ردکردن این
برخی از نیروهای کار مهم معاف از مجوزهای کار و قرنطینه

تاریخ انتشار

افراد خارجی که برای حمایت از زیر ساختار های مهم به کانادا می آیند، یا بنا بر دلایل سلامت و امنیت برای کشور مهم هستند، ممکن است از محدودیت های سفر معاف باشند، ممکن است برای کار قانونی در کانادا نیازی به مجوز کار نداشته باشند.

علاوه بر این، دسته ایی از نیروهای کار نیز ممکن است از دوره ۱۴ روزه قرنطینه اجباری معاف باشند. این بدان معناست که آنها مجبور نخواهند بود به محض رسیدن به کانادا برای سه روز در هتل های مورد تایید دولت اقامت داشته باشند. این نیروهای کار شامل موارد زیر هستند:

  • تامین کنندگان خدمات پزشکی و اورژانس
  • کار دانشجویی در زمینه پزشکی مانند منشی کلینیک
  • نیروهای کار در بخش حمل دریایی
  • افرادی که تجهیزات و وسایل پزشکی را تحویل می دهند، تعمیر و نگهداری می کنند
  • افرادی که وظیفه تحویل سلول، محصولات خونی، خون، بافت، ارگان و بخش ‌های دیگر بدن را دارند.
  • افرادی که در زمان اقامت خود در کانادا خدمات می‌ دهند، مواردی که توسط دستگاه سلامت کانادا مطرح شده است.

CPHO مشخص کرده است که بخشی از نیروهای کار خدمات مهمی در کانادا ارائه می دهند. این ها شامل متخصصان و تکنسین ‌های هستند که در حال حاضر برای نصب، بازرسی حفظ و نگهداری تجهیزات برای حمایت از زیر ساختارهای مهم کشور نیاز هستند. اگر به عنوان بخشی از توافق نامه موجود در حال کار باشند، می‌ توانند به عنوان یک ویزیتور تجاری وارد کشور شوند. و اگر کار آنها بخشی از توافق نامه موجود نباشد ممکن است نیاز به گرفتن مجوز کار داشته باشند.

نمایش خبر  وبینار : چطور در کانادا شغل پیدا کنم، وبینار توسط کاناداویزا و اسکوشیابانک ارائه می شود

CPHO به آن دسته از نیروهای کار حامی فعالیت های مربوط به حوزه های آبی مانند ماهیگیری، انتقال ماهی، نگهداری از ماهی ها و خدمات ارائه دهنده مربوطه نیز اشاره کرد.

این نیروهای کار خارجی ممکن است مجاز به ورود به کشور باشند. اگر علائم ویروس کرونا را نشان ندهند از قرنطینه ۱۴ روزه نیز معاف خواهند بود.

 

درخواست برای ویزای اقامت موقت (TRV)

اگر یکی از نیرو های کار ضروری هستید، که به دنبال ورود به کشور است، ممکن است نیاز به درخواست برای ویزای اقامت موقت داشته باشید. اگر از یک کشور معاف از ویزا وارد کانادا می شوید ممکن است بتوانید بدون درخواست برای ویزای اقامت موقت وارد کشور شود اما ممکن است به مدرک TRV نیاز داشته باشید.