ردکردن این
اگر برای زندگی در کانادا برنامه ریزی می کنید، در اینجا تمام آن چیزی که در مورد آیلتس نیاز دارید را می‌ خوانید

تاریخ انتشار

بررسی کنید که در مورد آیلتس، فرایند مهاجرت به کانادا و شرایط آزمون انگلیسی چه می دانید.

در نظر داشته باشید که کانادا یکی از مهاجر پذیرترین کشورها است و جای تعجب نیست که یک مقصد محبوب برای افرادی است که به دنبال پیشرفت در زمینه اهداف تحصیلی و کاری خود هستند. اگر در حال برنامه ریزی برای زندگی در کانادا هستید در اینجا می توانید در مورد فرآیند مهاجرتی و شروط آزمون انگلیسی مربوط به آن مطلع شوید.

 

مهاجرت به کانادا به عنوان یک مهاجر یا دانشجو

روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا به عنوان یک نیروی کار متخصص وجود دارند. اکثر برنامه ‌های نیروی کار متخصص کانادا شما را ملزم می کند تا تسلط خود بر زبان انگلیسی و فرانسوی را نشان دهید.

آزمون جنرال آیلتس، مورد تایید اداره مهاجرت کانادا، به عنوان یکی از آزمون ‌های زبان انگلیسی است. این آزمون تسلط شما بر زبان انگلیسی در چهار مهارت شنیداری گفتاری خوانداری و نوشتاری را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
علاوه بر آن، آیلتس آکادمیک مورد قبول دانشگاه ها و کالج ها و چندین موسسه آموزشی مشخص شده در سرتاسر کانادا می باشد.

 

در چه آزمون آیلتسی باید شرکت کنم

می ‌توانید امتحان آیلتس آکادمیک یا جنرال خود را به صورت کامپیوتری یاکاغذی انجام دهید. هر دو گزینه در مراکز رسم آیلتس در بیش از ۱۴۰ کشور در سر تا سر دنیا انجام می شوند.

آزمون آیلتس جنرال برای افرادی مناسب است که به دنبال درخواست از روش نیروی کار متخصص مانند اکسپرس انتری، برنامه نیروی کار استانی و برخی از زمینه ‌های تحصیلاتی هستندو اداره مهاجرت کانادا هر دو نوع آیلتس به صورت کاغذی و کامپیوتری را می پذیرد.

نمایش خبر  دراو برنامه کاندیدای استانی آلبرتا: CRS تا ۳۰۱ امتیاز افت داشت

آیلتس آکادمیک برای آن دسته از افرادی مناسب است که می خواهند در یک آموزشگاه آموزش عالی، یا موسسه آموزشی تعیین شده مانند کالج، دانشگاه یا پلی تکنیک، تحصیل کنند که زبان آن انگلیسی است. علاوه بر این می توانید برای اهداف حرفه‌ ای نیز آیلتس آکادمیک دهید.

این آزمون بررسی می کند که آیا سطح تسلط شما بر زبان انگلیسی برای یک موقعیت آکادمیک مناسب است یا خیر. این آزمون لغات متناسب با محیط آکادمیک را مد نظر قرار می دهد. در واقع آیلتس تنها آزمون زبان انگلیسی است که تحت روند مستقیم دانشجو مورد تایید اداره مهاجرت کانادا می باشد.

همیشه اطمینان حاصل کنید که وب سایت آموزشگاه های تعیین شده و دانشگاه و همچنین دولت را بررسی کرده اید تا بدانید چه آزمونی مورد قبول آنجا است.

 

بهترین راه برای آماده سازی چیست؟

آماده کردن خودتان پیش از امتحان آیلتس گام بسیار مهمی است. باید بدانید که فرمت آزمون چیست، انواع سوالات کدام ها هستند، و آزمون گیرندگان آیلتس شما را چگونه مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

خبر خوب اینکه ما منابع مختلفی برای کمک به بهبود مهارت ها و جلوگیری از هر گونه اشتباه در روز آزمون در اختیارتان قرار می دهیم.

لطفا از مطالب ارائه شده بهره مند شوید، و برای این که بیشتر تحت حمایت و کمک های اطلاعاتی قرار بگیرید در جوامع رسانه ‌های اجتماعی آیلتس شرکت کنید.

برای تمرین آماده سازی آزمون و اطلاع از امتیاز در هر بخش، اطمینان حاصل خواهید کرد که به خوبی با محیط انگلیسی‌زبان جدید خود تطبیق می یابید. نمره شما در آیلتس تنها یک عدد نیست بلکه بیشتر از یک عدد است.  به سادگی می ‌توانید در زندگی روزمره خود سطح تان را ارتقا دهید. تمرین شما را بی نقص می کند.

نمایش خبر  در ماه نوامبر ۲۰۲۰، ۱۵۰۰۰ مهاجر به کشور وارد شدند

آیلتس به وجود آمده است تا نشان دهد که سطح درک شخص از زبان انگلیسی چیست. با این وجود، بیش از این عمل می کند و در مکالمات به فرد اعتماد به نفس می ‌دهد و به شما کمک می کند تا زندگی جدید خود را با اطمینان خاطر شروع کنید.

 

چرا آیلتس  به این اندازه مهم است، آیا فقط بخشی از درخواست است؟

پاسخ کوتاه به این سوال خیر است آیا فقط یک گزینه برای بررسی است که شما آن را تیک بزنید. این آزمون بررسی می کند که سطح شما در زبان انگلیسی چیست و وقتی که به کشور انگلیسی زبان مهاجرت می کنید، در چه سطح تسلطی قرار دارید. مهم است که برای انجام مکالمه اعتماد به نفس داشته باشید و علایم را بخوانید و اطلاعات ضروری مورد نیاز در پیرامون خود را درک کنید. شما باید به امتیاز خود در این آزمون افتخار کنید راه خوبی برای نشان دادن توانایی شما برای ارتباط برقرار کردن به زبان انگلیسی است.

 

آیلتس چگونه نمره دهی می شود؟

آیلتس از ۴ بخش مختلف تشکیل شده است.: گفتاری، شنیداری، خوانداری نوشتاری.

شما برای هر بخش یک امتیاز دریافت می کنید و در نهایت امتیاز کلی برای چهاربخش دریافت خواهید کرد.

هر یک از این امتیازات به یک اندازه مهم هستند. هر بخش از آزمون به نحوی طراحی شده است که بررسی کند شما در موقعیت های روزانه چطور می توانید از عهده امور خود بربیاید. اهمیتی ندارد که دلیل شما برای آزمون آیلتس چیست، در هر صورت این امتیاز به یک روش ارزیابی می‌شود و به شما داده می شود.

نمایش خبر  روزنامه نگار در حال فرار از دست طالبان، دومین شانس برای مطالبه ی پناهجویی کانادا را بدست می آورد

درک این که آیلتس چگونه نمره دهی می شود گام مهمی برای آماده‌سازی شما محسوب می شود. برای درک این فرایند تلاش کنید تا ضوابط نمره دهی را فرا بگیرید.

 

می توانید در تالار گفتگو کانادا ویزا به افراد دیگری که در موقعیت شما هستند بپیوندید

آیلتس در یکی از تالارهای کانادا ویزا یکی از موضوعات مورد بحث است. از شما دعوت می‌کنیم تا به ما بپیوندید. بنابراین می توانیم به شما کمک کنیم تا برای تحصیل یا مهاجرت به اهداف مهاجرت کانادایی خود دست یابید.