ردکردن این
انتاریو اولین دور صدور دعوت نامه های برنامه کاندیدای استانی برای فارغ التحصیلان ارشد و دکتری را برگزار می کند

تاریخ انتشار

نزدیک به دو هفته پس از راه اندازی سیستم امتیازدهی  ابراز علاقه مندی  برای  دسته فرعی ‌های  فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد  و  فارغ التحصیلان دکترا ، انتاریو در روز 18 آگوست، از 479 متقاضی برای ارسال درخواست نامزدی استانی دعوت به عمل آورد.

تعداد دعوت نامه‌ها و حداقل امتیازات موردنیاز برای هر   دسته فرعی  در ادامه ذکر شده است:

 

  • دسته فرعی  فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد (Masters Graduate): 402 دعوت نامه/ حداقل امتیاز  EOI  39
  • دسته فرعی فارغ التحصیلان دکترا (PhD Graduate): 77 دعوت نامه/ حداقل امتیاز  EOI  17

 

درباره   دسته فرعی   Masters Graduate

این مسیر برای دانشجویانی است که حداقل یک سال (پیوسته یا غیر پیوسته) در انتاریو تحصیل کرده، و از یک دانشگاه موردتأیید در این استان فارغ التحصیل شده اند. در زمان درخواست، نباید بیش از 2 سال از فارغ التحصیلی آنان گذشته باشد. متقاضیان همچنین می‌توانند از خارج از کانادا درخواست دهند. آنها به نمره CLB حداقل 7 در انگلیسی یا فرانسه، و تمکن مالی مناسب نیاز دارند.

 

درباره دسته فرعی   PhD Graduate

دانشجویانی که تحت این   دسته فرعی  اقدام می‌کنند، باید طی 2 سال اخیر، مدرک دکترا را از یک دانشگاه موردتأیید در انتاریو دریافت کرده، و حداقل 2 سال تحصیلات خود را در انتاریو گذرانده باشند. متقاضیان می تواننداز خارج از کانادا درخواست دهند. آنها ملزم به داشتن تمکن مالی مناسب هستند.

تمامی متقاضیان باید پروفایل  EOI  خود را در پورتال فرن م الکترونیکی این استاثبت کرده، و پس از دریافت دعوتنامه، هزینه مربوط به را پرداخت کنند

امتیازات سیستم مهاجرت انتاریو

انتاریو پروفایل‌های را بر اساس عوامل سرمایه انسانی رتبه بندی می‌کند. این عوامل در ادغام و پیشرفت مهاجران در انتاریو، تأثیرگذار خواهند بود. عوامل مؤثر در زمینه پیشنهاد شغلی و سابقه کار کانادایی، طبق سیستم  طبقه بندی مشاغل ملی است.

نمایش خبر  ترامپ توقف صدور برخی از ویزاهای کاری را تمدید می کند

سیستم امتیازدهی  در هر   دسته فرعی  متفاوت است. به غیر از سطح مهارت و سابقه کار، عواملی مانند دستمزد، تحصیلات، توانایی زبان، و محل تحصیل یا کار نیز در نظر گرفته می‌شوند. انتاریو همچنین 10 امتیاز را برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار اختصاص داده است.

هم اکنون سیستم برای تمامی   دسته فرعی ‌های زیر در دسترس است:

  • مهارت‌های موردنیاز
  • نیروی کار خارجی
  • دانشجویان بین الملل
  • فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد
  • فارغ التحصیلان دکترا