضی برنامه کاندیدای استانی دعوت میکند

 

کارت های اقامت دائم

اگر برای کارت اقامت دائم خود درخواست می دهید ابزار های وضعیت آنلاین را بررسی کنید، تا ببینید که وضعیت درخواست شما چیست. این برای هر فرد دیگری که برای اولین بار برای کارت اقامت دائم یا برای تجدید آن درخواست می دهد، نیز برقرار است. اگر نمی توانید ابزار آنلاین را بررسی کنید وبسایت اداره مهاجرت کانادا را ببینید.

کارت های جدید اقامت دائم در حال حاضر در ۱۲۵ روز مورد بررسی قرار می گیرند و برای تجدید آنها حدود ۸۰ روز زمان لازم است.

 

دانشجویان

اداره مهاجرت کانادا در حال حاضر در حال نهایی کردن و صدور تصمیم نهایی در مورد دردهای مجوز تحصیلی است که بین ۱۳ تا ۱۹ دسامبر ۲۰۲۰ دریافت شدند. این شامل درخواست ها برای مجوز تحصیلی، تمدید مجوز تحصیلی و مجوزهای کار برای دانشجویان است. درخواست های پیچیده تر ممکن است زمان بیشتری برای رسیدگی لازم داشته باشند، تحت محدودیت های سفر موجود، دارندگان مجوز های تحصیلی تنها در صورتی می توانند وارد کشور شوند که قصد تحصیل در یک موسسه آموزشی تعیین شده از سوی دولت دارای یک برنامه آمادگی ویروس کرونا را دارند یا مدرک تحصیلی آنها پیش از ۱۸ مارس ۲۰۲۰ تایید شده باشد.

 

ویزیتورها

اگر برای مجوز تحصیل الکترونیکی درخواست می دهید، می توانید وضعیت خود را به صورت آنلاین بررسی کنید. اگر برای ویزای ویزیتوری آنلاین درخواست دادید می توانید برای بررسی وضعیت درخواست خود وارد حساب خود شوید. در بخش « بررسی درخواست یا پروفایل ثبت شده» روی گزینه « بررسی وضعیت و پیغام ها» کلیک کنید. اگر برای ویزا درخواست دادید، می توانید درخواست خود را به یک حساب آنلاین مرتب سازی بتوانید از طریق آن وضعیت درخواست خود را مشاهده کنید علاوه بر آن می توانید در مورد درخواست خود از سوی اداره مهاجرت کانادا پیدا کند دریافت کنیم.

نمایش خبر  کودکان مهاجر که در کانادا بزرگ می شوند در میان نیروهای کار می درخشند