ردکردن این
جزیره پرنس ادوارد در دراو جدید از ۱۵۶ متقاضی مهاجرتی دعوت می کند

تاریخ انتشار

متقاضیان اکسپرس انتری، تاثیر تجارت و نیروی کار برای درخواست گزینش آسان جهت رسیدن به اقامت دائم دعوت شدند .

جزیره پرنس ادوارد جزئیات این دراو را که در ۱۵ آوریل برگزار شد منتشر کرده است.

به طور کلی ۱۵۶ دعوت نامه از طریق برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد صادر شدند. اکثر دعوت نامه ها یعنی ۱۴۰ مورد به متقاضیان اکسپرس انتری و تاثیر نیروی کار تعلق یافت. شانزده دعوت نامه باقیمانده به متقاضیان تاثیر تجارت که دارای حداقل امتیاز ۷۵ بودند اختصاص یافت.

برنامه های کاندیدای استانی به استان‌ ها و مناطق مختلف کانادا این امکان را می دهد تا آن دسته از متقاضیان مهاجرتی را برگزیند که به بهترین شکل می توانند نیازهای بازار و کار آن ناحیه را برآورده کنند. این موضوع در مورد جزیره پرنس ادوارد نیز صادق است، که برنامه کاندیدای استانی خود را با خط مشی های تایید شده فدرال تحت کنترل دارد روند ها یا دسته های برنامه کاندیدای استانی گاهی با سیستم اکسپرس انتری فدرال کانادا هم راستا هستند.

مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد مانند هر جای دیگری در کشور در طی سال گذشته به خاطر محدودیت های سفر کاهش یافته است. با این وجود، دولت فدرال برنامه ریزی می‌کند تا کمبود های شغلی را جبران کرده و به اهداف مهاجرتی بلند پروازانه خود در سال ۲۰۲۱ دست یابد. بر اساس اهداف کانادا برای برنامه کاندیدای استانی خود اینطور برنامه ریزی شده است که ۸۰ هزار و ۸۰۰ مهاجر جدید در سال جدید برگزیده شوند.

 

دسته اکسپرس انتری برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد

دسته اکسپرس انتری برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد یک برنامه کاندیدای استانی ارتقا یافته است. به این معنا که به سیستم اکسپرس انتری دولت فدرال مرتبط است. اکسپرس انتری درخواست‌ ها برای سه برنامه مهاجرتی از دسته اقتصادی را تحت کنترل قرار می‌ دهد. برنامه نیروی کار متخصص فدرال برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی.

نمایش خبر  روزنامه نگار در حال فرار از دست طالبان، دومین شانس برای مطالبه ی پناهجویی کانادا را بدست می آورد

متقاضیان واجد شرایط بر اساس فاکتورهای سرمایه انسانی مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری و تسلط بر زبان انگلیسی و فرانسوی مورد ارزیابی قرار گرفته و یک امتیاز در سیستم جامع رتبه‌ بندی دریافت می‌ کنند. آن دسته از متقاضیان که گزینش استانی را دریافت می کنند، ۶۰۰ امتیاز علاوه بر امتیازشان در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند که این امر دریافت اقامت دائم را برای آنها تضمین می کند. به منظور آنکه برای گزینش استانی از جزیره پرنس ادوارد واجد شرایط شوید متقاضیان در سیستم اکسپرس انتری باید یک پروفایل توضیح علاقمندی در برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد ثبت کنند.

پروفایل های توضیح علاقمندی بر اساس شبکه امتیازات منحصر به فرد این استان امتیازدهی می‌ کنند. متقاضیان با بالاترین امتیازات از طریق دراو های ماهانه برای درخواست دعوت می شوند.

 

دسته تاثیر نیروی کار

دستی تاثیر نیروی کار برای آن دسته از اتباع خارجی است که در جزیره پرنس ادوارد دارای یک پیشنهاد شغلی معتبر هستند و از سوی کارفرمای خود تحت حمایت قرار می گیرند. این دسته به سه روند تقسیم می‌شود نیروی کار متخصص نیروی کار مهم و فارغ التحصیلی بین المللی.

متقاضیان در این دسته باید یک توضیح علاقمندی ثبت کنند تا برای گزینش استانی از طریق دسته ی تاثیر گذار و کار در نظر گرفته شوند.

 

دسته تاثیر تجارت

این دسته متقاضیانی را دارد که حداقل شرط امتیاز استانی را باید برآورده کنند تا درخواست های آنها مورد رسیدگی قرار گیرد. این امتیاز در دراو های مختلف متفاوت هستند. این دعوت نامه ها که جزیره پرنس ادوارد صادر می کند تحت روند مجوز کار صادر شدند، و برای آن دسته از کارآفرینان خارجی است که می‌خواهند تجارتی را در این جزیره برپا کنند.

نمایش خبر  یک سال بعد: شیوع چطور مهاجرت کانادا را تحت تاثیر قرار داد