ردکردن این
ده شغل مورد نیاز کانادا برای سال ۲۰۲۱

تاریخ انتشار

نگاهی بر شغل هایی که انتظار می رود، با آغاز تدریجی جبران وضعیت اقتصادی پس از دوران شیوع ویروس کرونا، در کانادا به شدت مورد نیاز باشند.

اقتصاد کانادا قصد دارد مشکلات مالی پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، محدودیت ها، تعطیلی ها و ساعات خاموشی را جبران کند،انتظار می‌رود این محدودیت‌ها در نهایت از بین بروند.

با آغاز شیوع، بسیاری از تجارت ها با شرایط جدید تطبیق پیدا کردند و تغییراتی را ایجاد کردند. بسیاری از کارمندان از منزل کار خود را ادامه دادند. تجارت ها همکاری های آنلاین و پلتفرم های تماس تصویری را راه اندازی کردند. تجارت های دیگر که نیاز به حضور فیزیکی داشتند سیاست‌های ایمنی به سلامت را اجرا کردند مانند پوشیدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی.

در کنار این تغییرات تعداد زیادی از افراد هستند که در نتیجه شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست دادند. ممکن است به این دلیل باشد که بخش های مشخصی به خاطر محدودیت ها و تعطیلی ها تعطیل شده باشند. با این وجود، به نظر می‌آید در نیمه دوم سال تغییراتی ایجاد می ‌شود.

بهتر است به آینده بنگریم. بیش از دو سوم کارفرمایان کانادایی برنامه ‌ریزی می‌کنند تا کارمندانی را مجدداً استخدام کنند که به خاطر شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند.

رانشتاد کانادا، یک موسسه مشاوره منابع انسانی، پیشبینی های خود برای سال ۲۰۲۱ در مورد ده شغل اول مورد نیاز کانادا منتشر کرد. بر اساس این گزارش تعداد زیادی از شغل ها به شدت مورد نیاز خواهد بود افرادی که مهارت‌های تخصصی را دارند شانس خوبی برای استخدام در سال ۲۰۲۱ بهش رویشان خواهد بود.

نمایش خبر  آیا برای ۶ برنامه مهاجرتی جدید کانادا واجد شرایط هستید؟

 

شغل های برتر در سال ۲۰۲۱ برای کانادا

در ادامه چندین شغل را می بینید که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ مورد تقاضای بالایی باشند:

 

نماینده سرویس دهی به مشتریان

نیاز به نمایندگان خدمات مشتریان به طور چشمگیری به خاطر شیوع ویروس کرونا افزایش یافت. این افراد با مراجعه کنندگان برخورد خواهند داشت که از نظر احساسی دچار اضطراب و استرس هستند. این مراجعه کنندگان انتظار دارند تا با یک فرد واقعی صحبت کنم که از نظر مربی می تواند موقعیت آنها را تحت کنترل قرار دهد.

 

راننده

ممکن است این شغل جای تعجبی را بر نیانگیزد. رانندگان مختلف به شدت در کانادا مورد نیاز هستند به خصوص رانندگان کامیون، بسیاری از آن ها مسئول تحویل دارو های پزشکی به بیمارستان ها و کالاهای ضروری به مغازه ها در سرتاسر کانادا هستند.

 

پرستاران

همیشه پیش از دوران ویروس کرونا نیاز زیادی به وجود پرستاران در کانادا بوده است. شیوع ویروس کرونا به خاطر افزایش بیمارانی که به مراقبت های پزشکی نیاز دارند نیاز به وجود پرستاران را بیشتر کرد. این گونه برآورد می شود که کانادا تا سال ۲۰۲۲ برای کمک به جمعیت سالخورده در کشور به ۶۰ هزار پرستار نیاز دارد.

 

کارگران عادی

در سرتاسر کشور به کارگران عادی نیاز است. اگر نسبت به این شغل علاقمند هستید فرصت هایی وجود دارد که کارفرمایان می توانند برای پر کردن آن شغل ها شما را استخدام کنند.

 

مهندس برق

از آن رو که شرکت های مختلف بسته به سیستم ارتباطی پیچیده ای که استفاده می‌کنند در طول دوران شوی ویروس کرونا همچنان در حال کار بودند نیاز بسیاری به مهندسان برق وجود دارد. برای مهندسان برق که دارای مهارت های مختلفی هستند که از حوزه مهارت ‌های فنی آنها برادر می‌رود این نیاز بیشتر است مانند مهارت های برقراری ارتباط و نوشتاری.

نمایش خبر  دراو برنامه کاندیدای استانی آلبرتا از متقاضیان اکسپرس انتری با حداقل امتیاز ۳۵۲ دعوت می کند

 

توسعه دهندگان نرم افزار

دو دلیل برای نیاز به وجود توسعه دهندگان نرم افزار وجود دارد: کارمندان همچنان به کار از منزل ادامه می‌دهند محبوبیت اقتصاد الکترونیکی رو به افزایش است. افرادی که می توانند وب سایت ها را برنامه ریزی و طراحی کنند ممکن است بتوانند در کانادا شغلی در زمینه کاری خود پیدا کنند.

 

حسابدار

همیشه امور مالی جزئی از اقتصاد کانادا بوده است و از این رو نیاز شدیدی به وجود حسابداران دیده می شود. حسابداران می‌توانند در مورد موضوعات مانند سرمایه گذاری دولتی و مالیات ها به تجارت ها توصیه هایی را ارائه دهند. علاوه بر این آنها می‌توانند در مورد تصمیم گیری های مهم جهت رشد اقتصادی شرکت ها به آنها کمک کنند.

 

مدیران سرمایه انسانی

امر مهم برای تجارت ها و شرکت ها پابرجا ماندن در طول شیوع ویروس کرونا است. مدیران سرمایه انسانی سیاست های مربوط به سرمایه انسانی را توسعه می دهند مانند سیاست‌های دورکاری، و سیاست‌های ایمنی و سلامت. علاوه بر این آنها مسئول حفظ روحیه کارمندان در طول زمان های سخت هستند.

 

مشاوران مالی

با وجود افراد زیادی که به خاطر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا احساس عدم امنیت از نظر مالی دارند قابل درک است که مشاوران مالی نیز می‌توانند در این فهرست قرار گیرند. ممکن است آن ها از افرادی که با مشکلات و امور مالی، رهن و اجاره روبرو هستند حمایت کرده و به آنها مشورت دهند.

 

بخش فنی

با شیوع یا بدون وجود آن، نواقص کار در بخش فنی دیده می شود. به این دلیل برنامه های مهاجرتی بسیاری در انتاریو و بریتیش کلمبیا وجود دارد که بعد از استخدام نیروهای کار در بخش فنی متمرکز هستند. مهاجران برای رشد بخش های فنی در کانادا بسیار تاثیر گذار هستند. استعداد های فنی در اکثر مراکز شهری مانند تورنتو، ونکوور و مونترال به شدت مورد نیاز هستند.

نمایش خبر  کانادا، کمک های مهاجران و پناهجویان در کمپین های جهانی را می پذیرد