ردکردن این
جزیره پرنس ادوارد در اولین دراو برنامه کاندیدای استانی خود در سال ۲۰۲۱ از ۲۱۱ متقاضی مهاجرتی دعوت می کند

تاریخ انتشار

متقاضیان تاثیر بازار کار، تجارت و اکسپرس انتری برای درخواست یک گزینش استانی از جزیره پرنس ادوارد دعوت شدند.

جزیره پرنس ادوارد در ۲۱ ژانویه اولین دراو برنامه ریزی شده خود را در سال جاری برگزار کرد.

برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد ۲۱۱ دعوت نامه صادر کرد. ۱۹۶  دعوت نامه  به نامزدهای تاثیرگذار کار و اکسپرس انتری تعلق یافت.

متقاضیان تاثیر بازار تجارت ۱۵ دعوت نامه  باقی مانده را دریافت کردند. برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد حداقل امتیاز برای نامزدهای حوزه تجارت را منتشر می کند به طوری که در این دراو آنها به حداقل امتیاز ۸۰ برای دعوت شدن جهت گرفتن گزینش استانی نیاز داشتند.

برنامه های کاندیدای استانی به استان‌ها و مناطق کانادا اجازه می دهد تا نامزد های مهاجرتی را طبق نیازهای بازار کار خود انتخاب کنند. گاهی اوقات آنها با سیستم اکسپرس انتری فدرال کانادا هم راستا هستند.

 

دسته اکسپرس انتری جزیره پرنس ادوارد

دسته اکسپرس انتری برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد یک برنامه کاندیدای استانی ارتقا یافته است به این معنا که هم راستا با سیستم اکسپرس انتری دولت کانادا کار می کند.

اکسپرس انتری درخواست ها برای سه دسته مهاجرت اقتصادی را مدیریت می کند: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه تجارت های تخصصی فدرال و دسته تجربه کانادایی.

نامزدهای واجد شرایط بر اساس فاکتورهای مانند سن، تجربه کاری، تحصیلات و تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسوی یک امتیاز از سیستم جامع رتبه بندی دریافت می کنند.

نامزد های اکسپرس انتری نشانه استانی را دریافت می کنند ۶۰ امتیاز اضافی به 16 امتیاز در سیستم جامعه رتبه ‌بندی اضافه می‌شود و این امر دریافت دعوت نامه درخواست برای اقامت دائم در دوره بعدی قرعه کشی های اکسپرس انتری را برای آنها تضمین می‌ کند.

نمایش خبر  کانادا در ماه ژانویه ۲۰۲۱ از ۲۵ هزار مهاجر دعوت کرد

متقاضیان به منظور آنکه برای گزینش استانی از جزیره پرنس ادوارد مدت شرایط شوند باید یک پروفایل توضیح علاقه مندی در برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد داشته باشند.

پروفایل های توضیح علاقه مندی بر اساس شبکه امتیازات منحصر به فرد استان امتیازاتی را ارائه می دهند.

نامزدها بالاترین امتیازات از طریق دراوهای ماهانه برای درخواست دعوت می شوند.

 

دسته تاثیر کار

دسته تاثیر کار برای آن دسته از افراد خارجی است که دارای پیشنهاد شعبه معتبر در جزیره پرنس ادوارد می باشند و همچنین از سوی کارفرمای خود تحت حمایت قرار می گیرند. این روند به نیروی کار متخصص، نیروی کار مهم و فارغ التحصیلی بین المللی تقسیم می‌شود. نامزدها در این دسته ممکن است پروفایل توضیح علاقه مندی خود را از طریق دسته تاثیر کار ثبت کنن .

 

دسته تجارت

۲۱متقاضی که از طریق دسته تاثیر تجارت دعوت شدند که در روند مجوز کار  دعوت نامه  دریافت کردند که برای کارآفرینان خارجی است که می‌خواهند در جزیره پرنس ادوارد یک تجارت داشته باشند و آن را اداره کنند

 

تاریخ‌های دراو توضیح علاقه مندی جزیره پرنس ادوارد در سال ۲۰۲۱

طبق زمان بندی  دعوت نامه  های سال ۲۰۲۱ که از سوی استان جزیره پرنس ادوارد منتشر شد در آب‌های برنامه کاندیدای استانی هر ماه برگزار خواهد شد.